-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vaiper 1 » Вто 31 яну 2012 17:25


Даскала™ написа:
drago_tr написа:Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.


facepalm facepalm facepalm

Едно време всички карахме с руско :D




Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот drago_tr » Вто 31 яну 2012 17:30


Даскала™ написа:
drago_tr написа:Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.


facepalm facepalm facepalm


Сигурен съм че не може да се обосновеш за реакцията си :beer
Ето малко да попрочетеш:
http://www.ruskimasla.com/index.php?mod ... view&id=20 :deal


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8379
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Stivi » Вто 31 яну 2012 17:44


drago_tr написа:
Даскала™ написа:
drago_tr написа:Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.


facepalm facepalm facepalm


Сигурен съм че не може да се обосновеш за реакцията си :beer
Ето малко да попрочетеш:
http://www.ruskimasla.com/index.php?mod ... view&id=20 :deal


Не е проблема че е руско а че е 15W-40 а не 10-W40 което е минимума за двигател TDI :012:


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот drago_tr » Вто 31 яну 2012 17:48


Stivi написа:
drago_tr написа:
Даскала™ написа:
drago_tr написа:Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.


facepalm facepalm facepalm


Сигурен съм че не може да се обосновеш за реакцията си :beer
Ето малко да попрочетеш:
http://www.ruskimasla.com/index.php?mod ... view&id=20 :deal


Не е проблема че е руско а че е 15W-40 а не 10-W40 което е минимума за двигател TDI :012:


оооо...аз 15 ли съм написал....грешка...10W40 :bowdown въпреки че миналата зима с 15 го карах и все същата работа. После четох тука из форума че трябвало да бъде 10...затова го смених. Но дали съм взел правилно решение, ще си каже преди смяната да видя колко съм долял. :roll:

Последна промяна от drago_tr на Вто 31 яну 2012 17:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5455
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Даскала™ » Вто 31 яну 2012 17:51


Аааааа,ше се сетиш mhihi


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот passatfen » Вто 31 яну 2012 18:23


Ето и клипче от мен снимано е днес на обед при -8 градуса
не обръщайте внимание на оборотомера студено му е mhihi
:beer


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот legaltk » Вто 31 яну 2012 18:23


K написа:И аз видях мъка тази сутрин за пръв път откакто карам дизели.
Предварително онзи ден сложих повечко от Лики моли против замръзване, но явно не е достатъчно добра или нафтата на Еко е боклук. Три неуспешни опита и ми се сви сърцето леко, но направих няколко подгрявания и на финалния опит повъртя известно време и с невероятни мъки запали. Отзад излезе един черен облак и се прекръстих :)

Това представлява Лики Моли, когато се държи на студено в багажника. От Сенакс си казаха, че замръзва и да не стои на такива градуси, но няма кой да изпълнява :)

Аз съм с абсолютна същото гориво от Еко, същата добавка и двигател 1,9TDI-PD [AXR]-2007. Макар и със слаб акумулатор, моята запали от раз, само 3-4 секунди работи на 3 цилиндъра. И добавката на Л-М в багажника изобщо не е замръзвала - няма какво да снимам, защото течността е бистра.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот веселин » Вто 31 яну 2012 18:31


Kuncavia написа:
веселин написа:
Kuncavia написа:Днес -17 запалих на петото подгряване от рас. Имам проблем със свещите иначе щеше да запали от 2-3 подгрявания :beer

Какъв точно е проблема със свещите ?
неработещи - една , две .... или , релето .... или друго
не би трябвало да се подгрява втори път /все пак подгряват въздуха до 800-1000 градуса Целзий/ , ако всичко е окей откъм свещи , компресия на двигател , стартер и акумулатор .... аха .... читаво гориво и правилното масло за двигателя


Еми към края на седмицата ще сложа 4 Beru, хич не ми се занимава да ги гледам какво им е на свещите с точност. Маслото е Castrol 5w40, обикновено EKO с добавка Castrol TDA. Ще видим другата седмица с новите свещи как ще е. Ако има проблем, тогава ще го мисля mhihi

Дано са истински BERU , под 30 лева/бр. няма истински .....от опит знам ..... евтиното ми излезе скъпо


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4754
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот tdi fen » Вто 31 яну 2012 18:31


аз запалих без проблеми малко се замисли преди да се развърти но не беше карана от 3 дни нафтата лукойл екто

Последна промяна от tdi fen на Вто 31 яну 2012 18:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот веселин » Вто 31 яну 2012 18:35


K написа:И аз видях мъка тази сутрин за пръв път откакто карам дизели.
Предварително онзи ден сложих повечко от Лики моли против замръзване, но явно не е достатъчно добра или нафтата на Еко е боклук. Три неуспешни опита и ми се сви сърцето леко, но направих няколко подгрявания и на финалния опит повъртя известно време и с невероятни мъки запали. Отзад излезе един черен облак и се прекръстих :)


Това представлява Лики Моли, когато се държи на студено в багажника. От Сенакс си казаха, че замръзва и да не стои на такива градуси, но няма кой да изпълнява :)
Изображение

Да - изрично пише на тубичката - да се добавя в горивото при температура над 0 градуса :talk:
странно .....


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Вто 31 яну 2012 18:39


Смених маслото с 10w40 на AGIP пише си че отговара на стандарта там дето е на двигателя 505 ,и обиколих цял Перник и Радомир за добавка CASTROL TDA и не намерих, навсякъде беше изчерпана затова накрая отидох на ОМВ и сипах нафта уж с добавка,и ще видиме утре как ще е ,запали ли отивам да си взема добавката на Castrol беше ми замръзнала нафтата и с комбинация от гъстото масло стана голям гаф , единствено с ток от друга кола и въртене доста докато прихване.

А за маслото реших че за 14 годишна кола при положение че е карана с 15на40 ще и дойде редичко 5на40 ,пък и имам приятел с АФН с 10на40 си пали перфектно.


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот lozan_87 » Вто 31 яну 2012 19:25


При мен проблеми на -5 градуса нямаше, от първото подгряване от четвърт оборот палеше. Но още първия ден като стана -10, -14 и се започна подгряване по 2 пъти въртене по 2-3 пъти за по 5-10 секунди след което акомулатора е капут (интересното е че при първото завъртане се усеща леко припалване и до там). После идват на помощ приятелите с кабелите и тока назаем :D и там пак 2-3 въртенета за по 5-10 секунди докато едвам едвам цилиндър по цилиндър започнат да се възпламеняват всичките и да заработи двигателя. Интересното е че сутрин като запали отивам на работа в 8:30 оставям я и вечер като тръгвам в 18:00 (грубо 9 часа престой)пали без проблем от първото подгряване.(последните 2-3 дни ставам към 12 вечерта я паля да поработи 30-тина минути с надеждата след 8 часа престой да няма проблеми с паленето сутрин.... но не пали...)
Ползвам нафта от шел обикновенна и от ромпетрол, не използвам никакви добавки.
Ако някой има логично обяснение къде е проблема да каже ще съм му благодарен!


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот RadoShopa » Вто 31 яну 2012 19:37


lozan_87 написа:При мен проблеми на -5 градуса нямаше, от първото подгряване от четвърт оборот палеше. Но още първия ден като стана -10, -14 и се започна подгряване по 2 пъти въртене по 2-3 пъти за по 5-10 секунди след което акомулатора е капут (интересното е че при първото завъртане се усеща леко припалване и до там). После идват на помощ приятелите с кабелите и тока назаем :D и там пак 2-3 въртенета за по 5-10 секунди докато едвам едвам цилиндър по цилиндър започнат да се възпламеняват всичките и да заработи двигателя. Интересното е че сутрин като запали отивам на работа в 8:30 оставям я и вечер като тръгвам в 18:00 (грубо 9 часа престой)пали без проблем от първото подгряване.(последните 2-3 дни ставам към 12 вечерта я паля да поработи 30-тина минути с надеждата след 8 часа престой да няма проблеми с паленето сутрин.... но не пали...)
Ползвам нафта от шел обикновенна и от ромпетрол, не използвам никакви добавки.
Ако някой има логично обяснение къде е проблема да каже ще съм му благодарен!


Не спомена какъв и колко е стар акумулатора,но за мен логичното обяснение е покупка на нов :wink: Щом при подаване на ток колата си пали.....трябва им power 8) при нов мисля,че ще въртиш повече от 2-3 пъти по 10-15 сек.

П.С. Аз за това дзверо съм го тикнал в гаража и не искам да го закачам,че ще стане лудница с ориг.акумулатор на 8-9 год. и експлоатирам "французина".....сабаалян добре се държи завалията на - 20 потрепера малко,поизпуши и ръгна към детската ясла :) хем нафтата е малко в иначе пълният резервоар !


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот lozan_87 » Вто 31 яну 2012 19:47


Ами не мисля че е от акомулатора защото изхабих един ден 2 и пак не запали а единия беше смъкнат от запалена кола. Другото което е при подаване на ток от друга кола съшо и изхабявам акомулатора въпреки че работи и пали трудно от 2-3 въртене и то продължително....а в другата кола ко се подава гас за да прави повече ток. А относно акомулатора ми тои е на една година точно. 75ah но не съм виждал колко му е стартовия ток.


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Ivelin » Вто 31 яну 2012 19:51


Брр днес и моя запали малко по-зле. След 1 подгряване запали веднага ама оборотите в първите 3-4 секунди преиграха и претресе а в София климатроника показваше -17. Утре ще пробвам с 2 подгрявания дали е по добре.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта