Даскала™ написа:drago_tr написа:Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.
![]()
![]()
Едно време всички карахме с руско
Даскала™ написа:drago_tr написа:Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.
![]()
![]()
Даскала™ написа:drago_tr написа:Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.
![]()
![]()


drago_tr написа:Даскала™ написа:drago_tr написа:Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.
![]()
![]()
Сигурен съм че не може да се обосновеш за реакцията си
Ето малко да попрочетеш:
http://www.ruskimasla.com/index.php?mod ... view&id=20

Stivi написа:drago_tr написа:Даскала™ написа:drago_tr написа:Карам с руско масло TNK Magnum 15W-40.
![]()
![]()
Сигурен съм че не може да се обосновеш за реакцията си
Ето малко да попрочетеш:
http://www.ruskimasla.com/index.php?mod ... view&id=20
Не е проблема че е руско а че е 15W-40 а не 10-W40 което е минимума за двигател TDI
въпреки че миналата зима с 15 го карах и все същата работа. После четох тука из форума че трябвало да бъде 10...затова го смених. Но дали съм взел правилно решение, ще си каже преди смяната да видя колко съм долял.
K написа:И аз видях мъка тази сутрин за пръв път откакто карам дизели.
Предварително онзи ден сложих повечко от Лики моли против замръзване, но явно не е достатъчно добра или нафтата на Еко е боклук. Три неуспешни опита и ми се сви сърцето леко, но направих няколко подгрявания и на финалния опит повъртя известно време и с невероятни мъки запали. Отзад излезе един черен облак и се прекръстих
Това представлява Лики Моли, когато се държи на студено в багажника. От Сенакс си казаха, че замръзва и да не стои на такива градуси, но няма кой да изпълнява
Kuncavia написа:веселин написа:Kuncavia написа:Днес -17 запалих на петото подгряване от рас. Имам проблем със свещите иначе щеше да запали от 2-3 подгрявания
Какъв точно е проблема със свещите ?
неработещи - една , две .... или , релето .... или друго
не би трябвало да се подгрява втори път /все пак подгряват въздуха до 800-1000 градуса Целзий/ , ако всичко е окей откъм свещи , компресия на двигател , стартер и акумулатор .... аха .... читаво гориво и правилното масло за двигателя
Еми към края на седмицата ще сложа 4 Beru, хич не ми се занимава да ги гледам какво им е на свещите с точност. Маслото е Castrol 5w40, обикновено EKO с добавка Castrol TDA. Ще видим другата седмица с новите свещи как ще е. Ако има проблем, тогава ще го мисля
K написа:И аз видях мъка тази сутрин за пръв път откакто карам дизели.
Предварително онзи ден сложих повечко от Лики моли против замръзване, но явно не е достатъчно добра или нафтата на Еко е боклук. Три неуспешни опита и ми се сви сърцето леко, но направих няколко подгрявания и на финалния опит повъртя известно време и с невероятни мъки запали. Отзад излезе един черен облак и се прекръстих
Това представлява Лики Моли, когато се държи на студено в багажника. От Сенакс си казаха, че замръзва и да не стои на такива градуси, но няма кой да изпълнява
lozan_87 написа:При мен проблеми на -5 градуса нямаше, от първото подгряване от четвърт оборот палеше. Но още първия ден като стана -10, -14 и се започна подгряване по 2 пъти въртене по 2-3 пъти за по 5-10 секунди след което акомулатора е капут (интересното е че при първото завъртане се усеща леко припалване и до там). После идват на помощ приятелите с кабелите и тока назаеми там пак 2-3 въртенета за по 5-10 секунди докато едвам едвам цилиндър по цилиндър започнат да се възпламеняват всичките и да заработи двигателя. Интересното е че сутрин като запали отивам на работа в 8:30 оставям я и вечер като тръгвам в 18:00 (грубо 9 часа престой)пали без проблем от първото подгряване.(последните 2-3 дни ставам към 12 вечерта я паля да поработи 30-тина минути с надеждата след 8 часа престой да няма проблеми с паленето сутрин.... но не пали...)
Ползвам нафта от шел обикновенна и от ромпетрол, не използвам никакви добавки.
Ако някой има логично обяснение къде е проблема да каже ще съм му благодарен!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта