Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнениеот golfer » Вто 31 яну 2012 20:48


'айде сега всички фенове на карането на фарове целогодишно бегом за нови акумулатори




Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнениеот nosex » Вто 31 яну 2012 21:36


golfer написа:'айде сега всички фенове на карането на фарове целогодишно бегом за нови акумулатори

:да: :beer
Хубав и нов акумулатор, това е цяра! :beer


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнениеот xploda » Вто 31 яну 2012 21:40


Adrian-AAA написа:
xploda написа:[/img]

И всяка вечер сваляне/качване на акумулатора?


Мне всяка вечер разбира се, на акумулатора му стига да се зареди(ако е читав)един път хубаво и няма да имаш всяка сутрин проблеми,освен ако не въртиш много време на стартер всяка сутрин.


E, нормално към секунда да въртя. Тази сутрин...може би 2 :roll: Варта 74 амперова, но не е нова. От колежка го взех лятото.


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнениеот BG_POLICE » Вто 31 яну 2012 22:23


Тъй като и аз имах драми с акумулатора да дам моето мнение по въпроса: Понеже не карам напоследък често колата, защото съм на 15 мин. пеша от работа, започнаха проблемите с акумулатора! Единия, с който закупих колата сдаде багажа, на няколко пъти му давах ток, но в крайна сметка се оказа, че не може да се зарежда вече! Тогава на помощ се притече този от старата ми кола! Самия акумулатор почти не е ползван, но е на 2 години. Марката му е Гигават, но е малък на Пасата, поради това, че е 45 Аh! Въпреки това ако карам колата редовно нямам никакви проблеми, защото не съм дизел, но тъй като това не става, напоследък отново взе да пада и пак се наложи да ми подават ток! Тогава едно приятелче ме светна, че заради аларма, и др. неща, които се поддържат от акумулатора се черпи около 100 MAh на ден! С две думи няколко дни като не се кара автомобила и заминава! Дори нов акумулатор при тези външни температури може за няколко седмици без да се кара (случвало ми се е и месец да не паля колата) да замине! Затова аз реших проблема си, като започнах да откачам плюса, след като паркирам и след това го закачам пак! Оттогава нямам проблеми с паленето! Процедурата не изисква нищо особено и трае 20 секунди :) Да съгласен съм, че не е приятно и се губи часовника и дневния пробег на автомобила, но при положение,че за момента не мога да отделя пари за нов е добър вариант за "закърпване на положението"! mhihi


Потребителски аватар
lou
Мнения: 907
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
Автомобил: Passat Variant
Двигател: BMR TDI
Местоположение: Шумен

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнениеот lou » Вто 31 яну 2012 22:27


xploda написа:
Теодор написа:
    Благовест написа:Както се казва на системи mhihi
    Някои ги свалят и спат с тях... :063: Ама всеки път клеми,стягай,сваляй,качвай като прибавим и борбата по вадене(за пасат) и направо може да се изпоти човек.На сутринта пък това е съчетано с липса на време...
    Отделно ме дразни,че се губи часа на таблото и настойките на цд-плеара... :banghead:

    Затова си купувате един хубав скъп акум. и забравяте м/у 5 и 10г за проблеми с паленето :wink:


    Ехееее 5-10г...тва много време бре. Дай пример за такъв акумулатор да ги видя кви пари са.


    Моя е Silver с око :) Купен на 26.08.2006 ... и още си карам с него вече 6-та година и е перфектен ;) Даже снощи имах излизане късно вечер и мислех че много трудно ще запаля предвит температурата .. но не - влизам,въртя ключа и веднага запали а навън беше -15 поне


    Потребителски аватар
    joker
    Мнения: 5889
    Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
    Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
    Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
    Местоположение: Варна

    Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

    Мнениеот joker » Вто 31 яну 2012 22:31


    Единственият лек за акумулатора е ежедневното каране на колата поне 20 км....в студовете спрях дизела(ами сутрин бензинът е топъл,защото водя с него кучето на разходка-тъпо е да оставя топъл бензин и да взема леденостуден дизел за работа,а бензинът да оставя да изстива)...Е!- след този номер въпреки,че преди 2 дни на -8 дизела запали без проблем аукумулаторът увяхна като мъжкото достйнство на столетник и сега се зарежда :mrgreen: .Сменял съм всякакви акумулатори и под 5 г акумулатор не съм карал.Но винаги колата ми е била в движение не по-малко от 15-20 км дневно.


    Потребителски аватар
    joro_kem
    VW експерт
    VW експерт
    Мнения: 3975
    Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
    Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
    Двигател: AXR DFFA
    Местоположение: Пловдив

    Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

    Мнениеот joro_kem » Вто 31 яну 2012 23:51


    KirilGeorgiev написа:По добро от това което е сложено в завода няма Моя Пасат произведен 2001г още си пали със заводския Изобщо не си напъвам главата да го мисля като се предаде нов и това е

    абе не е точно така - моята каляска е произведена 2008 и акумулаторът (оригинален, необслужваем с "око", не знам каква марка е) вече дава признаци, че ще ме оставя. ако успее да изкара тая зима, предполагам, че ще ме изкара и до следващата, но знае ли човек...


    kraskko
    Мнения: 307
    Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
    Автомобил: bmw
    Двигател: dizel
    Местоположение: Usa
    Контакти:

    Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

    Мнениеот kraskko » Сря 01 фев 2012 0:44


    моя е на 1г. 50А hagen.от 10 11 2011г. не бях палил голфа,понеже си купих ауди (дизел)така до днес.аудито неможа да запали и се ориентирах към голфетката,останах изненадан,запали от раз само малко изпуши синьо от зад и причука повдигач.колата стои пред блока и близо 3 месеца не е палена.
    та си трябва нов акумулатор и това е. :012:


    Потребителски аватар
    tisho_psg
    Мнения: 1334
    Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: BG

    Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

    Мнениеот tisho_psg » Сря 01 фев 2012 8:07


    golfer написа:'айде сега всички фенове на карането на фарове целогодишно бегом за нови акумулатори

    и кое налага да се взимат нови акумулатори,да не е приет някакъв нов закон??? :?


    Потребителски аватар
    stamantonov
    Мнения: 120
    Регистриран на: Пон 17 яну 2011 17:33
    Автомобил: golf III 1.8 + honda cr-v 1 gen.
    Двигател: ABS + JHL
    Местоположение: Шумен

    Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

    Мнениеот stamantonov » Сря 01 фев 2012 8:48


    Слушам и не вервам на ушите си! Според карането е. Ако караш на къси разстояния всеки ден - трябва да дозаредиш акумулатора поне 2 пъти зимата и веднъж лятото. Ако караш на дълги - не ти трябва дозаредждане. Ако няма да я караш дълго и е бездомница(на вън) - акумулатора се прибира. А от скромен опит знам че оптималния живот на един акумулатор е около 4 г. След това всичко е на късмет и е нужно по-често дозареждане.


    Потребителски аватар
    joker
    Мнения: 5889
    Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
    Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
    Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
    Местоположение: Варна

    Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

    Мнениеот joker » Сря 01 фев 2012 9:22


    stamantonov написа:Слушам и не вервам на ушите си! Според карането е. Ако караш на къси разстояния всеки ден - трябва да дозаредиш акумулатора поне 2 пъти зимата и веднъж лятото. Ако караш на дълги - не ти трябва дозаредждане. Ако няма да я караш дълго и е бездомница(на вън) - акумулатора се прибира. А от скромен опит знам че оптималния живот на един акумулатор е около 4 г. След това всичко е на късмет и е нужно по-често дозареждане.

    Не видях никъде цифри...без тях нещо не звучиш убедително.
    Не е все едно дали караш градско по 20 км или 5 км. дневно.Особено ако са 20 км само с едно спиране и повторно палене.Колко км са дълги разстояния?
    Колко гр, да е навънка за да си "прибере" човек акумулатора -20 и +2 все едно ли е???И колко "дълго" трябва да е оставена навън-5 дни и 50 дни едно и също ли е.
    И никак не е все едно дали колата е дизелова или бензинова.
    Кола с добър алтернатор трябва да зарежда напълно достатъчно на празен ход с пуснати всички ел.консуматори...Не е небходимо при такава кола да се зарежда читав и поддържан акумулатор!
    Кола с добра ел.инсталация без наличие на утечка не би следвало да изтощава акумулатора при "дълъг" престой...


    Потребителски аватар
    GRUEL
    Мнения: 541
    Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
    Автомобил: 1995 Golf III GT
    Двигател: AEK
    Местоположение: София

    Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

    Мнениеот GRUEL » Сря 01 фев 2012 9:45


    И аз си мисля, че при изправна ел система не би трябвало да има проблеми. Съдя по себе си. От нас до работа са ми точно 2,4км. - толкова сутрин и толкова вечер. За толкова колата изобщо не загрява, кара се на фарове, набичено парно(че се запотява прозореца от дишането ми), с пуснат нагревател на задното стъкло и музичка. До сега проблеми с тоци не съм имал. Акумулатора, с който дойде колата от Италия изкара 4 години и това лято проби клетка(колко още е каран преди това :dontknow: ). Сложих варта и на същото каране сега в студовете си пали без замисляне. Това да свалям, качвам, зареждам и разнасям напред назад аку-то ми се струва пълен абсурд...


    vw101
    Мнения: 149
    Регистриран на: Нед 10 окт 2010 12:01
    Автомобил:
    Двигател:

    Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

    Мнениеот vw101 » Сря 01 фев 2012 10:56


    Както отбелязаха много колеги,най-сигурният вариант е изправна ел.система
    –проверка за утечки
    -проверка за изрядност на алтернатора.Лично моят съм го карал на 4 места да го мерят и ме уверяват,че зарежда.
    -доливане на акумулатора


    Потребителски аватар
    nokiangage
    Мнения: 3374
    Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
    Автомобил: Passat B3 - 35i
    Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
    Местоположение: Плевен, Варна
    Контакти:

    Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

    Мнениеот nokiangage » Сря 01 фев 2012 11:09


    vw101 написа:Както отбелязаха много колеги,най-сигурният вариант е изправна ел.система
    –проверка за утечки
    -проверка за изрядност на алтернатора.Лично моят съм го карал на 4 места да го мерят и ме уверяват,че зарежда.
    -доливане на акумулатора


    Ако може да добавя и калъф за акумулатора, който лятото го предпазва от високата температура на двигателния отсег, а зимата малко или много си е малко по-добре с него и му удължава живота...Казвам го от личен опит в сравнение на поведението на колата ми с миналата зима и сегашната, без калъф и корите над и под двигателя и сега екипиран с трите неща. Преди на -15 трябваше да я припалвам всеки ден и стартера въртеше мудно на кантар, сега на -20 си паля без проблем, дори да е стояла няколко дена. За един и същ акумулатор на 2 години и нещо става дума, който май е Старт или нещо подобно толкова известно mhihi


    Потребителски аватар
    joromnt
    Мнения: 2903
    Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
    Автомобил:
    Двигател:

    Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

    Мнениеот joromnt » Сря 01 фев 2012 11:12


    BG_POLICE написа:.... Да съгласен съм, че не е приятно и се губи часовника и дневния пробег на автомобила, но при положение,че за момента не мога да отделя пари за нов е добър вариант за "закърпване на положението"! mhihi

    Пич, ти осъзнаваш ли че освен губенето на часовника и радиата на СД-то си губиш и алармата? И че тоя лъскавия няма да го опазят лепенките за каско ако те огледат неправилните хора. Не че ако имаш аларма ще ги спре, ама така е още по-лесно.


    nokiangage написа:
    За един и същ акумулатор на 2 години и нещо става дума, който май е Старт или нещо подобно толкова известно mhihi

    Старт=МонБат :!: Разликата - в лепенката :!:



    Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта