Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
'айде сега всички фенове на карането на фарове целогодишно бегом за нови акумулатори
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
golfer написа:'айде сега всички фенове на карането на фарове целогодишно бегом за нови акумулатори


Хубав и нов акумулатор, това е цяра!

- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Adrian-AAA написа:xploda написа:[/img]
И всяка вечер сваляне/качване на акумулатора?
Мне всяка вечер разбира се, на акумулатора му стига да се зареди(ако е читав)един път хубаво и няма да имаш всяка сутрин проблеми,освен ако не въртиш много време на стартер всяка сутрин.
E, нормално към секунда да въртя. Тази сутрин...може би 2

-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Тъй като и аз имах драми с акумулатора да дам моето мнение по въпроса: Понеже не карам напоследък често колата, защото съм на 15 мин. пеша от работа, започнаха проблемите с акумулатора! Единия, с който закупих колата сдаде багажа, на няколко пъти му давах ток, но в крайна сметка се оказа, че не може да се зарежда вече! Тогава на помощ се притече този от старата ми кола! Самия акумулатор почти не е ползван, но е на 2 години. Марката му е Гигават, но е малък на Пасата, поради това, че е 45 Аh! Въпреки това ако карам колата редовно нямам никакви проблеми, защото не съм дизел, но тъй като това не става, напоследък отново взе да пада и пак се наложи да ми подават ток! Тогава едно приятелче ме светна, че заради аларма, и др. неща, които се поддържат от акумулатора се черпи около 100 MAh на ден! С две думи няколко дни като не се кара автомобила и заминава! Дори нов акумулатор при тези външни температури може за няколко седмици без да се кара (случвало ми се е и месец да не паля колата) да замине! Затова аз реших проблема си, като започнах да откачам плюса, след като паркирам и след това го закачам пак! Оттогава нямам проблеми с паленето! Процедурата не изисква нищо особено и трае 20 секунди
Да съгласен съм, че не е приятно и се губи часовника и дневния пробег на автомобила, но при положение,че за момента не мога да отделя пари за нов е добър вариант за "закърпване на положението"! 


- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
xploda написа:Теодор написа:Благовест написа:Както се казва на системи![]()
Някои ги свалят и спат с тях...Ама всеки път клеми,стягай,сваляй,качвай като прибавим и борбата по вадене(за пасат) и направо може да се изпоти човек.На сутринта пък това е съчетано с липса на време...
Отделно ме дразни,че се губи часа на таблото и настойките на цд-плеара...
Затова си купувате един хубав скъп акум. и забравяте м/у 5 и 10г за проблеми с паленето
Ехееее 5-10г...тва много време бре. Дай пример за такъв акумулатор да ги видя кви пари са.
Моя е Silver с око


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Единственият лек за акумулатора е ежедневното каране на колата поне 20 км....в студовете спрях дизела(ами сутрин бензинът е топъл,защото водя с него кучето на разходка-тъпо е да оставя топъл бензин и да взема леденостуден дизел за работа,а бензинът да оставя да изстива)...Е!- след този номер въпреки,че преди 2 дни на -8 дизела запали без проблем аукумулаторът увяхна като мъжкото достйнство на столетник и сега се зарежда
.Сменял съм всякакви акумулатори и под 5 г акумулатор не съм карал.Но винаги колата ми е била в движение не по-малко от 15-20 км дневно.

- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3975
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
KirilGeorgiev написа:По добро от това което е сложено в завода няма Моя Пасат произведен 2001г още си пали със заводския Изобщо не си напъвам главата да го мисля като се предаде нов и това е
абе не е точно така - моята каляска е произведена 2008 и акумулаторът (оригинален, необслужваем с "око", не знам каква марка е) вече дава признаци, че ще ме оставя. ако успее да изкара тая зима, предполагам, че ще ме изкара и до следващата, но знае ли човек...
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
моя е на 1г. 50А hagen.от 10 11 2011г. не бях палил голфа,понеже си купих ауди (дизел)така до днес.аудито неможа да запали и се ориентирах към голфетката,останах изненадан,запали от раз само малко изпуши синьо от зад и причука повдигач.колата стои пред блока и близо 3 месеца не е палена.
та си трябва нов акумулатор и това е.
та си трябва нов акумулатор и това е.

- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
golfer написа:'айде сега всички фенове на карането на фарове целогодишно бегом за нови акумулатори
и кое налага да се взимат нови акумулатори,да не е приет някакъв нов закон???

- stamantonov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пон 17 яну 2011 17:33
- Автомобил: golf III 1.8 + honda cr-v 1 gen.
- Двигател: ABS + JHL
- Местоположение: Шумен
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Слушам и не вервам на ушите си! Според карането е. Ако караш на къси разстояния всеки ден - трябва да дозаредиш акумулатора поне 2 пъти зимата и веднъж лятото. Ако караш на дълги - не ти трябва дозаредждане. Ако няма да я караш дълго и е бездомница(на вън) - акумулатора се прибира. А от скромен опит знам че оптималния живот на един акумулатор е около 4 г. След това всичко е на късмет и е нужно по-често дозареждане.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
stamantonov написа:Слушам и не вервам на ушите си! Според карането е. Ако караш на къси разстояния всеки ден - трябва да дозаредиш акумулатора поне 2 пъти зимата и веднъж лятото. Ако караш на дълги - не ти трябва дозаредждане. Ако няма да я караш дълго и е бездомница(на вън) - акумулатора се прибира. А от скромен опит знам че оптималния живот на един акумулатор е около 4 г. След това всичко е на късмет и е нужно по-често дозареждане.
Не видях никъде цифри...без тях нещо не звучиш убедително.
Не е все едно дали караш градско по 20 км или 5 км. дневно.Особено ако са 20 км само с едно спиране и повторно палене.Колко км са дълги разстояния?
Колко гр, да е навънка за да си "прибере" човек акумулатора -20 и +2 все едно ли е???И колко "дълго" трябва да е оставена навън-5 дни и 50 дни едно и също ли е.
И никак не е все едно дали колата е дизелова или бензинова.
Кола с добър алтернатор трябва да зарежда напълно достатъчно на празен ход с пуснати всички ел.консуматори...Не е небходимо при такава кола да се зарежда читав и поддържан акумулатор!
Кола с добра ел.инсталация без наличие на утечка не би следвало да изтощава акумулатора при "дълъг" престой...
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
И аз си мисля, че при изправна ел система не би трябвало да има проблеми. Съдя по себе си. От нас до работа са ми точно 2,4км. - толкова сутрин и толкова вечер. За толкова колата изобщо не загрява, кара се на фарове, набичено парно(че се запотява прозореца от дишането ми), с пуснат нагревател на задното стъкло и музичка. До сега проблеми с тоци не съм имал. Акумулатора, с който дойде колата от Италия изкара 4 години и това лято проби клетка(колко още е каран преди това
). Сложих варта и на същото каране сега в студовете си пали без замисляне. Това да свалям, качвам, зареждам и разнасям напред назад аку-то ми се струва пълен абсурд...

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
Както отбелязаха много колеги,най-сигурният вариант е изправна ел.система
–проверка за утечки
-проверка за изрядност на алтернатора.Лично моят съм го карал на 4 места да го мерят и ме уверяват,че зарежда.
-доливане на акумулатора
–проверка за утечки
-проверка за изрядност на алтернатора.Лично моят съм го карал на 4 места да го мерят и ме уверяват,че зарежда.
-доливане на акумулатора
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
vw101 написа:Както отбелязаха много колеги,най-сигурният вариант е изправна ел.система
–проверка за утечки
-проверка за изрядност на алтернатора.Лично моят съм го карал на 4 места да го мерят и ме уверяват,че зарежда.
-доливане на акумулатора
Ако може да добавя и калъф за акумулатора, който лятото го предпазва от високата температура на двигателния отсег, а зимата малко или много си е малко по-добре с него и му удължава живота...Казвам го от личен опит в сравнение на поведението на колата ми с миналата зима и сегашната, без калъф и корите над и под двигателя и сега екипиран с трите неща. Преди на -15 трябваше да я припалвам всеки ден и стартера въртеше мудно на кантар, сега на -20 си паля без проблем, дори да е стояла няколко дена. За един и същ акумулатор на 2 години и нещо става дума, който май е Старт или нещо подобно толкова известно

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?
BG_POLICE написа:.... Да съгласен съм, че не е приятно и се губи часовника и дневния пробег на автомобила, но при положение,че за момента не мога да отделя пари за нов е добър вариант за "закърпване на положението"!
Пич, ти осъзнаваш ли че освен губенето на часовника и радиата на СД-то си губиш и алармата? И че тоя лъскавия няма да го опазят лепенките за каско ако те огледат неправилните хора. Не че ако имаш аларма ще ги спре, ама така е още по-лесно.
nokiangage написа:
За един и същ акумулатор на 2 години и нещо става дума, който май е Старт или нещо подобно толкова известно
Старт=МонБат


Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта