ktamen написа:Вълков написа:Вчера така с уж нагласен в сервиз антифриз взет от собственика на юнашко доверие едно Пежо Боксер пред мен вдигна 90+ градуса спука съединение и изтече всичко освен в ледено студения радиатор
По всяка вероятност антифриз си е бил читав, но не е налян както трябва.
Като се налее трябва двигателя да работи докато загрее и се отвори термостата и да поработи още десетина минути да се омеша и антифриза от радиатора.
Дори колата да е в топъл гараж пак трябва да е с хубав антифриз защото като излезе навън двигателя се загрява, но радиатора се охлажда и може да замръзне преди да се отвори термостата и да дойде топлия антифриз. Ако замръзне радиатора после и да се отвори термостата файда няма.
Според мен в сервиза трябва да са наясно как се прави. Добре че колата беше служебна
