Уха, колко коментари! Благодаря ви!
Какво ново научих:
-Добре е да се запася с части за колата, защото изчезват от пътя и от моргите.
-Голф 1.6 на бензин с газова уредба ще ми излиза по-евтино за каране. -ама съм се засилил към дизела

-1.6Д е с код на двигателя JP, а 1.6ТД е с код JR.
-Голф 1.6Д е само с 4 скорости и като вдигнеш къде 100 имаш чувството че, "двигателят ще абортира"

оспорено, твърдение, че имало и с 5 скорости, но очевидно рядкост.
-Горят масло здраво тия машини, неясно дали от некачествен ремонт, от старост или просто така
Какво все още не знам или какви нови въпроси изникнаха:
-От къде да си намеря книжка как се ремонтира голфчето, схеми едно друго?
-какво е V1 двигател?
-От къде е добре да се купуват части на старо, пък и на ново за ремонт на въпросният голф
-Къде са му слабите места на голф 2 ТД и какво трябва да се гледа като се купува стар голф
-Пасат В3 SB 1.6 TD+I дали е също толкова прост и лесен за ремонтиране както голф мк2 1.6ТД
-Според вас по-добре е да си намеря голфче в България или да си намеря някой да ми внесе от европата?
-Според вас да се купи барака за под 1000лв и да се дадат още толкоз за ремонт опция ли е или е по-добре да се търси много запазен и по-скъп?
