Тежък случай - реставрацията на Bugsy...
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
rusty написа:...
не се ли замисляш да прекараш и траби за водно и евентуално за маслен радиатор напред?
Благодарско за разговора с Германеца


Имам и други идеи - масления радиатор да се монтира некъде отзад под купето, а акумолатора да се сложи отпред под резервоара, защото тея изпарения дето ги дишаме... и друга: профилите за подсилване да се заварят като U - и се облекат с ламарина(гледах по Discovery - в една фирма така подсилват, когато ти правят Лимузина от колата - стигат до 16 метра...).
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Виж тук за трабите а и за инфо за части винаги може да питаш по емаил дори на английски: http://www.classic-parts-online.de/?path=0.1.74.84. А тук има охладител за масло за бус, може да се ориентираш за трабите: http://www.busschmiede.de/ersatzteile_z ... vw-bus.htm И накрая един савет от мене: охладител за маслото от Голф 1 ГТИ поне на буса дизел заспива, чувал сам че имало и москвичи с такива неща може да минеш по тънко. Айде успех!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
rusty написа:Виж тук за трабите а и за инфо за части винаги може да питаш по емаил дори на английски: http://www.classic-parts-online.de/?path=0.1.74.84. А тук има охладител за масло за бус, може да се ориентираш за трабите: http://www.busschmiede.de/ersatzteile_z ... vw-bus.htm И накрая един савет от мене: охладител за маслото от Голф 1 ГТИ поне на буса дизел заспива, чувал сам че имало и москвичи с такива неща може да минеш по тънко. Айде успех!
Това е супер кит има и отделен термостат за 13евро-което беше проблем и смятах да слагам термостат от водно...А москвича наистина има маслен радиарор такъв ще слагам и е доста удобен за монтаж - дулъг и нисък. А днеска се сетих, че може да стане и радиаторче за парно = разширително казанче - май има поршета така.

Ти къде си в Германия и можем ли да поръчваме части чрез теб?
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
BuGmaN написа:Това е супер кит има и отделен термостат за 13евро-което беше проблем и смятах да слагам термостат от водно...А москвича наистина има маслен радиарор такъв ще слагам и е доста удобен за монтаж - дулъг и нисък. А днеска се сетих, че може да стане и радиаторче за парно = разширително казанче - май има поршета така.
Ти къде си в Германия и можем ли да поръчваме части чрез теб?
живея в олденбург, тва е на 50км от бремен. За термостата, не си струва да се дават 13 евро той е за TDI на 90 градуса понеже на тях им треа по висока работна температура. Бях чел някаде как се приспособява от водно ако го намеря ще го постна. Като го измислиш това с радиатора ще може ли да покажеш снимка, и аз ще трябва скоро да правя нещо такова и ще се радвам на идеи, а и гледам да мина по тънко (студент). За части по принцип не е проблем освен ако не трябва да нося мотор, но ще се прибирам чак април. Но съм готов да помогна.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
rusty написа:живея в олденбург, тва е на 50км от бремен. За термостата, не си струва да се дават 13 евро той е за TDI на 90 градуса понеже на тях им треа по висока работна температура. Бях чел някаде как се приспособява от водно ако го намеря ще го постна. Като го измислиш това с радиатора ще може ли да покажеш снимка, и аз ще трябва скоро да правя нещо такова и ще се радвам на идеи, а и гледам да мина по тънко (студент). За части по принцип не е проблем освен ако не трябва да нося мотор, но ще се прибирам чак април. Но съм готов да помогна.
За термостата си мисля, че за въздухара трябва да отваря некъде на 90 - защото той работи на по висока температура от водното или на точно 90 и понеже зора ми е лятото като ръчкам да не става маслото над 115-120' тоя термостат май ме устройва. Системата за охлаждане съм я измислил, но не съм я направил и не съм я тествал - но стане ли всичко с удоволствие ще я пейстна

- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Здравей!
сажалявам че се забавих с отговора, изпити
ако си от софия мога да пращам неща по радина-1 чанта струва 10лв. иначе по пощата колече до 2,5кг е 8,50 евро. Ако си поръчваш термостата може да земат и 4евро да ми го пратят, трябва да питам. По принцип не е проблем само да ми минат изпитите че ми е пламнала главата са, ако искаш харесвай си неща и след 12 Фев. давай да видим какво мога да направя. И още един въпрос, как извеждаш маслото до радиатора? С фланец на масления филтър или някакав друг начин?
Стефан
сажалявам че се забавих с отговора, изпити

Стефан
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
rusty написа:Здравей!
сажалявам че се забавих с отговора, изпитиако си от софия мога да пращам неща по радина-1 чанта струва 10лв. иначе по пощата колече до 2,5кг е 8,50 евро. Ако си поръчваш термостата може да земат и 4евро да ми го пратят, трябва да питам. По принцип не е проблем само да ми минат изпитите че ми е пламнала главата са, ако искаш харесвай си неща и след 12 Фев. давай да видим какво мога да направя. И още един въпрос, как извеждаш маслото до радиатора? С фланец на масления филтър или някакав друг начин?
Стефан
Ми това за доставките по радина звучи добре



- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Хей колеги да се похваля какво си намерих на вторични суровини - боксерче typ4 1,6 с хидравлични повдигачи, маслен радиатор и 215мм маховик- излезе ми 73лв. Блока не беше отварян...
Сега една идея по темата - вчера като се завирах под Вартбургинито на Баща ми да сменям стартера забелязах едно доста спретнато шаси и се замислих дали няма да мога да ползвам профилите от такова шаси - размера на профила е някъде 100х40мм. и ми се види доста лек и здрав, нищо че е от Вартбург...Какво ще кажете?

Сега една идея по темата - вчера като се завирах под Вартбургинито на Баща ми да сменям стартера забелязах едно доста спретнато шаси и се замислих дали няма да мога да ползвам профилите от такова шаси - размера на профила е някъде 100х40мм. и ми се види доста лек и здрав, нищо че е от Вартбург...Какво ще кажете?
- airMcooled
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 31 окт 2004 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Yaro написа:...
Аз също ще правя тенекии тази година, но ще разделям купе и шаси и май засега най-добрия майстор/оферта е ...... в Пловдив..
я сподели къде в пловдив има добър тенекеджия. понеже и аз ще кърпя и боядисвам. живея в софия, но съм от пловдив и бих могъл да свърша тази работа и там.
просто събирам идеи кое къде и как

- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
airMcooled мога да ти препоръчам един майстор от Асеновград
вуйчо ми, хората казват че е добър а моето мнение е че просто гледа да си свърши работата както трябва а и не зима много, бих казал достатачно. Проблема е че по някога се чака и 1 месец понеже има доста хора, трябва да говориш с него. Тел. 0331 28561 Христо, вечер. Успех!

- Yaro
- Мнения: 238
- Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
- Автомобил: TLC HDJ80
- Двигател: 1HD-FT
- Местоположение: София
airMcooled написа:я сподели къде в пловдив има добър тенекеджия. понеже и аз ще кърпя и боядисвам. живея в софия, но съм от пловдив и бих могъл да свърша тази работа и там.
просто събирам идеи кое къде и как
Казаха ми го по принцип. Не знам адрес, и име дори. Ще попитам и ще пиша тук или на бележка..

- airMcooled
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 31 окт 2004 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мерси ви
мерси ръсти, благодаря, яро
но нека пукне пролет
следващия ми въпрос...
къде е стоп машинката на модел 1302, не ми работят стоп светлините. бушоните са здрави, кабелите към спирачната помпа са си забучени на място...
или може би е датчика в самата спирачна помпа?
номер 3
знаете ли някой да възстановява рефлектора на фара? предполагам се пръска със спрей или квото и да е... просто да светне малко по-добре.
засега спирам до тук


но нека пукне пролет

следващия ми въпрос...

къде е стоп машинката на модел 1302, не ми работят стоп светлините. бушоните са здрави, кабелите към спирачната помпа са си забучени на място...
или може би е датчика в самата спирачна помпа?
номер 3

знаете ли някой да възстановява рефлектора на фара? предполагам се пръска със спрей или квото и да е... просто да светне малко по-добре.
засега спирам до тук

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
BuGmaN написа:Хей колеги да се похваля какво си намерих на вторични суровини - боксерче typ4 1,6 с хидравлични повдигачи, маслен радиатор и 215мм маховик- излезе ми 73лв. Блока не беше отварян...![]()
Сега една идея по темата - вчера като се завирах под Вартбургинито на Баща ми да сменям стартера забелязах едно доста спретнато шаси и се замислих дали няма да мога да ползвам профилите от такова шаси - размера на профила е някъде 100х40мм. и ми се види доста лек и здрав, нищо че е от Вартбург...Какво ще кажете?
мотора е тип 1, не ти препоръчвам да го слагаш, защото в никакъв случай няма да върви повече. Тунингарите изхвърлят хидравликата защото не държи на високи обороти. От него можеш да използвеш бутала, глави, вал и маховик+съединител. разпределителния вал е по вбавен има мощност на по-ниски обороти. Обикновеннно на костенура разпр. вал е 150 градуса, ако си намериш вал от 1600ТЛ /има го на твоя сайт с дъното/ неговия вал е 156гр. и в комбинация с по-бързия дифиринциал на ТЛ дава предимство от 12 км/ч. на скорост
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта