Това се прави с цел удължаване живота на работещ акумулатор с още 3-4 години. А на развален акумулатор нищо неможе да се получи. Примерно на умрелия не може да се върне живота с операция


milmar написа:boss_901 написа:Колеги имам зарядно 3,5А ще свърши ли работа за занятието???
Абе ти последно какво ще правиш - нов акумулатор ли ще си вземаш или какво, май не си наясно със себе си .
Тази процедура върши работа и е полезна само за акумулатор , който ще се ползва на автомобил с фабрично предвидена манивела ... ако знаеш какво е това и се сещаш какво искам да ти кажа!
nikson85 написа:Тази процедура се прави на акумулатор който е на 3-4 години и не е имал проблеми, а не на акумулатор който е отказал да работи. Нищо няма да стане.
Това се прави с цел удължаване живота на работещ акумулатор с още 3-4 години. А на развален акумулатор нищо неможе да се получи.
boss_901 написа:nikson85 написа:Тази процедура се прави на акумулатор който е на 3-4 години и не е имал проблеми, а не на акумулатор който е отказал да работи. Нищо няма да стане.
Това се прави с цел удължаване живота на работещ акумулатор с още 3-4 години. А на развален акумулатор нищо неможе да се получи.
Колега акумулатора(3-4 години)работи само. че едната клетка се зачудва дали да кипне![]()
dany_iv написа:Здравейте.
По повод на мнението за умрелия акумулатор от избата...
91 г имаше режим на тока.. В стаичката, дето е парното имаше черен акумулатор нан поне от 10г. Напълно изсъхнал.
Промих го. Заредих го и му налях електролит. Отначало го ползвах само за захранване на радиото, после и една лампа, после малко по-мощна.. След година ми се скапа акумулатора на колата.. Е.. Стария акумулатор си заработи идеално.
Вярно, че тогавашните се правеха с по-дебело и не отпадно олово...
Поздрави
dany_iv написа:Здравейте.
По повод на мнението за умрелия акумулатор от избата...
91 г имаше режим на тока.. В стаичката, дето е парното имаше черен акумулатор нан поне от 10г. Напълно изсъхнал.
Промих го. Заредих го и му налях електролит. Отначало го ползвах само за захранване на радиото, после и една лампа, после малко по-мощна.. След година ми се скапа акумулатора на колата.. Е.. Стария акумулатор си заработи идеално.
Вярно, че тогавашните се правеха с по-дебело и не отпадно олово...
Поздрави
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта