vankatagb написа:....обаче на зарядното няма уред, естесвено и аз нямам....
За мен не е , т.е. естествено да нямаш уред


vankatagb написа:....обаче на зарядното няма уред, естесвено и аз нямам....
milmar написа:vankatagb написа:....обаче на зарядното няма уред, естесвено и аз нямам....
За мен не е , т.е. естествено да нямаш уред. Ако искаш прати ми акумулатора и аз ще му измеря напрежението
.
mufin написа:Я кажете, зареждате ли акумулаторите без да сваляте клемите.
Че съм зазимил Королата и няма да се кара поне още месец,а акумулатора наближава 3.5 години...
Май ще е добре да го дозаредя, ама не ми се свалят клемите ...?
vankatagb написа:...
Колега аз като немога да дам отговор по някой въпрос си мълча,затова моите мнения са толкова малко. За хумористи има други теми....
ktamen написа:Ако имаш удължител до колата няма нужда да сваляш акумулатора. Дори има зарядни дето зареждат през запалката и капака на двигателя няма нужда да се отваря камо ли да се сваля акумулатор. И аз зареждам през запалката.
gancho написа:ktamen написа:Ако имаш удължител до колата няма нужда да сваляш акумулатора. Дори има зарядни дето зареждат през запалката и капака на двигателя няма нужда да се отваря камо ли да се сваля акумулатор. И аз зареждам през запалката.
![]()
Аз така зареждах,никакъв проблем,с удължител,защото не си знам кода на оригиналното радио...
i.e.i написа:gancho написа:ktamen написа:Ако имаш удължител до колата няма нужда да сваляш акумулатора. Дори има зарядни дето зареждат през запалката и капака на двигателя няма нужда да се отваря камо ли да се сваля акумулатор. И аз зареждам през запалката.
![]()
Аз така зареждах,никакъв проблем,с удължител,защото не си знам кода на оригиналното радио...
Проблем е ,ако дефектира зарядното(повиши напрежението),особено за по-новите модели.
gancho написа:i.e.i написа:gancho написа:ktamen написа:Ако имаш удължител до колата няма нужда да сваляш акумулатора. Дори има зарядни дето зареждат през запалката и капака на двигателя няма нужда да се отваря камо ли да се сваля акумулатор. И аз зареждам през запалката.
![]()
Аз така зареждах,никакъв проблем,с удължител,защото не си знам кода на оригиналното радио...
Проблем е ,ако дефектира зарядното(повиши напрежението),особено за по-новите модели.
Зареждам при изключено всичко по колата.То ако дефектира и повиши напрежението ще си отиде първо акумулатора,дори да е свален от колата.
п.п.зарядното е старо.руско или българско,дори съм палил с включено зарядно бенз. дв. и не е изгаряло
golfer написа:bobocamaro написа:... мъртвеца е някакъв си: за първо вграждане във френска кола
не е някакъв си а си е много читава марка.
зареждал съм акумулатор с черно "око" и съм го карал с години
побелее ли окото вече е за рециклиране
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 65 госта