Потребителски опит от интернет магазин

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
apa6o
Мнения: 1101
Регистриран на: Пон 27 ное 2006 9:56
Автомобил: Skoda Octavia 1Z
Двигател: BKD
Местоположение: Перник

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот apa6o » Чет 02 фев 2012 20:01


Чудесно, разреван потребител, защото не се е сетил да им каже, ок, доставете стоката в магазина, аз ще си я взема от там... Никой нямаше да ти иска такса за доставка ! Тия 6 дни познай за какво са отишли-все пак артикула не се знае дали го е имало и като складова наличност, а в крайна сметка да се оплакваш от цените на куриерските услуги, ехооо, ти си си го поръчал, сам си се яхнал на хорото, но после някой ти бил крив :bowdown Същия казус имах и аз, точно днес, е познай как си го реших-обаждам се, питам за наличност и отивам да си го взема от където го има, макар и да ми обещават безплатна доставка до адрес :)




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 02 фев 2012 20:07


Абре, другарки и другари, по иврупейцкото законодателство, май имаш право до 7 дни да върнеш боклука и да си вземеш парите без всякакво обяснение, а? :gruebel


Потребителски аватар
Joro_
Мнения: 51
Регистриран на: Вто 20 сеп 2011 0:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот Joro_ » Чет 02 фев 2012 20:13


Да, имаш 7 дни. Освен ако не си го отварял. Освен това не връщат пари за транспорт.


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот mely » Чет 02 фев 2012 20:15


ChimeyJimmey написа:Абре, другарки и другари, по иврупейцкото законодателство, май имаш право до 7 дни да върнеш боклука и да си вземеш парите без всякакво обяснение, а? :gruebel

Мдааааа ,абсолютно си прав.Ама разправиите които ще имаш........
Както каза maxpayne по горе - "Подкрепете българската търговия - пазарувайте от чужбина"


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот Sashko_Trg » Чет 02 фев 2012 22:49


Както видях става дума за магазините на MyComputer, есента приятелката ми искаше да си купи лап топи и отидохме до Варна с идеята че ще има повече разнообразие и ще може да си купи нещо. Обиколихме навсякъде и един път се спряхме в мола харесхаме един лап топ обаче се колебаехме и отидохме да разгледаме на други места, обаче в последствие решихме да отидем и да вземе въпросния комп. от MyComputer, след като се прибрахме прегледахме документите и видяхме че гаранцията на лап топа е 1 година, а не както казваха и пешеше на цената 2 години ....


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот Muncho » Чет 02 фев 2012 23:26


Ако магазинът е в мола на Цариградско и случката е станала в последния месец.. то и жена ти е за "хвалба" :Mr Green Fun .. и веднага се обосновавам. От 1-2 месеца магазинът им там представлява само празни щандове и 1-2ма кибика дето явно не могат да им намерят по-полезна работа от това да пазят празното помещение.
Достатъчно е човек да погледне магазина през витрината за да забележи, че има нещо нередно. Още тук е трябвало да светне червената лампа на жена ти и дори да не си прави труда да влиза да ги пита.

Не знам каква е точно историята с тази фирма майкомпютър.бг, но явно си имат някакви проблеми. В началото май бяха дъщерна фирма на МОСТ компютърс, която се занимава с търговия на дребно. Дори така си бяха прекръстили магазина на Шипченски проход. След това пък разбрах, че нямали (вече?) нищо общо с МОСТ.
Преди 2-3 месеца минах през магазина и офисите на Шипченски и всичко ( магазин, офиси, сервиз... ) беше затворено.. а беше работен ден.


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6248
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот VWGT » Пет 03 фев 2012 14:15


предполагам си ползвал услугата "наложен платеж" - най-голямата недомислица на българската интернет търговия, но благодат за куриерските ни фирми :) ако е така, 5-6 лева куриера е приемлива цена. За организационните проблеми на самия интернет магазин - изцяло техен проблем.


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот Matematiks » Нед 05 фев 2012 22:31


Работя в мола,и винаги съм се изумявал от цените на този магазин :063:

Мисля,че Ейч Ди двойката там все още е 900 лв mhihi

И тук съм цъкал по рекламката и ми направи вЧепатление че.... :shock


Подкрепете българската търговия-пазарувайте от чужбина mhihi - много як лаф


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот Winner25 » Нед 05 фев 2012 23:15


ChimeyJimmey написа:Абре, другарки и другари, по иврупейцкото законодателство, май имаш право до 7 дни да върнеш боклука и да си вземеш парите без всякакво обяснение, а? :gruebel

Да имаш :) Но в случая колегата е доволен от продукта и явно му трябва, така че връщането едва ли ще му реши проблема :wink:

Проблема е, че за тези дребни пратки куриерската услуга е скъпа. В някои случаи даже по-скъпа от продукта. Другия проблем е че куриерите слабо ги интересува удовлетвореността на клиента. Както в случая колегата се оплаква от магазина, а не от куриерите.


Потребителски аватар
the driver
Мнения: 58
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас - Wolfsberg Slimtrans

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот the driver » Пон 06 фев 2012 0:09


За един позлатен механичен часовник на Версаче / реплика / от Хонг Конг с безплатан доставка ми излезе за 12 лв, а същия в Bg е 88 лв. И пак е от там . Колко струва часовкика че и доставка от другия край на света, а от София ще ми иска 7 лв само за доставката .


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот red rider » Пон 06 фев 2012 0:11


the driver написа:За един позлатен механичен часовник на Версаче / реплика / от Хонг Конг с безплатан доставка ми излезе за 12 лв, а същия в Bg е 88 лв. И пак е от там . Колко струва часовкика че и доставка от другия край на света, а от София ще ми иска 7 лв само за доставката .

Около 2.60-3 лв ... на място още по малко


Потребителски аватар
the driver
Мнения: 58
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 15:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас - Wolfsberg Slimtrans

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот the driver » Съб 10 мар 2012 20:46


От САЩ получих един спойлер с тегло 5 кг за $10 доставка. От Bg изпращам писмо 200 грама, документ и ми вземат 80 лв . И двете доставки са с DLH. От Китай получавам фарове за кола с безплатна доставка. В BG същите фарове са 3 пъти по-скъпи. За Нисан Примера :)


Потребителски аватар
maxpayne
Мнения: 2808
Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 12:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот maxpayne » Пон 12 мар 2012 10:08


the driver написа:От САЩ получих един спойлер с тегло 5 кг за $10 доставка. От Bg изпращам писмо 200 грама, документ и ми вземат 80 лв . И двете доставки са с DLH.

Ако имаш предвид DHL сериозно ще се усъмня как ще пратиш 5кг спойлер от САЩ до България или Германия за 10 долара. Може би едната нула си я пропуснал 8)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20236
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот Vlad777 » Пон 12 мар 2012 10:27


Ето ги цените на Еконт:
http://www.econt.com/tariff-parcel/

Мисля, че всеки може и сам да си направи калкулация колко струва доставката на даден продукт.

Това, че китайците намират начини да не плащат за доставка на продукта тези цени, поради обемите, които изпращат е друг въпрос.

Детайлно съм проучвал всички възможности за куриерски услуги в България и 5-6 лв е нормална цена за доставка на продукт до 1 кг. Освен това търговецът няма нищо общо с парите за доставка на продукта - нито ги взима, нито има някаква печалба от тях...

Не разбирам от какво точно е оплакването в случая?

Казано ти е колко ще бъде доставката и наистина е била толкова?!? Къде е проблема?


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Потребителски опит от интернет магазин

Мнениеот kossel » Пон 12 мар 2012 12:24


Не е ли време да се задейства :
"4. Клуб на привържениците на VW в България си запазва правото да откаже реклама във форума и сайта VWclub.bg ."

viewtopic.php?f=48&t=51743



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта