Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнениеот Uneek » Чет 02 фев 2012 22:34


KirilGeorgiev написа:По добро от това което е сложено в завода няма Моя Пасат произведен 2001г още си пали със заводския Изобщо не си напъвам главата да го мисля като се предаде нов и това е


Верно си е това, и аз на полото съм със заводски, има си лепенка че е произведен февруари 2003 и си пали все още, да е жив и здрав да изкара юбилей :mrgreen:




Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнениеот nikson85 » Чет 02 фев 2012 22:49


Аз мисля, че няма как да опазим акумулатора. Когато е тръгнал да сбъгясва и в къщи да го пребираш нищо не решава проблема, просто има разреден електролит и в студеното време му се вижда ташкън. Акумулатор и през лятото ме е оставял , а пък за зимата да не говорим. Също се обръща внимание на това, че при зареждане по време на път изпаренията от киселината го обливат отгоре и той остава влажен , и това води до саморазряд. Решението е нов акумулатор и да гледаш да изкара гаранцията, че и повече.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнениеот kris11 » Пет 03 фев 2012 11:31


nokiangage написа:
kris11 написа:За студа му трябва нещо дебело 4-5 см и пак щесе вкочаняса вечерта

Ето това е моя калъф, оригинален, май на Венто е бил и си е доста плътен, .

Да този е плътен , но отгоре няма нищо върху акумулатора. За да има полза трябва акумулатора целия да е облечен /отдолу, отстрани, отгоре и то плътно без пролуки.
Проблема е долната част - скобата , която държи акумулатора.


Потребителски аватар
nokiangage
Мнения: 3374
Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
Автомобил: Passat B3 - 35i
Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
Местоположение: Плевен, Варна
Контакти:

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип?

Мнениеот nokiangage » Пет 03 фев 2012 12:17


kris11 написа:Да този е плътен , но отгоре няма нищо върху акумулатора. За да има полза трябва акумулатора целия да е облечен /отдолу, отстрани, отгоре и то плътно без пролуки.
Проблема е долната част - скобата , която държи акумулатора.

Наистина си прав, че долната част си е незащитена, иначе ето така изглежда поставен, абе върши работа...
Изображение

kris11 написа:При мен има цяла преграда към двигателя.

Може ли снимка колега на преградата, че досега май не съм поглеждал на Шаран под капака :да:


Потребителски аватар
ALESYZ
Мнения: 1155
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:13
Автомобил: BMW 525d
Двигател: M57D25 -01

Re: Как да опазим акумулатора в студовете и по принцип? Джъмпер?

Мнениеот ALESYZ » Пет 03 фев 2012 13:10


Начи аз тия теми нещо не ги разбирам. Какво требе да се пази? Значи какво правя аз. Колата спи навън почти цяла зима, имам гараж, ма ме мързи да я вкарвам :D. И спи навън и всяка сутирн, 5 дена в седмицата, 21-22 дни в месеца, тази кола се подгрява от печка. Вечер я нагласям, сабахлем да ми е топло. Печката бачка към 15-20 мин. После слизам, паля и отивам на работа. Работата е на 1 км. макс. През деня, може да изляза из града, два-три пъти и да врътна един 10 км. примерно. И така кажи речи всеки ден, цяла зима. И фарове естествено, климатроници и т.н. сичко бачка целогодишно. И аз не знам за какви проблеми с акумулатори говорите тука. Акумулатора го купих лятото на 2009, BOSCH Silver 100. Цяла зима, миналата беше на тоя режим. И 2009/2010 също зимата. Сега съм спрял колата, щото акумулатора има пробита клетка, стана една беля, пък и с тая нафта, хич не ми е оферта. Тъй де, ама стои на паркинга няколко дни, една неделя сутрин слизам, усетих че яко студено, комшията каза -14 било. Влязох, завъртях, запали. Ем акумулатора не е добре, хем беше стояла не карана поне 4-5 дни. Мойта макина иска яко стартов ток по принцип. За мене проблема с акумулаторите, е в калпавия акумулатор или в скапалия се такъв. Верно 320 лв. ръснах за тоя, обаче какъв тормоз е видял, никога не ме е предал. Това не е хвалба, това е моя опит. Щото оригиналния на колата, беше стоял 8 г. там и още като я зех, се мъчеше, ама половин година ми изтрая в ръцете, докато накрая се предаде геройски. Тъй че, за мене работата опира до качеството на акумулатора.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта