Начи аз тия теми нещо не ги разбирам. Какво требе да се пази? Значи какво правя аз. Колата спи навън почти цяла зима, имам гараж, ма ме мързи да я вкарвам

. И спи навън и всяка сутирн, 5 дена в седмицата, 21-22 дни в месеца, тази кола се подгрява от печка. Вечер я нагласям, сабахлем да ми е топло. Печката бачка към 15-20 мин. После слизам, паля и отивам на работа. Работата е на 1 км. макс. През деня, може да изляза из града, два-три пъти и да врътна един 10 км. примерно. И така кажи речи всеки ден, цяла зима. И фарове естествено, климатроници и т.н. сичко бачка целогодишно. И аз не знам за какви проблеми с акумулатори говорите тука. Акумулатора го купих лятото на 2009, BOSCH Silver 100. Цяла зима, миналата беше на тоя режим. И 2009/2010 също зимата. Сега съм спрял колата, щото акумулатора има пробита клетка, стана една беля, пък и с тая нафта, хич не ми е оферта. Тъй де, ама стои на паркинга няколко дни, една неделя сутрин слизам, усетих че яко студено, комшията каза -14 било. Влязох, завъртях, запали. Ем акумулатора не е добре, хем беше стояла не карана поне 4-5 дни. Мойта макина иска яко стартов ток по принцип. За мене проблема с акумулаторите, е в калпавия акумулатор или в скапалия се такъв. Верно 320 лв. ръснах за тоя, обаче какъв тормоз е видял, никога не ме е предал. Това не е хвалба, това е моя опит. Щото оригиналния на колата, беше стоял 8 г. там и още като я зех, се мъчеше, ама половин година ми изтрая в ръцете, докато накрая се предаде геройски. Тъй че, за мене работата опира до качеството на акумулатора.