samo_pechka написа:Колеги имам проблем.Не мога да намеря филтърна хартия на 10-12 микрона за да завърша експеримента с дизеловото гориво от реномирани бензиностанции.Обърнах нашето село(гр. Разград)-няма "такова животно"..Пробите стоят във фризера вече над 24 часа при около - 22-23 градуса .Утре продължавам търсенето по специализирани предприятия с надеждата някой фен да удари едно рамо..Само да спомена,че засега освен промяна на цвета на пробите(ей сега ги нагледах) сякаш няма кой-знае-каква промяна във визкозитета-шалдъркат се в шишетата съвсем нормално (може пък за Разград да се слага малко повече от добавките противгелосване),не съм ги надигал много-много да видя дали има парафинови кристали на дъната им ..В момента в който намеря филтърна хартия(подходяща),ще има снимки и по-подробни коментари.Не съм и мн сигурен дали 10-12 микрона е добре да бъде филтъра,при положение ,че оригинал горивните филтри са някъде до към 5 микрона (не съм мн сигурен във информацията) е верно,че там горивото минава под напрежение(засмуква се от ГНП-ето поне при по-старите дизеларки..) Ако някой знае от какво да търся такива филтри и откъде(най-вече) ще съм благодарен,ще тествам всяко гориво за какво време преминава през филтъра така както е охладено на -22 градуса ,един път без добавка и един път с добавка против гелосване....Търсят се филтри..
колега, защо не ползваш реални горивни филтри?
