Дал бог метални кори за какво ли не
Passat B5 метална кора под двигателя, дали я има изобщо?
- gencho84
- Мнения: 94
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 17:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
Пичове,а замисляли сте се ,че при удар на камък в областта на картера,тези 3 мм. ламарина по никакъв начин не ви спасяват от пробив на същия.Според мен оригиналната пластмасова кора си е идеална и достатъчно здрава за функцията си, а именно да пази от кал и вода.А ако целим предпазване на картера според мен трябва да се сложи поне 1 см.кора и то само в областта на картера за да издържи тежестта на колата отгоре и да предотврати пробива му.
Поздрави.
Поздрави.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
icoico написа:http://www.unterfahrschutz.eu/VW/index.htm
Дал бог метални кори за какво ли не
Дал бог...ама и цените се
за една тенекия.- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
gencho84 написа:Пичове,а замисляли сте се ,че при удар на камък в областта на картера,тези 3 мм. ламарина по никакъв начин не ви спасяват от пробив на същия.Според мен оригиналната пластмасова кора си е идеална и достатъчно здрава за функцията си, а именно да пази от кал и вода.А ако целим предпазване на картера според мен трябва да се сложи поне 1 см.кора и то само в областта на картера за да издържи тежестта на колата отгоре и да предотврати пробива му.
Поздрави.
Има ли поне един шофиор дето колата му пострадала по такъв начин - имайки желязна кора, тя пробила картера при удара? или това е само полемика и предположения? Защото има няколко теми където се обсъжда дали има смисъл от кора. Питам защото съм карал със желязна кора предишната си кола, и ако не беше тя щях да кърпя картера, а нея я сложих защото си пръснах пластмасовата. На сегашната ми кола, пръснах пластмасова защото закъсах в коловози в снега, където имаше буца лед. Не смятам да давам по няколко пъти пари за пластмаските само за това че има вероятност че ще скоча на камък, от който със сигурност няма да ме спаси пластмасовата и на 50% може би спаси желязната. Цена на която ще се иработва желязната е по малко и от оригинала и от менте пластмасовите кори.
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
yarek написа:gencho84 написа:Пичове,а замисляли сте се ,че при удар на камък в областта на картера,тези 3 мм. ламарина по никакъв начин не ви спасяват от пробив на същия.Според мен оригиналната пластмасова кора си е идеална и достатъчно здрава за функцията си, а именно да пази от кал и вода.А ако целим предпазване на картера според мен трябва да се сложи поне 1 см.кора и то само в областта на картера за да издържи тежестта на колата отгоре и да предотврати пробива му.
Поздрави.
Има ли поне един шофиор дето колата му пострадала по такъв начин - имайки желязна кора, тя пробила картера при удара? или това е само полемика и предположения? Защото има няколко теми където се обсъжда дали има смисъл от кора. Питам защото съм карал със желязна кора предишната си кола, и ако не беше тя щях да кърпя картера, а нея я сложих защото си пръснах пластмасовата. На сегашната ми кола, пръснах пластмасова защото закъсах в коловози в снега, където имаше буца лед. Не смятам да давам по няколко пъти пари за пластмаските само за това че има вероятност че ще скоча на камък, от който със сигурност няма да ме спаси пластмасовата и на 50% може би спаси желязната. Цена на която ще се иработва желязната е по малко и от оригинала и от менте пластмасовите кори.
Напълно защитавам мнението ти.Намерил съм алуминиева ламарина и на пролет започвам с моделирането и.Надявам се до пролетта да запазя сегашните пластмасови кори,че вече за 3 път ги купувам и двете.
- icoico
- Мнения: 3795
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
drago_tr написа:icoico написа:http://www.unterfahrschutz.eu/VW/index.htm
Дал бог метални кори за какво ли не
Дал бог...ама и цените сеза една тенекия.
За менте пластмасова платих почти 120 лева,та и това не е кой знае колко евтино, а пък и нищо не съм споменал за купуване на тенекията...
- passat123
- Мнения: 1658
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
Предпочитам пласмасовата ако трябва да съм честен !
Метална самоделка ме плаши !
Знаете ли със скорост от 100 км. в част как се тресе кората ако не е хваната добре
ако тая ламарина се разпъне нещо от (въздуха който минава отдоло тая струя ) ...
Метална самоделка ме плаши !
Знаете ли със скорост от 100 км. в част как се тресе кората ако не е хваната добре
ако тая ламарина се разпъне нещо от (въздуха който минава отдоло тая струя ) ...
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
passat123 написа: как се тресе кората ако не е хваната добре
ако тая ламарина се разпъне нещо от (въздуха който минава отдоло тая струя ) ...
1. Значи трябва да се хване добре и край със страховете.
2. Как ще се разпъне?
ти да не летиш със 4ж космическа скорост която огъва ламарини. По този ход на мисли всички псевдо тунинг спойлери от рамарина трябва да се сгъват при голяма скорост.Единственно нещо което ме притеснява е теглото на метална кора, защото е по тежка от пластмаските, при което могат да се изрежат допълнителните отвори в кората за да се олекоти поне малко. Всичко друго е въпрос колко си сръчен или колоко кадърен е майстор който прави кората ти.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
yarek написа:passat123 написа: как се тресе кората ако не е хваната добре
ако тая ламарина се разпъне нещо от (въздуха който минава отдоло тая струя ) ...
1. Значи трябва да се хване добре и край със страховете.
2. Как ще се разпъне?ти да не летиш със 4ж космическа скорост която огъва ламарини. По този ход на мисли всички псевдо тунинг спойлери от рамарина трябва да се сгъват при голяма скорост.
Единственно нещо което ме притеснява е теглото на метална кора, защото е по тежка от пластмаските, при което могат да се изрежат допълнителните отвори в кората за да се олекоти поне малко. Всичко друго е въпрос колко си сръчен или колоко кадърен е майстор който прави кората ти.
Е алуминиевия вариант е по добър...по лека ще е.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
Да по добре е обаче цените
2 мм алуминиев лист - 168 лв
3 мм алуминиев лист - 215 лв
и за сръвнение
2 мм железен лист - 75 лв
2 мм алуминиев лист - 168 лв
3 мм алуминиев лист - 215 лв
и за сръвнение
2 мм железен лист - 75 лв
-
toto_PZ
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 01 фев 2012 19:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
леле какви са тези цени 

- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
yarek написа:Да по добре е обаче цените![]()
2 мм алуминиев лист - 168 лв
Да ама кажи за какъв размер лист става въпрос!
Ако е 1 на 2 метра (какъвто е стандарта) ще могат да се направят поне три кори предполагам.
- yarek
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: Габрово - Daugavpils
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
Да, листа е 1м на 2м, размерите на пластмасова кора са 150 на 70, така че вземеш 1 лист повече от 1 кора не можеш да направиш, другото го слагаш в гаража и му се радваш 

-
toto_PZ
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 01 фев 2012 19:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
Живи и здрави другата седмица ще зарадвам едно приятелче с алуминиева кора за 100лв. 

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Метална кора под двигателя, дали я има изобщо? Б5
toto_PZ написа:Живи и здрави другата седмица ще зарадвам едно приятелче с алуминиева кора за 100лв.
Ето това е вече що годе приемлива цена

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pac_man и 68 госта