Имам проблем ценралното ми е вакуумно оригинално си с колата,обаче когато сложих алрма се оказа че тя не може да го управлява защото командваща е шофиорската врата ,а тя няма ел модул.Получава следната ситуация алармата заключва всичко без шофиорската врата и от там като командваща се отварят заради нея и другите!
Кажете какво да правя да търся вакуумна помпичка с ел модул или???
Помощ



Проблем с ЦЕНТРАЛНОТО на голф 2!!!
- digigi
- Мнения: 192
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
- Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
- Двигател: 2019
- Местоположение: Варна-->London
Колега на стария Голф2 бях по същия начин. Когато слагах алармата техниците ми сложиха една ел.машинка някаква на шофьорската врата. Мисля че дадох около20лв. повече за нея и така шофьорската врата се отваряше първа и по-бързо от останалите.
Така алармата командва първо моторчето на шофьорската врата и от там нататък другите...
Незнам тез алармаджии които са ти слагали алармата от небето ли са паднали че не са ти го предложили
Така алармата командва първо моторчето на шофьорската врата и от там нататък другите...
Незнам тез алармаджии които са ти слагали алармата от небето ли са паднали че не са ти го предложили

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
ето как се оправих с мойто центално на голф-2.без допълнителни електрически модули и релета.Взех една вакумна машинка за центално VDO и я разглобих поразгледах я добре.Свалих и тази управляващата от шоферската врата и разглобих и нея,и установих че с малко повече играчка мога да я направя вакумно-електрическа.Така и направих.Монтирах я във вратата и с трипътник я вързах към въздушмата магистрала на компресора на централното.След което с помоща на мултицет открих заключващият ток на алармата и го вързах съответно към заключващият на централното(жълт/червен.Същото направих и с отключващият от алармата го вързах с отключващият на централното(бял/червен)
Какво се получава?По този начин при включване на алармата компресора сработва и премества контактите на вече вакумно-електрическата машинка в вратата на шофера.Сега мога да си я отключвам и заключвам с ключа без алармата да е включена,мога да я заключвам и с дистанционното при включване на алармата.
Ако искаш ела да видиш на място да ти обясня преди да са те набутали.Ела ще ти реша проблема 0897/845 569-Люси
Какво се получава?По този начин при включване на алармата компресора сработва и премества контактите на вече вакумно-електрическата машинка в вратата на шофера.Сега мога да си я отключвам и заключвам с ключа без алармата да е включена,мога да я заключвам и с дистанционното при включване на алармата.
Ако искаш ела да видиш на място да ти обясня преди да са те набутали.Ела ще ти реша проблема 0897/845 569-Люси
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта