Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот veidar » Пет 03 фев 2012 21:20


Досега написаното се ки казва шлайфай 1м 0.9м а никой не каза на момчето , че трябва да се шлайфа главата под ъгъл.Идеята е за да се предпазят смукателните клапани и да се отнеме по голяма част от камерата която е по голяма от страната на изпускателните клапани.




Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот miro_hack » Пет 03 фев 2012 22:31


Белезите ще избягат, трябва раздвижена р.(до 0.8 съм сигурен,че белезите не бягат от там нагоре незнам)за да 'опреш' до челосване под ъгъл имаш да сваляш към 1мм челно,което дава към 1 степен в комбинация с кр глава още 1 степен става 12 от там нагоее шлайфане под ъгъл ще качва още степента и може да има детннаци вече. Трябва да скъсява болтове на глдва и да прокарва отвесни тунели за болтовете.


Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот klimatronik » Съб 04 фев 2012 10:49


Мойта кола дойде от Италия с някой доработки. Белега на маховика и на пластмасовия капак съвпадат перфектно и са точно на 0. Тогава белега на валовете идва както е на снимката. Означава ли че е при мен е сваляно от главата :?: На снимката май не става много ясно но белега на капака се изравнява с най- широката част на зъба с белега.
Изображение


Потребителски аватар
Сиромаха
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Тутракан

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот Сиромаха » Съб 04 фев 2012 13:00


Пацо каза,че съм сътворил глупост :bowdown!Явно е нищо работа да правиш 13-ки на предно и терминална ~175км/ч без турбина :да:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот pe6kata » Съб 04 фев 2012 18:32


Не си направил глупости, просто Пацо казва глупости... и по много грозен начин омаловажава труда на някои хора.

и незнам що ги приказва, при положение че е пределно наясно как стоят нещата. Но Пацо си е Пацо, стигнал е 7-ма чакра в тунинга и тия простите, общоприети и общоизполвани неща са му под нивото :lol:

e$co написа:Ако се намали с 0,2-0,3мм челно, каква степен на сгъстяване ще докара и има ли смисъл (при 10,5:1 заводско)?
Целта ми е да тръгне една идея по-добре, ще се кара с хубав бензин, свещи и т.н.

къде му натресе тия бутала и тия атмосферки по 310 коня


Вера Павлова
Мнения: 13
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот Вера Павлова » Съб 04 фев 2012 19:28


Колега, считам, че идеята да се отнеме от главата (ако вече не е) с 0.9-1.0 мм е добра. Можеш да провериш дали е отнемана като измериш обема на камерата при завита свещ и монтирани клапани със спринцовка с масло- 47.5 куб.см е заводската. Друг маркер може да бъде горния ръб на фаската на всмукателния клапан - при отнемане не бива да слизаш под него.
Сиромаха написа:"Друг е въпроса дали ще е безопасно за смук. клапани-да не станат плитки фрезингите на буталата ,бих ги удълбочил 1-1,5мм "- да това също ще се наложи за да не ударят клапаните.
Според някои чужди майстори (Анди Дунн,Дон Терил и др)
http://racingarticles.com/article_racing-72.html Над 95% от мощността на двигателя е получен от "голямата тройка-глава, валове и степен на сгъстяване", това е вярно в миналото, и тя ще важи и в бъдеще.


Потребителски аватар
e$co
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 15 яну 2012 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Landshut/Пловдив

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот e$co » Съб 04 фев 2012 19:37


Тъкмо бях свикнал с мисълта, че камерата е 51 кубика, и сега - 47,5? Утре ще го разглобя и ще го огледам и премеря.
Като стана дума за бутала, ако моите са за смяна - какви бихте ми препоръчали като марка (1-2 ремонтен размер) и колко пари?


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот nayden_n » Съб 04 фев 2012 20:32


Пич не се занимавай с глупости , като дигнеш СС от 10.5 на 11 да не излети колата :D . Закарай я на някой дето разбира с дино да ти направи една хубава настройка на мотора (ако всичко му е ОК ) и си карай .

На който му е интересно как го правят хората :) един линк .
http://www.totalmotorsport.com/Features ... .asp?ID=28

2000 куб. 4-цилиндъра , СС 11:1 , смукател с един дросел , 275 коня на 8300 (даже има катализатор и гърне) :applause:

наще ги мъчат с 12.5 и нагоре СС , дросели , луди обороти , путки майни и пак не могат да го стигнат тоя резултат ,който не е максималния заради ограниченията на ФИА.

една снимка

Изображение

Последна промяна от nayden_n на Съб 04 фев 2012 20:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
e$co
Мнения: 56
Регистриран на: Нед 15 яну 2012 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Landshut/Пловдив

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот e$co » Съб 04 фев 2012 20:35


Това, което каза, няма нищо общо с темата. ДВГ на това БМВ е много по-съвременен, не е относимо с питането ми. Колкото до "настройката", ако имаш предвид чип-тунинг - за момента не ме вълнува.


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот nayden_n » Съб 04 фев 2012 20:41


Ти па ако си мислиш че можеш да правиш промени по мотора (СС в случая) и после няма да се налага настройка ( чип тунинг ) - много си се объркал . Пожелавам ти успех ! :)

П.П. И предния пост има общо , и двата мотора са 2000 16 клапана с два вала и искаш 11:1 , само че твоя я има 150-160 коня :!:


Потребителски аватар
PL-16v
Мнения: 629
Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот PL-16v » Съб 04 фев 2012 21:49


nayden_n написа:Пич не се занимавай с глупости , като дигнеш СС от 10.5 на 11 да не излети колата :D . Закарай я на някой дето разбира с дино да ти направи една хубава настройка на мотора (ако всичко му е ОК ) и си карай .

На който му е интересно как го правят хората :) един линк .
http://www.totalmotorsport.com/Features ... .asp?ID=28

2000 куб. 4-цилиндъра , СС 11:1 , смукател с един дросел , 275 коня на 8300 (даже има катализатор и гърне) :applause:

наще ги мъчат с 12.5 и нагоре СС , дросели , луди обороти , путки майни и пак не могат да го стигнат тоя резултат ,който не е максималния заради ограниченията на ФИА.

една снимка

Изображение

Абе колега какъв пример даде ти facepalm Кажи ми честно facepalm На това само карбоновия капак му струва повече отколкото тази 3-ка дето си си я сложил на аватара mhihi Колегата иска със минимални средства да вдигне малко мощноста и става без никакъв проблем :wink: Ще споделя аз как ги правя нещата пък той сам да си преценява :wink: Почистване на главата от гадния нагар до положение лъскаво шлаифане на главата 0.6 метална гарнитура оригинална на 1.65 хубави свещи изпускател 4-2-1 хубав чип за компютъра и всичко това + олекотен маховик в комплект със къси скорости води до една много приятна евридеика а резултата на диното в хеед е около 130 коня на гумите + - много малко :wink:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот pe6kata » Съб 04 фев 2012 23:25


nayden_n написа: П.П. И предния пост има общо , и двата мотора са 2000 16 клапана с два вала и искаш 11:1 , само че твоя я има 150-160 коня :!:


и кое е общото, освен че се приличат по кубатурата и броя на валовете?
то само кат тръгнеш от концепцията на мотора и ти става ясно, че единия е супер за турбо мотор, но не и за атмосферка. Другия е идеално каре.

за сбърканата глава, за неадекватното според мен разположение на всмукателната система и т.н. и т.н. въобще няма да коментираме.

повишаването на мощността на един мотор, атмосферен без да се пипа кубатурата, идва или от обороти или от сгъстяване. 10% сгъстяване теоретично дават 10% мощност и не виждам защо толкова несериозно се отнасяш към него.
БМВ-то от примера,щом е ограничено по мощност, е много вероятно да има ограничения и по горивото щом е състезателно, означава ще трябва да се съобрази със степента на сгъстяване и по тази причина да е на 11:1

обороти се печелят най-вече от главата, както и самата всм. и изп. системи. Под обороти имам предвидпромяната на кривите на торка и мощността в посока нагоре.

0.5 и нагоре сгътяване ще се усетят много отчетливо при колегата
главата при кр е 47, абф е 51 кубика


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот paco » Съб 04 фев 2012 23:35


Сиромаха написа:Пацо каза,че съм сътворил глупост :bowdown!Явно е нищо работа да правиш 13-ки на предно и терминална ~175км/ч без турбина :да:


pe6kata написа:Не си направил глупости, просто Пацо казва глупости... и по много грозен начин омаловажава труда на някои хора. и незнам що ги приказва, при положение че е пределно наясно как стоят нещата. Но Пацо си е Пацо, стигнал е 7-ма чакра в тунинга и тия простите, общоприети и общоизполвани неща са му под нивото :lol:


И двамата ме радвате неистово :lol: На никой не съм омаловажил работата, 13-ка си е 13-ка :applause: , но това е целево правен автомобил ве хора :!:

Ай сега Вие двамата прочетете много добре какво е условието на задачата, че и двамата захапахте томахавките много рано, без каквато и да е причина.

e$co написа:...Отворили сме мотора за пълна ревизия. Така или иначе искам да челосам блок и глава, за да са прави и гладки при сглобяването. Не целя някакви зверски тунинги и мощности. Просто си ревизирам мотора да му върна близки до заводските параметри или малко по-добри (ако може). И се чудя има ли смисъл да се вземе 0,2-0,3-0,4мм или само да се зачисти и изправи. Не ми се вкарват хиляди левове за бутала и т.н. ....


Човека иска да си ревизира мотора БЕЗ да изнасилва нещата. Като не му се вкарват много пари, да си сложи една тънка гарнитура и да затваря. Вие го пратихте да прави 13 секунден мотор :Mr Green Fun е как няма да Ви послуша да си съсипе ежедневната колата. mhihi

Аве определено ми оправихте настроението :bowdown И да не забравя, чакра коефициента в тунинга ми е доста над 7 :banana Ма няма как иначе да е като попивам от знанията Ви :обичам ви Нищо не разбирам и за това няма счупен нито един мотор от всички минали през ръцете ми. Предпоследния от тази кола го карах 3 години на заварка по писти и накрая като го пенсионирах и мислех, че съм взел всичко дето може да ми даде се оказа, че само съм го бил разаботил. :) Нямаше никави поражения и го ползвах за донор, като прехвърлих всички ковани железа от него на нови ми 1.8 20VT. Та така нищо не разбирам и отбирам аз...толкова си мога.

РАСО


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот nayden_n » Съб 04 фев 2012 23:49


PL-16v написа:Абе колега какъв пример даде ти facepalm Кажи ми честно facepalm На това само карбоновия капак му струва повече отколкото тази 3-ка дето си си я сложил на аватара mhihi Колегата иска със минимални средства да вдигне малко мощноста и става без никакъв проблем :wink: Ще споделя аз как ги правя нещата пък той сам да си преценява :wink: Почистване на главата от гадния нагар до положение лъскаво шлаифане на главата 0.6 метална гарнитура оригинална на 1.65 хубави свещи изпускател 4-2-1 хубав чип за компютъра и всичко това + олекотен маховик в комплект със къси скорости води до една много приятна евридеика а резултата на диното в хеед е около 130 коня на гумите + - много малко :wink:


:screwy Давам пример с дизайна на двигателя ( setup ) , ясно е че не ти са ясни нещата . Аз му предложих да си направи само ремап , но не . Еми с пръдня боя не става . И ко викаш колко е разликата между 130 на колелата и 275 на мотора :?:

П.П. Не си ми колега , карбоновия капак е за да е по лек и пази да не пръска масло навън , коне не дава !


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане

Мнениеот nayden_n » Нед 05 фев 2012 0:04


pe6kata написа:и кое е общото, освен че се приличат по кубатурата и броя на валовете?
то само кат тръгнеш от концепцията на мотора и ти става ясно, че единия е супер за турбо мотор, но не и за атмосферка. Другия е идеално каре.

за сбърканата глава, за неадекватното според мен разположение на всмукателната система и т.н. и т.н. въобще няма да коментираме.

повишаването на мощността на един мотор, атмосферен без да се пипа кубатурата, идва или от обороти или от сгъстяване. 10% сгъстяване теоретично дават 10% мощност и не виждам защо толкова несериозно се отнасяш към него.
БМВ-то от примера,щом е ограничено по мощност, е много вероятно да има ограничения и по горивото щом е състезателно, означава ще трябва да се съобрази със степента на сгъстяване и по тази причина да е на 11:1

обороти се печелят най-вече от главата, както и самата всм. и изп. системи. Под обороти имам предвидпромяната на кривите на торка и мощността в посока нагоре.

0.5 и нагоре сгътяване ще се усетят много отчетливо при колегата
главата при кр е 47, абф е 51 кубика


:) Исках да кажа , че може да си направи настройка на дино и ще е достатъчно . Такива неща като
обороти се печелят най-вече от главата, както и самата всм. и изп. системи. Под обороти имам предвидпромяната на кривите на торка и мощността в посока нагоре
са приказки по инерция . Досега не ми е известно в БГ да се прави flow bench на глави и да има стенд чрез който може да се определи обемната ефективност на двигателя ( демек да се определят оптималните смукатели ,изпускатели , валове и др....) Приказки от шипковия храст .. единия чул 4-1 други 4-2-1 .. абе заеби !!! Успех ви пожелавам . Но ако може премерия преди модификациите и после да видиш разликите mhihi



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта