Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Досега написаното се ки казва шлайфай 1м 0.9м а никой не каза на момчето , че трябва да се шлайфа главата под ъгъл.Идеята е за да се предпазят смукателните клапани и да се отнеме по голяма част от камерата която е по голяма от страната на изпускателните клапани.
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Белезите ще избягат, трябва раздвижена р.(до 0.8 съм сигурен,че белезите не бягат от там нагоре незнам)за да 'опреш' до челосване под ъгъл имаш да сваляш към 1мм челно,което дава към 1 степен в комбинация с кр глава още 1 степен става 12 от там нагоее шлайфане под ъгъл ще качва още степента и може да има детннаци вече. Трябва да скъсява болтове на глдва и да прокарва отвесни тунели за болтовете.
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Мойта кола дойде от Италия с някой доработки. Белега на маховика и на пластмасовия капак съвпадат перфектно и са точно на 0. Тогава белега на валовете идва както е на снимката. Означава ли че е при мен е сваляно от главата
На снимката май не става много ясно но белега на капака се изравнява с най- широката част на зъба с белега.



- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Пацо каза,че съм сътворил глупост
!Явно е нищо работа да правиш 13-ки на предно и терминална ~175км/ч без турбина 


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Не си направил глупости, просто Пацо казва глупости... и по много грозен начин омаловажава труда на някои хора.
и незнам що ги приказва, при положение че е пределно наясно как стоят нещата. Но Пацо си е Пацо, стигнал е 7-ма чакра в тунинга и тия простите, общоприети и общоизполвани неща са му под нивото
къде му натресе тия бутала и тия атмосферки по 310 коня
и незнам що ги приказва, при положение че е пределно наясно как стоят нещата. Но Пацо си е Пацо, стигнал е 7-ма чакра в тунинга и тия простите, общоприети и общоизполвани неща са му под нивото

e$co написа:Ако се намали с 0,2-0,3мм челно, каква степен на сгъстяване ще докара и има ли смисъл (при 10,5:1 заводско)?
Целта ми е да тръгне една идея по-добре, ще се кара с хубав бензин, свещи и т.н.
къде му натресе тия бутала и тия атмосферки по 310 коня
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 13 апр 2007 21:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Колега, считам, че идеята да се отнеме от главата (ако вече не е) с 0.9-1.0 мм е добра. Можеш да провериш дали е отнемана като измериш обема на камерата при завита свещ и монтирани клапани със спринцовка с масло- 47.5 куб.см е заводската. Друг маркер може да бъде горния ръб на фаската на всмукателния клапан - при отнемане не бива да слизаш под него.
Сиромаха написа:"Друг е въпроса дали ще е безопасно за смук. клапани-да не станат плитки фрезингите на буталата ,бих ги удълбочил 1-1,5мм "- да това също ще се наложи за да не ударят клапаните.
Според някои чужди майстори (Анди Дунн,Дон Терил и др)
http://racingarticles.com/article_racing-72.html Над 95% от мощността на двигателя е получен от "голямата тройка-глава, валове и степен на сгъстяване", това е вярно в миналото, и тя ще важи и в бъдеще.
Сиромаха написа:"Друг е въпроса дали ще е безопасно за смук. клапани-да не станат плитки фрезингите на буталата ,бих ги удълбочил 1-1,5мм "- да това също ще се наложи за да не ударят клапаните.
Според някои чужди майстори (Анди Дунн,Дон Терил и др)
http://racingarticles.com/article_racing-72.html Над 95% от мощността на двигателя е получен от "голямата тройка-глава, валове и степен на сгъстяване", това е вярно в миналото, и тя ще важи и в бъдеще.
- e$co
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 15 яну 2012 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Landshut/Пловдив
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Тъкмо бях свикнал с мисълта, че камерата е 51 кубика, и сега - 47,5? Утре ще го разглобя и ще го огледам и премеря.
Като стана дума за бутала, ако моите са за смяна - какви бихте ми препоръчали като марка (1-2 ремонтен размер) и колко пари?
Като стана дума за бутала, ако моите са за смяна - какви бихте ми препоръчали като марка (1-2 ремонтен размер) и колко пари?
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Пич не се занимавай с глупости , като дигнеш СС от 10.5 на 11 да не излети колата
. Закарай я на някой дето разбира с дино да ти направи една хубава настройка на мотора (ако всичко му е ОК ) и си карай .
На който му е интересно как го правят хората
един линк .
http://www.totalmotorsport.com/Features ... .asp?ID=28
2000 куб. 4-цилиндъра , СС 11:1 , смукател с един дросел , 275 коня на 8300 (даже има катализатор и гърне)
наще ги мъчат с 12.5 и нагоре СС , дросели , луди обороти , путки майни и пак не могат да го стигнат тоя резултат ,който не е максималния заради ограниченията на ФИА.
една снимка


На който му е интересно как го правят хората

http://www.totalmotorsport.com/Features ... .asp?ID=28
2000 куб. 4-цилиндъра , СС 11:1 , смукател с един дросел , 275 коня на 8300 (даже има катализатор и гърне)

наще ги мъчат с 12.5 и нагоре СС , дросели , луди обороти , путки майни и пак не могат да го стигнат тоя резултат ,който не е максималния заради ограниченията на ФИА.
една снимка

Последна промяна от nayden_n на Съб 04 фев 2012 20:36, променено общо 1 път.
- e$co
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 15 яну 2012 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Landshut/Пловдив
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Това, което каза, няма нищо общо с темата. ДВГ на това БМВ е много по-съвременен, не е относимо с питането ми. Колкото до "настройката", ако имаш предвид чип-тунинг - за момента не ме вълнува.
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Ти па ако си мислиш че можеш да правиш промени по мотора (СС в случая) и после няма да се налага настройка ( чип тунинг ) - много си се объркал . Пожелавам ти успех ! 
П.П. И предния пост има общо , и двата мотора са 2000 16 клапана с два вала и искаш 11:1 , само че твоя я има 150-160 коня

П.П. И предния пост има общо , и двата мотора са 2000 16 клапана с два вала и искаш 11:1 , само че твоя я има 150-160 коня

- PL-16v
- Мнения: 629
- Регистриран на: Пет 25 фев 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
nayden_n написа:Пич не се занимавай с глупости , като дигнеш СС от 10.5 на 11 да не излети колата. Закарай я на някой дето разбира с дино да ти направи една хубава настройка на мотора (ако всичко му е ОК ) и си карай .
На който му е интересно как го правят хоратаедин линк .
http://www.totalmotorsport.com/Features ... .asp?ID=28
2000 куб. 4-цилиндъра , СС 11:1 , смукател с един дросел , 275 коня на 8300 (даже има катализатор и гърне)![]()
наще ги мъчат с 12.5 и нагоре СС , дросели , луди обороти , путки майни и пак не могат да го стигнат тоя резултат ,който не е максималния заради ограниченията на ФИА.
една снимка
Абе колега какъв пример даде ти






- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
nayden_n написа: П.П. И предния пост има общо , и двата мотора са 2000 16 клапана с два вала и искаш 11:1 , само че твоя я има 150-160 коня
и кое е общото, освен че се приличат по кубатурата и броя на валовете?
то само кат тръгнеш от концепцията на мотора и ти става ясно, че единия е супер за турбо мотор, но не и за атмосферка. Другия е идеално каре.
за сбърканата глава, за неадекватното според мен разположение на всмукателната система и т.н. и т.н. въобще няма да коментираме.
повишаването на мощността на един мотор, атмосферен без да се пипа кубатурата, идва или от обороти или от сгъстяване. 10% сгъстяване теоретично дават 10% мощност и не виждам защо толкова несериозно се отнасяш към него.
БМВ-то от примера,щом е ограничено по мощност, е много вероятно да има ограничения и по горивото щом е състезателно, означава ще трябва да се съобрази със степента на сгъстяване и по тази причина да е на 11:1
обороти се печелят най-вече от главата, както и самата всм. и изп. системи. Под обороти имам предвидпромяната на кривите на торка и мощността в посока нагоре.
0.5 и нагоре сгътяване ще се усетят много отчетливо при колегата
главата при кр е 47, абф е 51 кубика
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
Сиромаха написа:Пацо каза,че съм сътворил глупост!Явно е нищо работа да правиш 13-ки на предно и терминална ~175км/ч без турбина
pe6kata написа:Не си направил глупости, просто Пацо казва глупости... и по много грозен начин омаловажава труда на някои хора. и незнам що ги приказва, при положение че е пределно наясно как стоят нещата. Но Пацо си е Пацо, стигнал е 7-ма чакра в тунинга и тия простите, общоприети и общоизполвани неща са му под нивото
И двамата ме радвате неистово



Ай сега Вие двамата прочетете много добре какво е условието на задачата, че и двамата захапахте томахавките много рано, без каквато и да е причина.
e$co написа:...Отворили сме мотора за пълна ревизия. Така или иначе искам да челосам блок и глава, за да са прави и гладки при сглобяването. Не целя някакви зверски тунинги и мощности. Просто си ревизирам мотора да му върна близки до заводските параметри или малко по-добри (ако може). И се чудя има ли смисъл да се вземе 0,2-0,3-0,4мм или само да се зачисти и изправи. Не ми се вкарват хиляди левове за бутала и т.н. ....
Човека иска да си ревизира мотора БЕЗ да изнасилва нещата. Като не му се вкарват много пари, да си сложи една тънка гарнитура и да затваря. Вие го пратихте да прави 13 секунден мотор


Аве определено ми оправихте настроението




РАСО
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
PL-16v написа:Абе колега какъв пример даде тиКажи ми честно
На това само карбоновия капак му струва повече отколкото тази 3-ка дето си си я сложил на аватара
Колегата иска със минимални средства да вдигне малко мощноста и става без никакъв проблем
Ще споделя аз как ги правя нещата пък той сам да си преценява
Почистване на главата от гадния нагар до положение лъскаво шлаифане на главата 0.6 метална гарнитура оригинална на 1.65 хубави свещи изпускател 4-2-1 хубав чип за компютъра и всичко това + олекотен маховик в комплект със къси скорости води до една много приятна евридеика а резултата на диното в хеед е около 130 коня на гумите + - много малко


П.П. Не си ми колега , карбоновия капак е за да е по лек и пази да не пръска масло навън , коне не дава !
- nayden_n
- Мнения: 55
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Намаляване на главата при ABF чрез шлайфане
pe6kata написа:и кое е общото, освен че се приличат по кубатурата и броя на валовете?
то само кат тръгнеш от концепцията на мотора и ти става ясно, че единия е супер за турбо мотор, но не и за атмосферка. Другия е идеално каре.
за сбърканата глава, за неадекватното според мен разположение на всмукателната система и т.н. и т.н. въобще няма да коментираме.
повишаването на мощността на един мотор, атмосферен без да се пипа кубатурата, идва или от обороти или от сгъстяване. 10% сгъстяване теоретично дават 10% мощност и не виждам защо толкова несериозно се отнасяш към него.
БМВ-то от примера,щом е ограничено по мощност, е много вероятно да има ограничения и по горивото щом е състезателно, означава ще трябва да се съобрази със степента на сгъстяване и по тази причина да е на 11:1
обороти се печелят най-вече от главата, както и самата всм. и изп. системи. Под обороти имам предвидпромяната на кривите на торка и мощността в посока нагоре.
0.5 и нагоре сгътяване ще се усетят много отчетливо при колегата
главата при кр е 47, абф е 51 кубика

са приказки по инерция . Досега не ми е известно в БГ да се прави flow bench на глави и да има стенд чрез който може да се определи обемната ефективност на двигателя ( демек да се определят оптималните смукатели ,изпускатели , валове и др....) Приказки от шипковия храст .. единия чул 4-1 други 4-2-1 .. абе заеби !!! Успех ви пожелавам . Но ако може премерия преди модификациите и после да видиш разликитеобороти се печелят най-вече от главата, както и самата всм. и изп. системи. Под обороти имам предвидпромяната на кривите на торка и мощността в посока нагоре

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 25 госта