Здравейте.
От няколко дни имам проблем с паленето .
Значи проблема е нещо в ключа, като размърдам самия ключ и колата, нещо в патрона се намества ли и аз не знам.Днес опитах да запаля и не успях.Бихте ли споделили какъв според вас е проблема .
Мисля си ,че трябва да отида на ключар да ми пренареди патрона, но сигурно бъркам и затова реших да се обърна към вас .
Благодаря ви !



Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
За клеморед мислил ли си?
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
Смени си електрическия ключ зад самия механичен ключ!!! Сваля се много лесно, вътре е пълно с пластинки и те се прецакват. НЕ се опитвай да ги оправяш пластинките, не си заслужава понеже един нов такъв компонент е много евтин, не повече от 10лв!! Вече 2 пъти го меня за 7 години, не че не е палила никога ама се е случвало да се заинатява и винаги е бил проблема там, поне при мен 

- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
brad4edat написа:Смени си електрическия ключ зад самия механичен ключ!!! Сваля се много лесно, вътре е пълно с пластинки и те се прецакват. НЕ се опитвай да ги оправяш пластинките, не си заслужава понеже един нов такъв компонент е много евтин, не повече от 10лв!! Вече 2 пъти го меня за 7 години, не че не е палила никога ама се е случвало да се заинатява и винаги е бил проблема там, поне при мен
Те това е клемореда де

Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
Благодаря ви колеги !
Нямам си на идея какво е клеморед, обърнах се към посочения човек .
Благодаря още един път .
Нямам си на идея какво е клеморед, обърнах се към посочения човек .
Благодаря още един път .
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 14:07
- Автомобил: пасат б4 и пасат б7
- Двигател: абс 1994г и CFFB 2014г
- Местоположение: VARNA
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
и аз имам подобен проблем.при мен колата си пали,но трябва доста да напъвам ключа надясно.Дали и аз трябва да го сменям този клеморед,че не се знае кога ще откаже тотално.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
Вероятно да. Аз минах с 15лв клеморед и още толкова смяната, само дето ако тръгнеш сам да се занимаваш е доста играчка, а без нужните инструменти си бие направо на нервна криза.. 

- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
Пълни глупости, никаква играчка не е, сменя се за 15 мин. стига да не си тръгнал хептен без инструменти и грам технически умения да го правиш. На днешната мизерия и скъпотия тия 15 лева отгоре си са направо
и то за нещо толкова елементарно 


- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
brad4edat написа:Пълни глупости, никаква играчка не е, сменя се за 15 мин. стига да не си тръгнал хептен без инструменти и грам технически умения да го правиш. На днешната мизерия и скъпотия тия 15 лева отгоре си са направои то за нещо толкова елементарно
Като не съм запознат, предпочитам да си платя, видя, и запомня, вместо да си го набутам сам, и то от "акъл"



-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 14:07
- Автомобил: пасат б4 и пасат б7
- Двигател: абс 1994г и CFFB 2014г
- Местоположение: VARNA
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
brad4edat написа:Пълни глупости, никаква играчка не е, сменя се за 15 мин. стига да не си тръгнал хептен без инструменти и грам технически умения да го правиш. На днешната мизерия и скъпотия тия 15 лева отгоре си са направои то за нещо толкова елементарно
колега би ли ми разяснил как по точно се сменя става въпрос за б4 1.8 абс 94 г. защото ,като чета се свалят волани някакви скоби ти трябват и не ми изглежда работа за 15 мин , сподели ако има по лесен вариант
- brad4edat
- Мнения: 341
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 21:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Контакти:
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
Има една смотана втулка на шлици, която трябва да се извади за да се направи и смяната на клемореда. Тази втулка е доста трудна за изваждане и е необходима специална скоба за нея, или някаква малка трикрака скоба за лагерчета. Без скоба и инструменти не си е работа да се захваща човек. Имаш ли такива скоби, смяната става сравнително лесно.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
ОК
Би ли обяснил ... първо, второ, трето... по стъпки как се сменя този клеморед и ако нямаш такава скоба с какво може да се замести тя при демонтажа?
Би ли обяснил ... първо, второ, трето... по стъпки как се сменя този клеморед и ако нямаш такава скоба с какво може да се замести тя при демонтажа?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
dispatch написа:... и ако нямаш такава скоба с какво може да се замести тя при демонтажа?
С нищо!

А повярвай ми, опитах!

И чукове, и длета и какво ли не още... докато не долетя egoist_ok (



Има вариант да свалиш целия кормилен прът, но според мен лично хамалогията е толкова, че определено бих дал 15лв на ключар или 10-12 на продавач на малки скоби за лагери

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с паленето ? (B4) Ключар !
Аз си го сменям елементарно,за 20-тина минути,заедно с долния лагер.Сваля се кората при педалите,сваля се волана и всичко зад него.От там нататък се развива конзолата от пръта,развива се долу каренцето,дърпа се целия прът и си излиза нагоре заедно с конзолата (без да вадите въпросната втулка от мястото и). После се сменя клемореда с една малка отвертчица звезда и всичко се сглобява по обратния ред.
Не знам кой ключар го прави за 15лв и къде,обикновено тук (в София),за такова нещо взимат 30-40лв.

Не знам кой ключар го прави за 15лв и къде,обикновено тук (в София),за такова нещо взимат 30-40лв.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04 и 67 госта