icemenn написа:Докарването е точно 260евро даже и по малко ако е дизеларка...
Би ли ни обяснил как точно докарването е 260 евро? Колко пари са ти номерата (табелите), застраховка за 15 дни, оформяне на документите в цуласунга (дотук 150-200 евро), гориво за 2000+ км (150-200 евро), винетни такси по пътя, мостове, фериботи, тунели (зависи откъде минеш - 50-100 евро). С какво се ходи до Германия и колко пари е (150++лв.), къде се спи (поне 1 нощ - 60-100лв.) и с какво се обикаля за кола? Щото аз както и да го въртя - под 1000лв. не го докарвам.
За минаване на ТЮВ и АУ изобщо не говорим, че там става скъпо.
Иначе друго си е нов внос - ако изобщо те докара до БГ, преди да е фалирала по пътя - качваш я на поделмник и се хващаш за главата... Той разбирасе Ханс преди да я продаде всичко си е сменил и стегнал, вкарал е 1000 евро за ремонти и я дава без пари, защото е добра душа. А тук - само барутници - караме и не поддържаме колите...
Та кой пише глупостите, колега? Колко коли докара ти впрочем?
KirilGeorgiev написа:Човека е написал 3000лв
Написал е, че ще му стъпи 3000лв. (предполага се в БГ, щото сравнява другите по 5000 пак в БГ). Което пак казвам няма как да стане за тая кола. Но не пречи да се пробва който пожелае.

Германия е хубава страна, струва се да се разгледа...

И не, не продавам коли, но имам наблюдения.