


мисля доста да е дискутиран този модел - Typ 19 E


Жоро Делчев написа:Голф Мк2 ми е любима кола от детските години,винаги съм харесвал GTI моделите,дори си сложих 16V мотор на Джетата.Никога не бях обръщал внимание на дизеловите двойки,за мен бяха тракащи и бавни....докато един ден не си купих сравнително хубава и запазена дизелова Мк2 с кулер,представите ми за този модел се преобърнаха на 180 градуса...след три години и над 35 000км мога да заявя че за мен това е най-прекрасния автомобил.Всички положителни качества който избройха колегите с такива автомобили са на лице.Карал съм и Пасат Б3 със същия мотор,Голф 3 тд,дори и Голф 5 тди.Пасата е добър просторен семеен автомобил ,но този мотор му идва слаб - нищо общо като динамика с двуврат Голф мк2.Сравнително новия Голф 5 тди не ми хареса - тежко и обемно купе(на мен ми е като бус),куп ненужни екстри,куп пласмаси,общо взето комфорт и сигурност която липсва при мк2,но пък там го няма и никога няма да го има култовия елемент и статус който много хора включително и аз(фанатици може би) изпитваме с Голф Мк2.Като говоря за Голф 2 имам предвид - поддържан и запазен ,95% от продаващите се и движещите се по улиците не са такива.По напред предлагаха фелиция...ако колегата си търси евтина семейна кола да,но тя не притежава капка от емоцията и качеството на второто поколение Голф.Някъде четох и за атмосферния дизел при Голф 2 - уникално здрав мотор,но динамиката е много слаба и за мен си е направо опасен при дълги пътувания,турбо-дизелите са далеч по-добър вариант според мен.Слабото място на Голф 2 е активната и пасивна сигурност и по-малкия комфорт в сравнение с по-новите модели.Спирачната уредба с барабани и 239мм дискове е слаба при високи скорости,но с не голяма инвестиция може да бъде ъпгрейтната с по-силна,коли на части има колкото искаш.За 4-те скорости - повечето(да не кажа всички) турбо-дизели при Голф 2 са с 5-степенни кутий 4Т,4-скоростните се срещат по-често при атмосферния("чист") дизелов мотор.Запазени екземпляри в заводски вид почти няма,тук в България колата има статус на пернишка,селска,дървена,ръбеста и тн,което не е така на запад...TDI моторите 1Z и АFN за мен са доста добри,но вече я няма простотата на старите модели,което за някой хора е минус.
Antracid написа:голям филм тука сега да кажа на някои колеги имам голф2 1.6 гтд 92 год има ел има климатик хидр и оште куп екстри е стана 4 год карам без гржи та зашо да дам един куп пари повече за голф3 със тези екстри по нова год дооооста изгнил маскиран от някои мастор
Bai Sando написа:То ако всички мислим по тоя начин трябва още да караме жигули москвичи![]()
Там екстри бол
Bai Sando написа:Имах предвид за колите без екстри.Нямам нищо против Голф 2(които си остават класика)
Сори за проникновенията ми.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Valkata 74 и 20 госта