Бях писал в няколко теми за моя случай но решение още нямам и реши да пусна тема.
Колата е Passat B5,5 1,9TDI 131hp AVF. Проблема е следния колата не иска да пали при температури под -8 градуса, до тук е проверно (свещи, кабелите им, релето, нафта дали идва до двигателя, закачана е на компютър да се види какви грешки има едната е датчик за температурата другата е за ABS и ESP, акомулатора не е нов но има живот в него и дори да е зареждан цяла вечер при температура под -8 градуса върти и не пали). Занесох колата в сервиз, момчето което се занимава с нея ми каза, че е заредил акомулатора защото беше изхабен от последното въртене преди да я закараме и сутринта при температура -5 градуса в сервиза е запалила без проблем (точно както се опасявах). И отново съм в изходна позиция и не знам какво може да е.



AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.
Re: Дизелака тотално отказва да пали при температури под -8гр.
Свещи и компресия при минус 8 не играят кой знае колко. Палеше ли в предишните студове?
Зацепване на помпа-дюзите проверихте ли? Да не се желира нафтата? Тя може да ходи, но като се сгрее...
След като в гаража е запалила в гаража, пак ли не ще при теб?
Зацепване на помпа-дюзите проверихте ли? Да не се желира нафтата? Тя може да ходи, но като се сгрее...
След като в гаража е запалила в гаража, пак ли не ще при теб?
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Дизелака тотално отказва да пали при температури под -8гр.
lozan_87 написа:Бях писал в няколко теми за моя случай но решение още нямам и реши да пусна тема.
Колата е Passat B5,5 1,9TDI 131hp AVF. Проблема е следния колата не иска да пали при температури под -8 градуса, до тук е проверно (свещи, кабелите им, релето, нафта дали идва до двигателя, закачана е на компютър да се види какви грешки има едната е датчик за температурата другата е за ABS и ESP, акомулатора не е нов но има живот в него и дори да е зареждан цяла вечер при температура под -8 градуса върти и не пали). Занесох колата в сервиз, момчето което се занимава с нея ми каза, че е заредил акомулатора защото беше изхабен от последното въртене преди да я закараме и сутринта при температура -5 градуса в сервиза е запалила без проблем (точно както се опасявах). И отново съм в изходна позиция и не знам какво може да е.
Ако колата ти е комби и е без забележки ти предлагам замяна-давам ти моя Б5 110 кс,АФН-пали на -18гр. без да се замисля,с нафта без добавки

А сега на въпроса-като стане -8гр. и по-студено-откачаш куплунга на температурния датчик и така палиш.Това важи при читав акумулатор,естествено.
Ако така не пали-търсиш истински майстор

Последна промяна от gancho на Пет 10 фев 2012 17:24, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Дизелака тотално отказва да пали при температури под -8гр.
sam_boha написа:Свещи и компресия при минус 8 не играят кой знае колко. Палеше ли в предишните студове?
Зацепване на помпа-дюзите проверихте ли? Да не се желира нафтата? Тя може да ходи, но като се сгрее...
След като в гаража е запалила в гаража, пак ли не ще при теб?
Пали до -5 (-6) без проблеми най-много, не я държа в гараж а на пътя. А нафтата я гледа маистора вади маркучите отпред кън филтара и си тече бистра нафта. Даже сега ми се обади че заредил акомулатора за 30 минути щот снощи беше капнал от въртене и като го слойил запалила пак без проблем.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Дизелака тотално отказва да пали при температури под -8гр.
Ако колата ти е комби и е без забележки ти предлагам замяна-давам ти моя Б5 110 кс,АФН-пали на -18гр. без да се замисля,с нафта без добавки![]()
А сега на въпроса-като стане -8гр. и по-студено-откачаш куплунга на температурния датчик и така палиш.Това важи при читав акумулатор,естествено.
Ако така не пали-търсиш истински майстор
Да комби е

За тоя датчик има спор между майсторите кой не работи, 2-ма ми казаха че е външния на двигателя и 2-ма, че е друг вътре в таблото някъде.
Re: Дизелака тотално отказва да пали при температури под -8гр.
lozan_87 написа:Ако колата ти е комби и е без забележки ти предлагам замяна-давам ти моя Б5 110 кс,АФН-пали на -18гр. без да се замисля,с нафта без добавки![]()
А сега на въпроса-като стане -8гр. и по-студено-откачаш куплунга на температурния датчик и така палиш.Това важи при читав акумулатор,естествено.
Ако така не пали-търсиш истински майстор
Да комби ено не мисля да я разменям иначе благодаря за офертата същата от профила ми е.
За тоя датчик има спор между майсторите кой не работи, 2-ма ми казаха че е външния на двигателя и 2-ма, че е друг вътре в таблото някъде.
Какво толкова се лутат за един датчик. Закача се на ваг-ком, вижда се проблемния, ако не знаят къде е се отваря аутодата, има си написано кое къде е.
При кои майстори си ходил там? Що годе ги знам. Пробвай при Иван (до Ромпетрола на Дунава), кара едно черно бмв комби. Имах по същия начин прецакан датчик, видя го къде е, смени го и оттогава никакъв проблем.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.
Зная го тоя Иван, но той сам е казал на познат че не разбира от VW TDI и не иска да се занимава да не окепази нещо. А иначе аз съм оставил колата в един сервиз за дизелови автомобили в двора на хотел Сердика (момчето ми е приятел и разбира тия работи, но просто при него колата си пали в момента и нищо не дава отклонения за да се предприеме някаква смяна на нещо)
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.
Бъркаш се.Иван много добре си разбира на TDI-та и ако случайно Манев не успее да ти реши проблема-пробвай при Ванко!
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.
А ако има вода в ГНП-то?И проблема да е от това.
- nikolay80
- Мнения: 132
- Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF 2001г
- Местоположение: Сливен
Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.
Apokaliptiko написа:А ако има вода в ГНП-то?И проблема да е от това.
А ако колата няма ГНП

- vasil_georgiev_1201
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:26
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFN-1996
- Местоположение: smolyan
Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.
мисля,че акумулатора ти е втасал,дизела иска по високи обороти,а при низки температури със слаб акумулатор въртенето е по мудно.
Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.
Четете внимателно, колата е помпа дюза, а не AFN.
Човека е написал, че и с друг акумулатор пак не пали.
Човека е написал, че и с друг акумулатор пак не пали.
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.
K написа:Четете внимателно, колата е помпа дюза, а не AFN.
Човека е написал, че и с друг акумулатор пак не пали.
Да така е не пали. Единственото което ми се наби на очи е че винаги когато е около (-5) (-6) градуса пали от 1/4 оборот, а на (-8) не иска да пали....(това го казвам като наблюдател който не разбира много от коли и не е наясно как работи системата на колата)
Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.
Свещите как са проверени..сменял ли си ги скоро?
Сега се загледах.. датчика ,който дава грешка сменихте ли го?
Сега се загледах.. датчика ,който дава грешка сменихте ли го?
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.
nikolay80 написа:Apokaliptiko написа:А ако има вода в ГНП-то?И проблема да е от това.
А ако колата няма ГНПКато не са ви ясни някои работи не пишете поне да обърквате хората.
Извинявам се...........грешката е моя.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта