AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот lozan_87 » Пет 10 фев 2012 15:52


Бях писал в няколко теми за моя случай но решение още нямам и реши да пусна тема.
Колата е Passat B5,5 1,9TDI 131hp AVF. Проблема е следния колата не иска да пали при температури под -8 градуса, до тук е проверно (свещи, кабелите им, релето, нафта дали идва до двигателя, закачана е на компютър да се види какви грешки има едната е датчик за температурата другата е за ABS и ESP, акомулатора не е нов но има живот в него и дори да е зареждан цяла вечер при температура под -8 градуса върти и не пали). Занесох колата в сервиз, момчето което се занимава с нея ми каза, че е заредил акомулатора защото беше изхабен от последното въртене преди да я закараме и сутринта при температура -5 градуса в сервиза е запалила без проблем (точно както се опасявах). И отново съм в изходна позиция и не знам какво може да е.




Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Дизелака тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот sam_boha » Пет 10 фев 2012 16:18


Свещи и компресия при минус 8 не играят кой знае колко. Палеше ли в предишните студове?
Зацепване на помпа-дюзите проверихте ли? Да не се желира нафтата? Тя може да ходи, но като се сгрее...
След като в гаража е запалила в гаража, пак ли не ще при теб?


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Дизелака тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот gancho » Пет 10 фев 2012 16:29


lozan_87 написа:Бях писал в няколко теми за моя случай но решение още нямам и реши да пусна тема.
Колата е Passat B5,5 1,9TDI 131hp AVF. Проблема е следния колата не иска да пали при температури под -8 градуса, до тук е проверно (свещи, кабелите им, релето, нафта дали идва до двигателя, закачана е на компютър да се види какви грешки има едната е датчик за температурата другата е за ABS и ESP, акомулатора не е нов но има живот в него и дори да е зареждан цяла вечер при температура под -8 градуса върти и не пали). Занесох колата в сервиз, момчето което се занимава с нея ми каза, че е заредил акомулатора защото беше изхабен от последното въртене преди да я закараме и сутринта при температура -5 градуса в сервиза е запалила без проблем (точно както се опасявах). И отново съм в изходна позиция и не знам какво може да е.

Ако колата ти е комби и е без забележки ти предлагам замяна-давам ти моя Б5 110 кс,АФН-пали на -18гр. без да се замисля,с нафта без добавки :beer
А сега на въпроса-като стане -8гр. и по-студено-откачаш куплунга на температурния датчик и така палиш.Това важи при читав акумулатор,естествено.
Ако така не пали-търсиш истински майстор :beer

Последна промяна от gancho на Пет 10 фев 2012 17:24, променено общо 2 пъти.


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Дизелака тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот lozan_87 » Пет 10 фев 2012 17:15


sam_boha написа:Свещи и компресия при минус 8 не играят кой знае колко. Палеше ли в предишните студове?
Зацепване на помпа-дюзите проверихте ли? Да не се желира нафтата? Тя може да ходи, но като се сгрее...
След като в гаража е запалила в гаража, пак ли не ще при теб?


Пали до -5 (-6) без проблеми най-много, не я държа в гараж а на пътя. А нафтата я гледа маистора вади маркучите отпред кън филтара и си тече бистра нафта. Даже сега ми се обади че заредил акомулатора за 30 минути щот снощи беше капнал от въртене и като го слойил запалила пак без проблем.


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: Дизелака тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот lozan_87 » Пет 10 фев 2012 17:33


Ако колата ти е комби и е без забележки ти предлагам замяна-давам ти моя Б5 110 кс,АФН-пали на -18гр. без да се замисля,с нафта без добавки :beer
А сега на въпроса-като стане -8гр. и по-студено-откачаш куплунга на температурния датчик и така палиш.Това важи при читав акумулатор,естествено.
Ако така не пали-търсиш истински майстор :beer


Да комби е :D но не мисля да я разменям иначе благодаря за офертата същата от профила ми е.
За тоя датчик има спор между майсторите кой не работи, 2-ма ми казаха че е външния на двигателя и 2-ма, че е друг вътре в таблото някъде.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Дизелака тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот K » Пет 10 фев 2012 19:06


lozan_87 написа:
Ако колата ти е комби и е без забележки ти предлагам замяна-давам ти моя Б5 110 кс,АФН-пали на -18гр. без да се замисля,с нафта без добавки :beer
А сега на въпроса-като стане -8гр. и по-студено-откачаш куплунга на температурния датчик и така палиш.Това важи при читав акумулатор,естествено.
Ако така не пали-търсиш истински майстор :beer


Да комби е :D но не мисля да я разменям иначе благодаря за офертата същата от профила ми е.
За тоя датчик има спор между майсторите кой не работи, 2-ма ми казаха че е външния на двигателя и 2-ма, че е друг вътре в таблото някъде.


Какво толкова се лутат за един датчик. Закача се на ваг-ком, вижда се проблемния, ако не знаят къде е се отваря аутодата, има си написано кое къде е.
При кои майстори си ходил там? Що годе ги знам. Пробвай при Иван (до Ромпетрола на Дунава), кара едно черно бмв комби. Имах по същия начин прецакан датчик, видя го къде е, смени го и оттогава никакъв проблем.


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот lozan_87 » Съб 11 фев 2012 9:56


Зная го тоя Иван, но той сам е казал на познат че не разбира от VW TDI и не иска да се занимава да не окепази нещо. А иначе аз съм оставил колата в един сервиз за дизелови автомобили в двора на хотел Сердика (момчето ми е приятел и разбира тия работи, но просто при него колата си пали в момента и нищо не дава отклонения за да се предприеме някаква смяна на нещо)


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 11 фев 2012 16:41


Бъркаш се.Иван много добре си разбира на TDI-та и ако случайно Манев не успее да ти реши проблема-пробвай при Ванко!


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот Apokaliptiko » Нед 12 фев 2012 13:05


А ако има вода в ГНП-то?И проблема да е от това.


Потребителски аватар
nikolay80
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 01 юни 2008 21:53
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF 2001г
Местоположение: Сливен

Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот nikolay80 » Нед 12 фев 2012 14:10


Apokaliptiko написа:А ако има вода в ГНП-то?И проблема да е от това.

А ако колата няма ГНП :beat_butt2 Като не са ви ясни някои работи не пишете поне да обърквате хората.


Потребителски аватар
vasil_georgiev_1201
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:26
Автомобил: VW Passat
Двигател: AFN-1996
Местоположение: smolyan

Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот vasil_georgiev_1201 » Нед 12 фев 2012 14:51


мисля,че акумулатора ти е втасал,дизела иска по високи обороти,а при низки температури със слаб акумулатор въртенето е по мудно.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот K » Нед 12 фев 2012 17:45


Четете внимателно, колата е помпа дюза, а не AFN.

Човека е написал, че и с друг акумулатор пак не пали.


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот lozan_87 » Пон 13 фев 2012 19:24


K написа:Четете внимателно, колата е помпа дюза, а не AFN.

Човека е написал, че и с друг акумулатор пак не пали.


Да така е не пали. Единственото което ми се наби на очи е че винаги когато е около (-5) (-6) градуса пали от 1/4 оборот, а на (-8) не иска да пали....(това го казвам като наблюдател който не разбира много от коли и не е наясно как работи системата на колата)


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот kiki1 » Пон 13 фев 2012 19:28


Свещите как са проверени..сменял ли си ги скоро?
Сега се загледах.. датчика ,който дава грешка сменихте ли го?


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: AVF тотално отказва да пали при температури под -8гр.

Мнениеот Apokaliptiko » Пон 13 фев 2012 19:58


nikolay80 написа:
Apokaliptiko написа:А ако има вода в ГНП-то?И проблема да е от това.

А ако колата няма ГНП :beat_butt2 Като не са ви ясни някои работи не пишете поне да обърквате хората.


Извинявам се...........грешката е моя. :bowdown



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта