Въпрос към колегите със Голф 3 1.9 TDI 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос към колегите със Голф 3 1.9 TDI 1Z

Мнениеот fresh » Вто 31 яну 2012 11:02


Разбирам те колега ,но нали колите са направени когато е студено да влезеш да се стоплиш :) а в случая с тди го топлиш ти .. :) здраве да е ако си намеря блок за сирокото голфа остава в гаража :mrgreen:




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос към колегите със Голф 3 1.9 TDI 1Z

Мнениеот milmar » Вто 31 яну 2012 11:43


fresh написа:Разбирам те колега ,но нали колите са направени когато е студено да влезеш да се стоплиш :)...


Аз съм с 1Z , тествано събота и неделя при минус 16-17 градуса : когато съм в движение и мина 4-5 км достигам 90 градуса,след това с парно пуснато до дупка , вътре става "баня" и температурата не мръдва , но спра ли :) , както каза колегата "охлаждането на TDI-то е по-добро при спряла кола " mhihi веднага пада до 50-60 . Нормално е , дизела е направен да произвежда механична енергия , а не топлина :D , КПД-то иска "жертви" .


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: Въпрос към колегите със Голф 3 1.9 TDI 1Z

Мнениеот ДАНЧО » Вто 31 яну 2012 16:15


milmar написа:Аз съм с 1Z , тествано събота и неделя при минус 16-17 градуса : когато съм в движение и мина 4-5 км достигам 90 градуса,след това с парно пуснато до дупка , вътре става "баня" и температурата не мръдва , но спра ли :) , както каза колегата "охлаждането на TDI-то е по-добро при спряла кола " mhihi веднага пада до 50-60 . Нормално е , дизела е направен да произвежда механична енергия , а не топлина :D , КПД-то иска "жертви" .


+1

И после като тръгнеш за няма и минута пак си става на 90гр.


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос към колегите със Голф 3 1.9 TDI 1Z

Мнениеот fresh » Вто 31 яну 2012 22:54


Днес го разгледах по-подробно и видях ,че го имам въпростното реле и 3 подгревни свещи на главата :) но проблема е ,че това реле е стопено от към + и бушона е изгорял и сега трябва да търся реле :screwy продължаваме с проблемите :?


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос към колегите със Голф 3 1.9 TDI 1Z

Мнениеот fresh » Пет 10 фев 2012 18:35


Предполагам това е въпросното реле за подгревните свещи на малко не работи :)Някой знае ли колко пара струва това реле ?
Прикачени файлове
rele.jpg


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос към колегите със Голф 3 1.9 TDI 1Z

Мнениеот I4o_naskov » Пет 10 фев 2012 20:52


То интересното е и защо е така стопено има някакъв проблем първо го установи иначе ще стопиш и новото :beer


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос към колегите със Голф 3 1.9 TDI 1Z

Мнениеот fresh » Пет 10 фев 2012 21:47


Интересно колега е че досега на 4 голфа 2 и 3 видях така нагорели кабели но не знам защо са така предполагам хлабава връзка ...


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Въпрос към колегите със Голф 3 1.9 TDI 1Z

Мнениеот milmar » Съб 11 фев 2012 10:00


fresh написа:... но не знам защо са така предполагам хлабава връзка ...


Най-вероятно това е причината , няма какво друго . Трябва всичко да се зачисти и да се притегне добре .



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта