


Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
- lilqka
- Мнения: 35
- Регистриран на: Нед 14 фев 2010 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: zlatograd
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
А турбото как може да се направи да трагва от по ниските като например от 1500 оборота. И да не е много опасно така за него и двигателя? Да не вземе да изпляска Турбината.
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
На ААЗ не виждам как може да се настройва от къде да тръгва турбото...
- lenovec
- Мнения: 172
- Регистриран на: Пон 27 дек 2010 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Доста интересна темичка, аз сложих ААЗ на голф кънтри, и.......... и спря! Пуснах малко гориво от помпата но все още има нужда от повече мощност (все пак купето не е леко), мисълта ми е ако сложа кулер ще има ли ефект и какъв точно ще препоръчате, също от къде се пипа турбото да стане на 1 бар? Обяснете подробно несъм много наясно с дизелите, но каквото ще да става, в моя случай СК ми е в хиляди пъти по ценна от мотора, надявам се за нея да няма проблем.
Поздрави
Поздрави
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
lilqka И аз съм с подобие на ААЗ и постоянно ходя до сервиз УНИТЕХ Турбо(сервиз само за турбини във Варна) и ми казаха че не може на този мотор турбото да тръгва от 1500об/мин,. ако не е с променлива геометрия или ТДИ. Вариянта който аз си мисля за по ранен надув е с хибридна турбина- старата студена част и новамалко по голяма топла - за да моье от по рано да има повече обороти, но не се знае ще имам ли възможност да го тествам и да пиша какъв е резилтата 

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
И как колега с по-голяма топла част ще тръгва по рано?
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Няма голяма логика... По-голяма топла част=> по-голямо количество изгорели газове за да тръгне турбото... Направо лишено от логика...
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
policaqqq написа:lilqka И аз съм с подобие на ААЗ.............
Я кажи колега какво е това "подобие на AAZ" ,че нещо не схванах

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Точно е лишено от логика.Ако си сериозен ще почетеш и ще видиш къде е истината.
Успех!
Успех!
- Traytor
- Мнения: 1942
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
samo_pechka написа:policaqqq написа:lilqka И аз съм с подобие на ААЗ.............
Я кажи колега какво е това "подобие на AAZ" ,че нещо не схванах
Сигурно 1.6td мотор(sb/1v/jr) те са идентични като изключим кубатурата и дължината на биелите...
- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Traytor написа:samo_pechka написа:policaqqq написа:lilqka И аз съм с подобие на ААЗ.............
Я кажи колега какво е това "подобие на AAZ" ,че нещо не схванах
Сигурно 1.6td мотор(sb/1v/jr) те са идентични като изключим кубатурата и дължината на биелите...
Дано да е така!Да не се окаже,че е имал в предвид 1Y..Мотор подобен на AAZ само дето няма турбо..
- policaqqq
- Мнения: 254
- Регистриран на: Пон 07 апр 2008 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
samo_pechka написа:Traytor написа:samo_pechka написа:policaqqq написа:lilqka И аз съм с подобие на ААЗ.............
Я кажи колега какво е това "подобие на AAZ" ,че нещо не схванах
Сигурно 1.6td мотор(sb/1v/jr) те са идентични като изключим кубатурата и дължината на биелите...
Дано да е така!Да не се окаже,че е имал в предвид 1Y..Мотор подобен на AAZ само дето няма турбо..
Събери чарк е но с него правя смешни ААЗ, и да - абсолютно нищо идентично няма- глава,дюзи,валове,ск.кутия,начин на захват, об/мин, периферни устройства ама както и да е. Но това с по-голямата топла част има логика но докато не се опита можете само да си лаете тук и да чакате на готово както с блоу-офа....
стига толкова от мен

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
Ами опитай колега.Ама според мен е по-добре да видиш какво значи trim и AR на турбото.Не че няма да има резултат, но едва ли ще е това което очакваш.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
хибридно турбо се прави от по-голяма студена част и оригиналната топла.Ефекта ,който трябва да се постигне е с по-малко обороти на перките на турбото и с по отворена геометрия да се достига желаното налягане и дебит. По този начин имаш ли разтоварен изход имаш и пъргав мотор.Ако направиш изхода по голям ,а студената част оригинална ефекта е по голям турбо лаг да не говорим ,че тази не чувана спортна екстра Блоу Офф-а на дизела и той ти увеличава лага и турмози турбината всеки път като изпусне налягането клапана тя да се развърта на ново с още 60 - 70 хил оборота ,че пак да достигне желаните 1 бар примерно
... Няма да говоря повече ,че и аз съм с ААЗ и да не ме направиш смешен знам ли 


- samo_pechka
- Мнения: 8982
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Силов тунинг на 1,9TD AAZ - вече и реален резултат 126whp!!!
ventotdi написа:хибридно турбо се прави от по-голяма студена част и оригиналната топла.Ефекта ,който трябва да се постигне е с по-малко обороти на перките на турбото и с по отворена геометрия да се достига желаното налягане и дебит. По този начин имаш ли разтоварен изход имаш и пъргав мотор.Ако направиш изхода по голям ,а студената част оригинална ефекта е по голям турбо лаг да не говорим ,че тази не чувана спортна екстра Блоу Офф-а на дизела и той ти увеличава лага и турмози турбината всеки път като изпусне налягането клапана тя да се развърта на ново с още 60 - 70 хил оборота ,че пак да достигне желаните 1 бар примерно... Няма да говоря повече ,че и аз съм с ААЗ и да не ме направиш смешен знам ли


policaqqq написа:lilqka И аз съм с подобие на ААЗ ....
policaqqq написа:.....
Събери чарк е но с него правя смешни ААЗ, и да - абсолютно нищо идентично няма- глава,дюзи,валове,ск.кутия,начин на захват, об/мин, периферни устройства ама както и да е. Но това с по-голямата топла част има логика но докато не се опита можете само да си лаете тук и да чакате на готово както с блоу-офа....
стига толкова от мен
Колега policaqqq какъв е тоя "събери чарк" отначало беше "подобие" сега стана "абсолютно нищо идентично няма" с AAZ .Нищо лично ,ама ми е интересно(предполагам и не само на мен) кое от какво си ползвал( по мотора) и на каква кола-купе си го монтирал.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта