Не виждам смисъл от 1.8 при наличието на 1.8Т. Харчи поне с 1.5 литра градско повече, защото е много тромав в ниските обороти. Подръжката е горе долу една и съща само дето няма турбина. Много хора си мислят че турбото се сменя едва ли не през 1-2 години или поне малко след покупката - МИТ! 4-та година карам 1.8Т предимно градско и ми харесва че е гъвкав и в ниските обороти. Извънградско разхода доста пада, а за вървенето и кефа няма смисъл да пиша

. Като изключа парите за обслужването и консумативите, до сега съм дал 500 лева за ремонти, като 320 са миналата година за рециклиране на кормилната рейка. Тези пари щях да ги дам ако карах и 1.8. Сложи ли се един хубав газов инжекцион, който ще е 200-300 лева по-скъп за 1.8Т, мисля че може да изчерпаме и темата за икономията ако сравняваме дизелов мотор.
Върху 2.3 мотора нямам лични впечатления и няма да коментирам, но ми е направило впечатление, че мненията за него са доста противоречиви.