Когато изфорсирам колата до 3000 оборота се чувам шум подобен на преточване на някаква течност.Възможно ли е да е замръзнала нафта?Колата пали сутрин.Парното работи.Разботи перфектно, не гасне.Притеснявам се да няма проблем с скоростите...
*Антифриза е проверен.



Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
първо на студен мотор не я форсирай на 3000 оборота
второ маслото на автомата сменял ли си?

второ маслото на автомата сменял ли си?
- miki_cool
- Мнения: 43
- Регистриран на: Нед 09 май 2010 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
1.НЕ я форсирам студена.
2.Маслото е сменено .
2.Маслото е сменено .

- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
А от къде се чува, ако е по-вътре в купето може да е нещо свързано с климатика.
- miki_cool
- Мнения: 43
- Регистриран на: Нед 09 май 2010 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
Когато си в купето се чува.
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
Ами направи операцията с изфорсирване до 3000 оборота с изключен компресор на климатика и ако пак се повтори може да е нещо около радиатора на парното.
Антифриз да е сменян скоро ?
Антифриз да е сменян скоро ?
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
Незнам дали е същото клокочене в таблото което чуваш, но има такава тема. Еднозначен отговор от какво е никой до сега не е споделил.
viewtopic.php?f=6&t=67159&hilit=%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B1%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%B2+%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE
viewtopic.php?f=6&t=67159&hilit=%D0%91%D1%8A%D0%BB%D0%B1%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%B2+%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%BE
- miki_cool
- Мнения: 43
- Регистриран на: Нед 09 май 2010 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
Мерси колега.Ако някой има по - конкретен отговор да помага. 

-
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
Както колегата по горе ти беше писал имаше такава тема, оказа се че май доста често се среща при VW това бълбукане, но не стана ясно какъв е проблема, иначе и според мен е от радиатора на парното....
- RadoShopa
- Мнения: 590
- Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
- Автомобил: Vw Passat
- Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
lozan_87 написа:Както колегата по горе ти беше писал имаше такава тема, оказа се че май доста често се среща при VW това бълбукане, но не стана ясно какъв е проблема, иначе и според мен е от радиатора на парното....
Аз само да споделя:бълбукане има и при мен....по-точно ИМАШЕ,нещо отдавна не съм го чувал,да не би да е заради студа



- miki_cool
- Мнения: 43
- Регистриран на: Нед 09 май 2010 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
Разбрах къде е проблема.Има въздух в антифриза и трябва да се обезвъздуши , но немога да го изкарам докрай.На изходящия маркуч на радиатора има пробка и от там изкарах част от въздуха , но има още.Парното се подобри значително , но все оше има бълбукане в системата.Давайте идей как да го обезвъздуша докрай.
- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
Обезвъздушаването става като се КАРА повече колата и трябва да е изправна капачката на разширителния съд.
Горе те питах, но така и не отговори: антифриза да е сменян или източван, обикновенно след интервенции по охладителната система, влиза въздух и е необходимо доста каране за да се обезвъждуши.
Горе те питах, но така и не отговори: антифриза да е сменян или източван, обикновенно след интервенции по охладителната система, влиза въздух и е необходимо доста каране за да се обезвъждуши.
- miki_cool
- Мнения: 43
- Регистриран на: Нед 09 май 2010 21:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем с 1.9 TDI 131 автоматик
Сменян е много скоро.От пробката обезвъздуших доста , но има още.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта