Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Резултатите не съм ги гледал,защото вчера търсих из тунинг.бг форума,но не видях.Направи ми впечатление ,че рано отпадна и при стартираването имаше някакви проблеми.Иначе клипчета който съм гледал с колата яката добре се представя
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
negodnika написа:mupk0 написа:Нещо слабо се представи.Очаквах по-добри резултати аз.Толкова ли силни да бяха съперниците?
Не знам точно най-доброто му време, но мисля беше 13:5сек, и то с кофти гуми, ако за теб това е слабо
Той си го каза,атмосферна 13-ка.И го направи!

- polski-grizach
- Мнения: 302
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Да,останах извън девятката с време 13,73
Ето старта с Клиото:
http://vbox7.com/play:7c80ef24
Клас А
1 място Милен Милев опел корса
2 място Тодор Попгеоргиев опел кадет
3 място Деян Каводжиев рено клио
4 място Тенчо Тенев ситроен АХ
А1 Георги Георгиев опел кадет 14,134/2,366/159
А2 Владимир Георгиев 13,59 /2,118/171
А3 Деян Попгеоргиев опел вектра 13,8 /2,382/165 13,943/2,42/165
А4 Тодор Попгеоргиев опел кадет 13,676/2,317/170 14,656/2,36/164 13,512
А5 Антон Бундев пежо 106 15,8/2,611/142
А6 Мартин Милчев 16,2/2,7/141
А7 Симеон Симеонов хонда сивик 14,877/2,695/154
А8 Владимир Гаврилов 16,248/2,77/144
А9 Иван Стефанов рено 5
А10 Бойко Митев хонда сивик 15,613/2,576/143 15,359/2,5/145
А11 Тенчо Тенев ситроен АХ 13,480/1,983/168 13,338
А14 15,65/2,5/141
А12 Милен Милев опел корса 12,44/2,157/183 12,296
А13 Стоян Стоянов опел корса 13,689/2,3/165 13,947
А15 Манол Дойчев 15,6/2,4/146 15,5/2,4/148 15,442
А16 Даниел Иванов трабант 14,5/2,6/144 13,940/2,3/164 13,736
А17 Милен Ламбов фиат 126 12,623/1,8/172 12,655/1.96/172
А18 Деян Каводжиев рено клио 13,3/2,2/175 13,367 13,0
А19 Ивайло Денишев опел корса 13,402/2,248/170
А20 Борислав Калев опел корса 15,621/2,4/143 15,568
А21 Георги Костовски фиат 126/ готвача /12,803/1,95/171
То стана 3-то.Който иска ще забележи безпомощноста ми на старта а съм с гладки сликове Мишелин 200/53/13
.Идеята е да купя Тойо Р888 195 или 205/50/15.Проблема е че със195/50/15 на финала съм с ~6300 на 4 скорост,доста далеч от 8000
.Кутията е 2y с диф 3.67. С 3.94 от 4S примерно ще стане ~6800,пак не е особено изгодно.Има кутия с код AVX и диф 4.25 на еко дизели,не знам дали всички с катализатор са с такава или е нещо свръхрядко.С такъв диф се получава~7300.Черешката на тортата ще е от сихро с 4.46~7600 оборота.Само не знам дали стават пиньона и короната нищо че е 020.
Моля споделяйте опит.На сиромах не се отказва

http://vbox7.com/play:7c80ef24
Клас А
1 място Милен Милев опел корса
2 място Тодор Попгеоргиев опел кадет
3 място Деян Каводжиев рено клио
4 място Тенчо Тенев ситроен АХ
А1 Георги Георгиев опел кадет 14,134/2,366/159
А2 Владимир Георгиев 13,59 /2,118/171
А3 Деян Попгеоргиев опел вектра 13,8 /2,382/165 13,943/2,42/165
А4 Тодор Попгеоргиев опел кадет 13,676/2,317/170 14,656/2,36/164 13,512
А5 Антон Бундев пежо 106 15,8/2,611/142
А6 Мартин Милчев 16,2/2,7/141
А7 Симеон Симеонов хонда сивик 14,877/2,695/154
А8 Владимир Гаврилов 16,248/2,77/144
А9 Иван Стефанов рено 5
А10 Бойко Митев хонда сивик 15,613/2,576/143 15,359/2,5/145
А11 Тенчо Тенев ситроен АХ 13,480/1,983/168 13,338
А14 15,65/2,5/141
А12 Милен Милев опел корса 12,44/2,157/183 12,296
А13 Стоян Стоянов опел корса 13,689/2,3/165 13,947
А15 Манол Дойчев 15,6/2,4/146 15,5/2,4/148 15,442
А16 Даниел Иванов трабант 14,5/2,6/144 13,940/2,3/164 13,736
А17 Милен Ламбов фиат 126 12,623/1,8/172 12,655/1.96/172
А18 Деян Каводжиев рено клио 13,3/2,2/175 13,367 13,0
А19 Ивайло Денишев опел корса 13,402/2,248/170
А20 Борислав Калев опел корса 15,621/2,4/143 15,568
А21 Георги Костовски фиат 126/ готвача /12,803/1,95/171
То стана 3-то.Който иска ще забележи безпомощноста ми на старта а съм с гладки сликове Мишелин 200/53/13


Моля споделяйте опит.На сиромах не се отказва

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Доста повече се развърташе май трабанта
и за това си опали гумите,май само те го спираха
ако помислиш за нещо по профи от към гуми май,май ще си до него даже и пред него,защото и така даже си го настигна на половината...
А за диф и някоя редена кутия със сигурност
От моторя има ли какво да се изкара още
?
Незнам май не греша...
Не ти ли се турбинира веше?


А за диф и някоя редена кутия със сигурност

От моторя има ли какво да се изкара още

Незнам май не греша...

Не ти ли се турбинира веше?

- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Накратко-нито старт,нито финал.Първото се вижда защо а второто е пустата аеродинамика
Почти го бях настигнал но от 140 нагоре сякаш съм с ремарке
.По-добре ще се представи ако вкарам двигатела в Поло купе но пък се губи чара
.Не може всичко да имаш 




- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Сиромаха написа:...По-добре ще се представи ако вкарам двигатела в Поло купе но пък се губи чара..
Взе ми думите от устъта



оф: Преди 6-7 години като се чудех какъв фолкс да си купя замалко не купих поло купе 1.1 с идеята да стане с кр или 9а



- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Смених предното окачване понеже беше смешно,плачевно абе направо си беше срамно
.Аз резнах навремето една витка на пружините а бяха рязани вече
от някой италианец през 90-те
.
Новото е КВ втора ръка а така регулирам страничния наклон.Подложка 2мм на външния ръб за някакъв градус,колкото-толкова!В тесен гараж без канал друго не ми дойде на ум
.



Новото е КВ втора ръка а така регулирам страничния наклон.Подложка 2мм на външния ръб за някакъв градус,колкото-толкова!В тесен гараж без канал друго не ми дойде на ум

- negodnika
- Мнения: 891
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
- Автомобил: Golf MK II GTI+GL
- Двигател: PB+EZ
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Честито, сега ще изчезне подскачането.За драг не е ли най-добре без страничен наклон, ще имаш контакт на цялата площ на гумата върху настилката?!
- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
2 градуса разкрачени към земята,2 градуса отворени напред! Иначе колата се спъва. Така подучух от професионален механик на рали автомобил.
Бат Даниеле щеше да званиш...

Бат Даниеле щеше да званиш...


- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Снимки на новата (стара) визия,че вече беше замязал на "старт от скраба" с този радиатор отпред:oops:
И обещаните на Миро,че както подхожда с ентусиазъм да не изобрети еърбокс с който да хвърли в инфаркт М-пауър
:
И обещаните на Миро,че както подхожда с ентусиазъм да не изобрети еърбокс с който да хвърли в инфаркт М-пауър

- miro_hack
- Мнения: 517
- Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
- Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
- Двигател: Cffb
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Преди да направиш еърбокса,с каква филтрация караше?
Трябва да снимаш и филтриращия елемент,с който ще повиеш бокса!
И аз ще сътворя нещо подобно,пък някой ден дано и аз като тебе да стигнa времената на Гощо карбуратора

Трябва да снимаш и филтриращия елемент,с който ще повиеш бокса!
И аз ще сътворя нещо подобно,пък някой ден дано и аз като тебе да стигнa времената на Гощо карбуратора


- Сиромаха
- Мнения: 176
- Регистриран на: Съб 20 окт 2007 20:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Тутракан
Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Филтриращия материал не го ли видя метнат на маската(мъхеста покривка за маса)
.Фъс-фъс със спрейче за филтри и готово.

Re: Трабант 2.0 16v 4х52мм itb+...пресен клип на 5-та стр.
Сиромаха написа:Филтриращия материал не го ли видя метнат на маската(мъхеста покривка за маса).Фъс-фъс със спрейче за филтри и готово.
чиста работа с покривката ... бат Даниелчо аз бих карал без почистващото устроиство . сам си чувал за недостатаците от прегради пред дроселите .
успех с проекта
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта