

Някакви други предположения...?
hayabusa_gsxr написа:Моят бензинов Г2 от 1991г. не си знае километрите, а мотора още не е отварян!Не духа нито от щеката нито от капачката при студен и топъл двигател.Карах служебен Транзит Кънект TDCi na 96000 реални и духаше от щеката.
По темата - ако духа през щеката за масло значи пропуска налягане от цилиндрите, което вие кажете дали е на добре.
the_tupan написа:Абе и на мен ми е интересно защо при положение, че е всеизвестен факт това, че добрия дизелов мотор няма картерно налягане, се говори за духането от щеката на ПД-тата като за нещо нормално. Без да претендирам за кой знае какви знания в областта, нали разликата между ПД мотор и такъв с роторна помпа е предимно в горивната система, а не в принципния начин на работа на двигателя, т.е. за да работи нормално не трябва да изпуска компресия, в случая в картера.Да помислим логично: за да духа от щеката в картера трябва да става течение, а то може да идва или от цилиндрите или от въртенето на коляновия вал...
![]()
Някакви други предположения...?
K написа:hayabusa_gsxr написа:Моят бензинов Г2 от 1991г. не си знае километрите, а мотора още не е отварян!Не духа нито от щеката нито от капачката при студен и топъл двигател.Карах служебен Транзит Кънект TDCi na 96000 реални и духаше от щеката.
По темата - ако духа през щеката за масло значи пропуска налягане от цилиндрите, което вие кажете дали е на добре.
Сериозно ли сравняваш бензинов ветеран набор 91г. с дизел помпа дюза?
чинтов написа:Ми да ви кажа честно мойто Пасат 5.5 , 2001 г. ,AVB 1.9 TDI духа от щеката при загрял двигател ,дори има и маслени пръски което според мен се дължи на маслото (10W40YACCO).При студен почти не се усеща ,ама от капачката на двигателя духа на убиване.В момента пак ми се губи турбото но това се дължи на вакуумните пътиша поне според мен де.ЕГР е омаслен преди няколко дни хърка като жабок а сега нещо спря незнам дали влияе по някакъв начин на турбото ,ама надали.Така и неможах да разбера нормално ли е да духа лекичко от щеката и от капачката,и дали това се дължи на картерното налягане ,ако има такова..
bobi_diesel написа:и по-точно 505.01
чинтов написа:Ми да ти кажа честно и аз така мисля, ама майстора ми е на друго мнение.Като преглеждах документите на колата разбрах, че е търкаляна само с 5W40 ама те германците к'во ли разбират.Поздрави!!!
Vanich написа:И аз като търсех ПД установих че всички пушат. Имам опит и с четири 110 к.с. от които нито един не пуши, въпреки че са на 300 -400 х.км. Едно майсторче ми беше обяснил защо е така, но помня подробности.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 51 госта