Странно загряване на Б4 2Е
Re: Странно загряване на Б4 2Е
След смяна на термостат и мойта стрелка при загрят двигател седи м/у 95 и 100 градуса/тогава се включва и перката.Казаха ми че това е нормално при Пасатите.Дали?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Странно загряване на Б4 2Е
И аз знам че се водят "затворени системи" (каквото и да значи това
) и е нормално да работят на по-висока температура от 90 градуса. Това за Б3.

- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Странно загряване на Б4 2Е
Значи всичко е ток,жица и антифриз...




- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Странно загряване на Б4 2Е
Е добре де , значи при моя абф не са добре нещата, защото при нормално загрят мотор стрелката седи на 90гр, или 1мм по надолу от стрелката.Парно имам зверско, но при извънградско при -7-8градуса пада до средата между 70гр и 90гр.А температурата на мсалото в града държи 94 градуса, извън града при горе споменатите градуси, темп на маслото пада и до 90 градуса.Ок ли е или да почвам и там да ровя
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Странно загряване на Б4 2Е
Казват, че когато нещо работи, не се пипа.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Странно загряване на Б4 2Е
термостата отваря на 85/започва да отваря/.Перката се включва на 92-97 градуса и се изключва минимум на 91.Това означава,че нормалната работна температура е 90 градуса.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Странно загряване на Б4 2Е
да разбирам, че в моя случай ваичко е наред така ли
-
- VW експерт
- Мнения: 13411
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Странно загряване на Б4 2Е
А идва и пролет. 

- stelasss
- Мнения: 21
- Регистриран на: Вто 24 мар 2009 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Странно загряване на Б4 2Е
Здравеите колеги,карам Passat 1,8 ADZ, с климатроник (мисля че водния радиатор е по голям от Пасатите без клима,но ако не е така нека някои ме поправи),имам го от четери месеца,тоест не съм го карал в жегите и нямам наблюдения. До сега не съм виждал стрелката на температурата да надвиши 90 гр.Във тия студове -15гр. сутрин преди да тръгна си го паля на бензин (с газова е благодарение на Winner25)и тръгвам след около 6 мин. пускам си парното ,а то вече си духа топличко.След един километър стрелката на температурата показва 90гр. и си заковава там,а парното вече духа горещо.През деня правя престои по окло 5мин. със загрял до 90гр. запален двигател а стрелката си стои на 90гр. и не ги надвишава .През изминалата 11г. смених два автомобила Golf 3 с двигатели ABS и AAM с газови, без клими,през горещото лято и големия трафик във Варна ,охладителните перки и на двата се включваха често.
ПОздрави Симо
ПОздрави Симо
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Странно загряване на Б4 2Е
Честито колега
Само не разбрах, конкретно проблема къде е?


Само не разбрах, конкретно проблема къде е?

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Странно загряване на Б4 2Е
Iezekil написа:термостата отваря на 85/започва да отваря/.Перката се включва на 92-97 градуса и се изключва минимум на 91.Това означава,че нормалната работна температура е 90 градуса.
след смяна на термостат е често срещан проблем загряването.Изводите всеки да ги прави сам..
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Странно загряване на Б4 2Е
Сашо, чекни какво 'чете' и контролера с някой VAG-COM.
В4-то не би трябвало да има проблем с комуникациите
В4-то не би трябвало да има проблем с комуникациите

- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Странно загряване на Б4 2Е
radotom написа:Сашо, чекни какво 'чете' и контролера с някой VAG-COM.
В4-то не би трябвало да има проблем с комуникациите
РАдо,я ми поясни като на малоумен какво да направя...

Иначе разбрах че водната помпа не е сменяна от около 5 години...
Дали не е в нея проблема ??

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Странно загряване на Б4 2Е
Колега,може да е водна помпа ама си написал че пролема е след смяна на термостат.
Ако е водна помпа ще си изгубиш първо парното.
Тя се проверява по струйката в разшеритела,ако е плътна струя всичко е наред.
Напиши в търсачката"висока температура след смяна на термостат" и ще останеш приятно изненадан.Много теми с общ проблем.Аз препоръчвам смяна с такъв,на който пише 83 градуса.Моя също държеше 95 след смяната,но с годините улегна
Иначе ако търсим причина за загряване то те са много.Почва се от мерене на температура/дали не лъже стрелката/
Ако не губиш антифриз,имаш яко парно и перката на радиатора ти работи-всичко е наред.
Ако те дрази все пак или те притенява, си смени термостата пак но след като си проверил че проблема е в него.
Ако е водна помпа ще си изгубиш първо парното.
Тя се проверява по струйката в разшеритела,ако е плътна струя всичко е наред.
Напиши в търсачката"висока температура след смяна на термостат" и ще останеш приятно изненадан.Много теми с общ проблем.Аз препоръчвам смяна с такъв,на който пише 83 градуса.Моя също държеше 95 след смяната,но с годините улегна

Иначе ако търсим причина за загряване то те са много.Почва се от мерене на температура/дали не лъже стрелката/
Ако не губиш антифриз,имаш яко парно и перката на радиатора ти работи-всичко е наред.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Странно загряване на Б4 2Е
Принципно не би трябвало да е водна помпа
Не, че не може, ама не ми прилича...
Иначе за правенето - ами трябва ти компютър с инсталиран VAG-COM, закачаш контролера и пускаш да чете данни от двигателя.
В почти всички канали, които ще ти излизат, първото са обороти на мотора. Нататък на няколко места се индицира и температурат на двигателя, която 'вижда' контролера.
Държа да подчертая, че тя може да е различна от тази, която виждаш ти на таблото, защото датчиците са 2, дори да са в един корпус
Довечера ще мога да постна *.lbl файла на 2Е-то за VAG-COM 409.1, дето си го правих, защото оригиналния не е верен и да кажа точно в коя група параметри и в кое квадратче пише температурата.
... но то обикновено си личи кое какво е
...

Не, че не може, ама не ми прилича...
Иначе за правенето - ами трябва ти компютър с инсталиран VAG-COM, закачаш контролера и пускаш да чете данни от двигателя.
В почти всички канали, които ще ти излизат, първото са обороти на мотора. Нататък на няколко места се индицира и температурат на двигателя, която 'вижда' контролера.
Държа да подчертая, че тя може да е различна от тази, която виждаш ти на таблото, защото датчиците са 2, дори да са в един корпус

Довечера ще мога да постна *.lbl файла на 2Е-то за VAG-COM 409.1, дето си го правих, защото оригиналния не е верен и да кажа точно в коя група параметри и в кое квадратче пише температурата.
... но то обикновено си личи кое какво е

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 108 госта