Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MAYKI
Мнения: 412
Регистриран на: Сря 25 май 2011 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот MAYKI » Пон 13 фев 2012 15:43


rabotnika написа:тече само ако не е отваряна дълго време/за тавана става въпрос/ само я го отварям и затварям и се оправя ама като ти казвам тече не да ти пълни вратът а капе лекичко


Една съседка има Eos и при нея капе ама доста сериозно за това питам има го от нов и така си е от началото до сега няма промяна 4/5 години и заради това направи кожа на седалките че станах на петна в ъглите абе.... не знам какво трябва да си купуваме вече направо съм отчаян




Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот rabotnika » Пон 13 фев 2012 16:04


и моя от нов си е така и като питах в сервиза те ми казаха да правя тоя номер с отварянето имало заводски проблем в уплътненията :screwy
беше гаранционен и им го занесох да го оправят и тогава приемчика ми вика не се занимавай така ще е дори и нови да сложим


Потребителски аватар
eos
Мнения: 1670
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот eos » Пон 13 фев 2012 16:53


dakine написа:Разход от 14 е съвсем реален,ако не се забиваш по центъра.

Точно!


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот rabotnika » Пон 13 фев 2012 17:39


малко извън темата ама я кажете на вас на борда като тръгвате от място колко ви показва?
НЕ С ПЪЛНА ГАЗ обаче съвсем леко за да потегли?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот niikoo_1 » Вто 14 фев 2012 22:11


GALIANO написа:Ето за тази кола става на въпрос.

Изображение


Колата изглежда приятно, тоя мотор съм го карал на 3-4купета и нявсякъде се държи много прилично. Преди 5-6годни в един от предишните ми работодали имахме такава служена кола и имам доста приятни спомени от 2.0ТФСИ.
Много е отзивчив на командите на педала на газта ,бута здраво от ниски обороти, харчи много прилично (това от опит), ако се кара леко, създава усещане като за голяма атмосферка.
Податлив е на доработки, със сигурно ще харчи по-малко от 2.3-ката.
Добре, че разкара ония базов Голф дето нямаше дори климатроник :lol: с убития 2.3мотор, предно предаване и смотана торсионна греда отзад, дето го беше накичил с какви ли не неща, ама колкото и да се кичи не става това към, което си се огледал е много по истинска и правилна кола.
Относно трансмисията, мойте предпочитания са към механична, с нея колата е много по рязка и създава усещане за по-динамична, въпреки, че няма как да сменя предавките възходящо толкова бързо като DSG, но въпреки това усещането за динамика и ряз е много по-добро, дори и при по-силни коли с ~300к.с. пак се наблюдава същото нещо.

А и още нещо по-добре да търсиш истински Голф МК5, вместо този бразилски Голф с раница :wink:

masiven написа:По-темата: За двигателя мога да кажа че е доста пъргав и икономичен за конете си (още не съм и навъртял достатъчно км.) Доста приятно дърпа.
За ДСГ-то,това ни е 3-ти VW в семейството с ДСГ и само суперлативи за него. Масло и филтър се сменят на 60 000 км.=300лв. в Порше, (в Австрия сигурно е 300 евро). Само на първия Туран с ДСГ му правихме ремонт- вал, семеринг, масло и филтър= 900 и нещо лева с труда в Порше, това за 160 000 км пробег.


211коня и 200коня моторите са доста различни, не може да се прави директно сравнение.


Потребителски аватар
masiven
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
Двигател:
Местоположение: София

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот masiven » Сря 15 фев 2012 8:32


[/quote]211коня и 200коня моторите са доста различни, не може да се прави директно сравнение.[/quote]

Мисля че ще е интересно и полезно да се разяснят точно разликите между 170, 200 и 211 коня моторите. Аз лично съм лаик за тях и си мислех че е само софтуерна доработка, защото и 3-те са все 2.0 ТФСИ.

Нека колегите които са запознати да се изкажат. Само софта ли е различен или и имат и хардуерни разлики ?


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот kiro rachnata » Сря 15 фев 2012 17:02


Колегата Niikoo_1 ако може да разясни по-подробно каква е разликата м/у истинския Немски Голф и бразилската Мексиканска раница освен че ще вози по добре че ми е интересно??


Потребителски аватар
MAYKI
Мнения: 412
Регистриран на: Сря 25 май 2011 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот MAYKI » Сря 15 фев 2012 18:17


kiro rachnata написа:Колегата Niikoo_1 ако може да разясни по-подробно каква е разликата м/у истинския Немски Голф и бразилската Мексиканска раница освен че ще вози по добре че ми е интересно??


До колкото знам не е достоверно ,че голф 5/Jetta си се сглобяват тук в европа и се карат на там ама колко е вярно....


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот niikoo_1 » Сря 15 фев 2012 20:49


kiro rachnata написа:Колегата Niikoo_1 ако може да разясни по-подробно каква е разликата м/у истинския Немски Голф и бразилската Мексиканска раница освен че ще вози по добре че ми е интересно??


Ами мога да ти кажа при Джета 4 и Бора каква е разликата. :lol:
Бората е с много хубаво и меко табло, има климатроник, аудиото е по-хубаво в повечето случай, приборите и т.н.
С две думи при Ечо е Мехико версията на Бората има доста Cost Saving откъдето може и където позволява mhihi
При Голф 4/5 за УСА и Европа пак има разлики и по-хубавите изпълнения са европейските. mhihi
Сега не е нужно да се чувстваш преебан, че караш леко овтинена мексиканска Версия на Бора :mrgreen:


Потребителски аватар
MAYKI
Мнения: 412
Регистриран на: Сря 25 май 2011 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот MAYKI » Сря 15 фев 2012 21:04


niikoo_1 написа:
kiro rachnata написа:Колегата Niikoo_1 ако може да разясни по-подробно каква е разликата м/у истинския Немски Голф и бразилската Мексиканска раница освен че ще вози по добре че ми е интересно??


Ами мога да ти кажа при Джета 4 и Бора каква е разликата. :lol:
Бората е с много хубаво и меко табло, има климатроник, аудиото е по-хубаво в повечето случай, приборите и т.н.
С две думи при Ечо е Мехико версията на Бората има доста Cost Saving откъдето може и където позволява mhihi
При Голф 4/5 за УСА и Европа пак има разлики и по-хубавите изпълнения са европейските. mhihi
Сега не е нужно да се чувстваш преебан, че караш леко овтинена мексиканска Версия на Бора :mrgreen:


А какво каза всъщност ?


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот niikoo_1 » Сря 15 фев 2012 21:13


Е не може ли да извадиш от контекста какво съм казал?

А именно, че моделите, за които говорим когато са предназначени за американския пазар са оевтинени спрямо европейските им еквиваленти.
Т.е. таблата са по-гадни, няма климатроник, пестено е от тук от там и т.н. и т.н. :lol:


Потребителски аватар
MAYKI
Мнения: 412
Регистриран на: Сря 25 май 2011 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот MAYKI » Сря 15 фев 2012 21:25


niikoo_1 написа:Е не може ли да извадиш от контекста какво съм казал?

А именно, че моделите, за които говорим когато са предназначени за американския пазар са оевтинени спрямо европейските им еквиваленти.
Т.е. таблата са по-гадни, няма климатроник, пестено е от тук от там и т.н. и т.н. :lol:


Ами не е и точно така даже имат повече като екстри от европейските таблото е така масово е климатика,но и тук е така като изключиме италиянскии пазар който е преместен тук в Бг


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19323
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот stefan4o » Сря 15 фев 2012 21:48


MAYKI написа:
niikoo_1 написа:Е не може ли да извадиш от контекста какво съм казал?

А именно, че моделите, за които говорим когато са предназначени за американския пазар са оевтинени спрямо европейските им еквиваленти.
Т.е. таблата са по-гадни, няма климатроник, пестено е от тук от там и т.н. и т.н. :lol:


Ами не е и точно така даже имат повече като екстри от европейските таблото е така масово е климатика,но и тук е така като изключиме италиянскии пазар който е преместен тук в Бг

Ами не е точно така ама, сме го коментирали в други теми. Цените на ФВ в САЩ са доста по-ниски отколкото в Германия например. За справка виж, че Джета в САЩ стартира с цена $16 645 за базов модел с 2.0 мотор, докато тук най-евтината е Трендлайн 1.2ТСИ за 33 000 лева. Не е като да няма разлика, нали? В Германия мисля, че тая същата трендлайн 1.2 струва даже повечко.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот niikoo_1 » Сря 15 фев 2012 21:57


А 2002-ра като долара беше 2.0-2.2 дали бяха по-евтини :?: я посмисли малко, каква е причината за това нещо...

Цените на новите коли в САЩ от край време (аз поне ги наблюдавам от 2000-та година) като цифра са почти същите като в Европа само дето вместо евро накрая на сумата има $, а това че курса се променя...



Затова са всичките тия протекционистични мерки (мита и т.н. и т..н) като тръгнеш да си вкарваш кола от УСА.

Просто казано през 2000-та година колите не са били по-евтини, поевтиня долара :D


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19323
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Относно Volkswagen Jetta GLI 2.0 Turbo FSI DSG

Мнениеот stefan4o » Сря 15 фев 2012 22:24


niikoo_1 написа:А 2002-ра като долара беше 2.0-2.2 дали бяха по-евтини :?: я посмисли малко, каква е причината за това нещо...

Цените на новите коли в САЩ от край време (аз поне ги наблюдавам от 2000-та година) като цифра са почти същите като в Европа само дето вместо евро накрая на сумата има $, а това че курса се променя...



Затова са всичките тия протекционистични мерки (мита и т.н. и т..н) като тръгнеш да си вкарваш кола от УСА.

Просто казано през 2000-та година колите не са били по-евтини, поевтиня долара :D

Хубаво де, прав си за курса на долара. Ама Фолксваген ако трябва да произведе два почти еднакви продукта с ценова разлика от 30% към момента, за да си запази печалбата съответно е логично да си намали разходите по производството на по-евтиния продукт. Дали ще го стори с по-евтина работна ръка, по-евтини материали или и двете в комбинация... Поне така ги виждам аз нещата де. От друга страна в САЩ японските марки имат доста силни позиции и немалка роля за това играе цената им. Предполагам това също е взето под внимание при оформянето на крайната клиентска цена за този пазар. Но, разбира се, мнението ми се базира на прочетено в пресата, в интернет и т.н. нямал съм допир до хора в бранша или дилъри на Фолксваген. Според източници в интернет, японските коли пробиват на пазара през 80-те години предимно с по-ниските си цени от тези на Фолксваген.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], PlamenDimitrov1, Volkswangel и 124 госта