miro_hack написа:Еми объркал е заглавието вместо PG турбо е писал G60 турбо което е грешно защото G60 e името на компресора!
Това не го знаех

miro_hack написа:Еми объркал е заглавието вместо PG турбо е писал G60 турбо което е грешно защото G60 e името на компресора!
FreeSoul написа:Имам въпроси като необразован човек в тази област.
Доколко е възможно и надеждно след турбо конверсията PG мотора да се "управлява" от стандартната електроника или е просто начин да се закърпи положението и да се спестят пари?
И какъв е смисъла да се прави тази конверсия при положение, че доколкото съм чел, виждал и чувал, стандартен ABF е способен на същото и май има повече потенциал за развиване, въпреки че PG-то е по-разреден, но пък АБФ-а е 16 клапанов? Явно всичко произтича оттам, че няма читави компресори и няма кой да ги поддържа и оттам по-лесния начин е турбо конверсия.
paco написа: 1.8 16V (KR, PL турбо конверсия)
РАСО
shanadjiqta написа:paco написа: 1.8 16V (KR, PL турбо конверсия)
РАСО
Продава се такъв мотор в момента за 1400 с кутията.Да считам ли,че е по-добър вариант?
viewtopic.php?f=57&t=311043
paco написа:Мегаскуирта не е ЕКУ а каклулатор. PG-то е предвидено за буст, но всичко след 1бар започва да се изразява в повръщане на масло. АБФ-а е амосферен мотор, но с правилно подбрана по дебелина гарнитура (най-често комбинаця от две) даяни със сток бутала и биели на 1,2бара и вади завидна мощност. Това за броя на клапаните ....я си помисли пак какво написаВземи три турбо мотора 1.8 8V (PG турбо конверсия), 1.8 16V (KR, PL турбо конверсия) и 1.8T 20V (1.8 20V AGN турбо конверсия) с едно и също турбо и ги изкарай на пътя за тест. Ще останеш поразен колко голяма разлика има в това кога надува турбината. При 1.8 20клапана глава спрямо 1.8 16клапана буста идва 200-300обр/мин по-рано и то при турбо от рода на ГТ3076 (принципно е голяма за 1.8кубатура). Ако се използва по-малко турбо разликата в оборотите е още по-осезаема.
РАСО
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта