Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот shanadjiqta » Сря 15 фев 2012 19:26


miro_hack написа:Еми объркал е заглавието вместо PG турбо е писал G60 турбо което е грешно защото G60 e името на компресора!

Това не го знаех :roll:




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот paco » Сря 15 фев 2012 23:14


Майната му на заглавието, но всеки карал поне веднъж истинско Г60 знае за какво говоря. Проблема с крехките магнезиеви стени на компресора и най-вече нехайството на собствениците за поддръжка доведе до подобни турбо конверсии. В момента шанса да намериш наистина здрав Г-ладер и то в България е почти нулев.

РАСО


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот FreeSoul » Чет 16 фев 2012 0:39


Имам въпроси като необразован човек в тази област.

Доколко е възможно и надеждно след турбо конверсията PG мотора да се "управлява" от стандартната електроника или е просто начин да се закърпи положението и да се спестят пари?

И какъв е смисъла да се прави тази конверсия при положение, че доколкото съм чел, виждал и чувал, стандартен ABF е способен на същото и май има повече потенциал за развиване, въпреки че PG-то е по-разреден, но пък АБФ-а е 16 клапанов? Явно всичко произтича оттам, че няма читави компресори и няма кой да ги поддържа и оттам по-лесния начин е турбо конверсия.


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот miro_hack » Чет 16 фев 2012 1:18


FreeSoul написа:Имам въпроси като необразован човек в тази област.

Доколко е възможно и надеждно след турбо конверсията PG мотора да се "управлява" от стандартната електроника или е просто начин да се закърпи положението и да се спестят пари?

И какъв е смисъла да се прави тази конверсия при положение, че доколкото съм чел, виждал и чувал, стандартен ABF е способен на същото и май има повече потенциал за развиване, въпреки че PG-то е по-разреден, но пък АБФ-а е 16 клапанов? Явно всичко произтича оттам, че няма читави компресори и няма кой да ги поддържа и оттам по-лесния начин е турбо конверсия.

Електрониката на PG Управлява напълно адекватно мотор с турбо до 1бар.
Заводската електроника внаги ще е по-добра от една мега!
Последните абф-и могат да управляват турбо,но след смяна на мап сензор и разреждане!
Взимаш PG с развален компресор забождаш турбо на 1 бар ,ремап и си караш 200 коня мотор! Компресора има по разпределена мощност в диапазона но по малка,пък и читави вече са кът.
Карантията на този мотор е предвидена за буст а на абф не.
Броя на клапаните няма такова значение когато 1 бар напира да влезе!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот paco » Чет 16 фев 2012 9:58


Мегаскуирта не е ЕКУ а каклулатор. PG-то е предвидено за буст, но всичко след 1бар започва да се изразява в повръщане на масло. АБФ-а е амосферен мотор, но с правилно подбрана по дебелина гарнитура (най-често комбинаця от две) даяни със сток бутала и биели на 1,2бара и вади завидна мощност. Това за броя на клапаните ....я си помисли пак какво написа :idea: Вземи три турбо мотора 1.8 8V (PG турбо конверсия), 1.8 16V (KR, PL турбо конверсия) и 1.8T 20V (1.8 20V AGN турбо конверсия) с едно и също турбо и ги изкарай на пътя за тест. Ще останеш поразен колко голяма разлика има в това кога надува турбината. При 1.8 20клапана глава спрямо 1.8 16клапана буста идва 200-300обр/мин по-рано и то при турбо от рода на ГТ3076 (принципно е голяма за 1.8кубатура). Ако се използва по-малко турбо разликата в оборотите е още по-осезаема.

РАСО

Последна промяна от paco на Чет 16 фев 2012 11:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот FreeSoul » Чет 16 фев 2012 10:06


Както си и мислих и както са казали знаещите: "един мотор живее от главата" затова и на мен не ми се струва удачно да се набиват пари за турбо конверсия в 8 клапанов мотор. Това се случва просто, защото се гони евтиното, което в повечето случаи излиза скъпо занапред. Правиш това, което имаш, а пък какво ще стане и колко ще изкара е друг въпрос.


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Cern Swiss » Чет 16 фев 2012 12:16


Наистина PACO е прав, че големият плюс на PG е именно G60-то, но аз си мисля, че ако не са правили поразии при конверсията, сравнително лесно колата може да се върне към ладер. Вярно, много рядко и трудно се намира читав, но вече има много немски и американски фирми, които предлагат рециклирани, обслужване и т.н. Всичко е въпрос на желание и пари.
PG-то в турбо-вариант, ако е направено читаво - също не е никак лошо за каране.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Vizor » Чет 16 фев 2012 13:35


Мисля, че има достатъчно кадърни хора в БГ, които могат да го рециклират.. ;)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот paco » Чет 16 фев 2012 14:07


Виж сега, няма да ти обяснява що си наясно, но проблема не е в това кой ще го рециклира а в това , че няма здрави корпуси за да се рециклира. Всичко е от магнезий и не подлежи на каквато и да е заварка.
Нагледно:
Изображение
http://www.matey-matey.com/g60-rebuild-article.shtml

Имаше и едим много хубав навремето сайт , създаден от Волен (1bar) и тогавашната компания, но вече е изтрит. http://www.g40g60.bol.bg Имаше много полезна информация, но :bishop

РАСО


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот shanadjiqta » Чет 16 фев 2012 14:22


paco написа: 1.8 16V (KR, PL турбо конверсия)

РАСО


Продава се такъв мотор в момента за 1400 с кутията.Да считам ли,че е по-добър вариант?

viewtopic.php?f=57&t=311043


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Cern Swiss » Чет 16 фев 2012 14:29


Тоя мотор няма нищо общо с Г60 и е сбирщайн.
Продаваше се цял Пасат Г60 синхро тук за около 1000лв. и замина на части (черен, комби), което си беше добра оферта.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот Vizor » Чет 16 фев 2012 15:49


Пацо защо се чупят така стените на г-ладера?


Потребителски аватар
pepi100
Мнения: 16
Регистриран на: Пон 21 май 2007 23:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разлог

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот pepi100 » Чет 16 фев 2012 17:25


Ми щото нема кои да смени ремъка mhihi


Потребителски аватар
neiki4a
Мнения: 552
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
Автомобил: polo 6n1
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: стара загора
Контакти:

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот neiki4a » Чет 16 фев 2012 18:09


shanadjiqta написа:
paco написа: 1.8 16V (KR, PL турбо конверсия)

РАСО


Продава се такъв мотор в момента за 1400 с кутията.Да считам ли,че е по-добър вариант?

viewtopic.php?f=57&t=311043

не че нещо ама като гледам тоя мотор турбина и колектор не вървят към него ,сега сметни колко $ за турбо и колектор и мисля че сам ще си отговориш на въпроса :beer дане кажа че и еку май няма


Потребителски аватар
miro_hack
Мнения: 517
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 23:17
Автомобил: Golf 2 KR ITB + Passat 7
Двигател: Cffb

Re: Какво да гледам при покупка на голф 2 Г60 турбо?

Мнениеот miro_hack » Чет 16 фев 2012 18:19


paco написа:Мегаскуирта не е ЕКУ а каклулатор. PG-то е предвидено за буст, но всичко след 1бар започва да се изразява в повръщане на масло. АБФ-а е амосферен мотор, но с правилно подбрана по дебелина гарнитура (най-често комбинаця от две) даяни със сток бутала и биели на 1,2бара и вади завидна мощност. Това за броя на клапаните ....я си помисли пак какво написа :idea: Вземи три турбо мотора 1.8 8V (PG турбо конверсия), 1.8 16V (KR, PL турбо конверсия) и 1.8T 20V (1.8 20V AGN турбо конверсия) с едно и също турбо и ги изкарай на пътя за тест. Ще останеш поразен колко голяма разлика има в това кога надува турбината. При 1.8 20клапана глава спрямо 1.8 16клапана буста идва 200-300обр/мин по-рано и то при турбо от рода на ГТ3076 (принципно е голяма за 1.8кубатура). Ако се използва по-малко турбо разликата в оборотите е още по-осезаема.

РАСО


Пацо защо на оранжевото Хасковско БМВ набиха глава С Два клапана на цилиндър и на 2 бара не са са оплакали от респонс?
Разликата ще е само в респонса и по бързото реагиране 8 до 16 клапанов мотор.
Фундаментална разлика не ми се вярва да има,но все пак ще се съглася с мнението ти.

http://www.youtube.com/watch?v=-Mf7nWUUsnc



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта