svalata написа:Струва ми се че няма хубав кръг на антифриза,когато запаля буса и извадя единят маркуч от предното парно водата не се върти просто го няма нормалният кръг на водата,и още нещо ми направи впечатление,когато смених термостата,и връщтах антифриза отбратно в двигателя,хвана цялото колочество ,а би трябвало да остане да го долея след като отвори ,термостата ,в самото начало когато смених термостата ,всичко беше нормално,и двете парни тръгнаха перфектно топло,след около 10 км,всичко по старо му изгуби се парното и маркучите пак си станаха студени,има ли някаква вероятност да се е прецакал фибара на водната помпа и да не може да върти водата![]()
![]()
Здрасти Колега,
Преди години карах такъв служебен бус(Т4 2.4 -5 цилиндъра дизел).
Една зима преди 6- 7 години въпреки всички молби от моя страна към шефовете да сменим антифриза или поне да сипем антифриз, те се ми казваха че има време не го били забравали.
И така до една зимна студена сутрин - когато замръзна.
Последиците при първоначалния оглед не бяха голями - изчезна хубавото парно на буса, след това го караха по някакви сервизи.
Обвиниха помощната ел.помпа сменихме с една 2-ръка(80лева) - ефект никакъв . След това разбраха че проблема е от водната помпа - бяха и се счупили лопатките и неможеше да прави необходимия дебит.
При събирането на парчета в сервиза трърдяха че са събрали всичките, до един хубав летен ден когата ми наредих да го дам на друг колега трябваше му за дълък курс и 40 км след Пловдив е прегрял. Причината е била парче от старата водна помпа която запушила една от тръбите.
После се почна ремонти и проблеми с главата и накра друг двигател.
Поздрави!