След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Съб 18 фев 2012 18:10


Колеги днес смених долното уплътнение на помпата защото беше протекло.Отидох при човек от Автохит, който уж с това се занимава. Та проблема ми сега е следния - няма го вече резкия старт на колата, който си беше преди да се бара помпата. Между 1000 и 2000 оборота я няма никаква, все едно си карам кола без променлива геометрия. Бутахме помпата, закрепихме я на 861 оборота, милиграмите на празен ход като ги вдигнем над 5, не пали като хората, като са под 5, пали, но не върви както вървеше преди. Моля разбиращите да кажат какво да направя сега, за да направя колата да върви както си беше. Не знам и как беше колата преди да я бараме, защото майстора върза компа чак след като смени уплътнение.. в което явно е и голямата грешка. Той казва, че това са оптималните настройки и че колата вървяла както трябва.. естествено за да се отърве в крайна сметка от мен защото явно му омръзна да развива и завива болтовете на помпата. Колата е Пасат АФН 98 година.




Потребителски аватар
SPL
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
Автомобил: GOLF MK4 TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: Поморие

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот SPL » Съб 18 фев 2012 18:34


Колега значи смени майстора , оптималните обороти на празен ход при афн са 903,и по мой наблюдения мотора е по тих на 903 отколкото на 861 и ако не се лъжа милиграмите трябва да варират в порядъка на 3 :)


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Съб 18 фев 2012 18:47


SPL написа:Колега значи смени майстора , оптималните обороти на празен ход при афн са 903,и по мой наблюдения мотора е по тих на 903 отколкото на 861 и ако не се лъжа милиграмите трябва да варират в порядъка на 3 :)


при загрял мотор на 90 градуса, ги направихме на 3.4 да са милиграмите, аз го виждам, че всичко е в норми, но просто колата не върви както вървеше до преди няколко часа


Потребителски аватар
SPL
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
Автомобил: GOLF MK4 TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: Поморие

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот SPL » Съб 18 фев 2012 19:14


Колега проблема трябва да е някаде другаде на моя голф пак АФН мотор преди няма и 5 дена му сменях всички уплатнения и го направихме на 2,8 или 3 и 903 оборота и си върви както си беше и преди


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Съб 18 фев 2012 19:16


до преди няколко часа колата си вървеше перфектно, тоя "майстор" каза че ако ги смъкнем под тези 3.4 щяла да почне да прави проблеми, това вярно ли е? а и според мен за да не върви колата, значи иска повече гориво, или бъркам? и тези 3.4 са само за празния ход нали?


Потребителски аватар
SPL
Мнения: 37
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
Автомобил: GOLF MK4 TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: Поморие

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот SPL » Съб 18 фев 2012 19:19


Със сигурност немога да ти кажа трябва някой по компетентен да каже но ако паднат под 2 мисля че и направо се накъсва работата на мотора почва само да тресе


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот V@lDo » Съб 18 фев 2012 21:52


На загрял мотор и без консуматори от завода колата ти излиза настроена на 4мг. Оборотите на празен ход при надлъжен двигател са 861, при голфовете 903 :)


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Нед 19 фев 2012 9:11


колеги така според вас нормални ли са настройките? също и защо на 13 канал не ми дава никакви стойности на 4 цилиндър?

Изображение


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот V@lDo » Нед 19 фев 2012 9:20


Добре е, не я барай. Изкарай да видим графиката, влизаш в 01-engine, meas. block - 08, group 000, switch to basic settings, TDI Timing, избираш афн. Нямаш стойности на 4ти цилиндър, заради умната дюза това е нормално.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Нед 19 фев 2012 9:27


поне ме успокои за 4-тия цилиндър :lol: сега ще слеза пак до колата да видя това което казваш, защото до сега като бях долу го търсех ама.. неможах да го намеря :beat_butt2


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Нед 19 фев 2012 9:52


тазу жълтата линия играе леко надолу и на горе, така ли трябва да е? снимах я в най-горната и най-долната й стойност

Изображение Изображение


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот V@lDo » Нед 19 фев 2012 10:02


Перфектен си, не барай нищо.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Нед 19 фев 2012 10:04


е да ама като не върви колата както преди?


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот didopoli » Нед 19 фев 2012 11:22


Милиграмите на празен ход на загрял мотор ли ги правихте, и с местене на главата на помпата или с ваг-а ги донастроихте?


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Нед 19 фев 2012 17:29


didopoli написа:Милиграмите на празен ход на загрял мотор ли ги правихте, и с местене на главата на помпата или с ваг-а ги донастроихте?


на празен ход на 90 градуса загряла колата, с местене на помпата, през ваг не сме барали нищо, освен да следим стойностите



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта