


След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
Колеги днес смених долното уплътнение на помпата защото беше протекло.Отидох при човек от Автохит, който уж с това се занимава. Та проблема ми сега е следния - няма го вече резкия старт на колата, който си беше преди да се бара помпата. Между 1000 и 2000 оборота я няма никаква, все едно си карам кола без променлива геометрия. Бутахме помпата, закрепихме я на 861 оборота, милиграмите на празен ход като ги вдигнем над 5, не пали като хората, като са под 5, пали, но не върви както вървеше преди. Моля разбиращите да кажат какво да направя сега, за да направя колата да върви както си беше. Не знам и как беше колата преди да я бараме, защото майстора върза компа чак след като смени уплътнение.. в което явно е и голямата грешка. Той казва, че това са оптималните настройки и че колата вървяла както трябва.. естествено за да се отърве в крайна сметка от мен защото явно му омръзна да развива и завива болтовете на помпата. Колата е Пасат АФН 98 година.
- SPL
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
- Автомобил: GOLF MK4 TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: Поморие
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
Колега значи смени майстора , оптималните обороти на празен ход при афн са 903,и по мой наблюдения мотора е по тих на 903 отколкото на 861 и ако не се лъжа милиграмите трябва да варират в порядъка на 3 

- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
SPL написа:Колега значи смени майстора , оптималните обороти на празен ход при афн са 903,и по мой наблюдения мотора е по тих на 903 отколкото на 861 и ако не се лъжа милиграмите трябва да варират в порядъка на 3
при загрял мотор на 90 градуса, ги направихме на 3.4 да са милиграмите, аз го виждам, че всичко е в норми, но просто колата не върви както вървеше до преди няколко часа
- SPL
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
- Автомобил: GOLF MK4 TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: Поморие
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
Колега проблема трябва да е някаде другаде на моя голф пак АФН мотор преди няма и 5 дена му сменях всички уплатнения и го направихме на 2,8 или 3 и 903 оборота и си върви както си беше и преди
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
до преди няколко часа колата си вървеше перфектно, тоя "майстор" каза че ако ги смъкнем под тези 3.4 щяла да почне да прави проблеми, това вярно ли е? а и според мен за да не върви колата, значи иска повече гориво, или бъркам? и тези 3.4 са само за празния ход нали?
- SPL
- Мнения: 37
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 17:12
- Автомобил: GOLF MK4 TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: Поморие
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
Със сигурност немога да ти кажа трябва някой по компетентен да каже но ако паднат под 2 мисля че и направо се накъсва работата на мотора почва само да тресе
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
На загрял мотор и без консуматори от завода колата ти излиза настроена на 4мг. Оборотите на празен ход при надлъжен двигател са 861, при голфовете 903 

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
Добре е, не я барай. Изкарай да видим графиката, влизаш в 01-engine, meas. block - 08, group 000, switch to basic settings, TDI Timing, избираш афн. Нямаш стойности на 4ти цилиндър, заради умната дюза това е нормално.
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
поне ме успокои за 4-тия цилиндър
сега ще слеза пак до колата да видя това което казваш, защото до сега като бях долу го търсех ама.. неможах да го намеря 


- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
е да ама като не върви колата както преди?
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
Милиграмите на празен ход на загрял мотор ли ги правихте, и с местене на главата на помпата или с ваг-а ги донастроихте?
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
didopoli написа:Милиграмите на празен ход на загрял мотор ли ги правихте, и с местене на главата на помпата или с ваг-а ги донастроихте?
на празен ход на 90 градуса загряла колата, с местене на помпата, през ваг не сме барали нищо, освен да следим стойностите
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта