Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Много рано си излязъл, по това време могат да се правят по-приятни неща вкъщи, вместо клипчета в студа!

- zeroheat
- Мнения: 225
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
stefan4o написа:Като ще се хвалим... Ето как пали моят кош на температура -8 градуса, чисто студена, стоя цял ден навън. Не се плашете от оборотите, все пак нямам стъпков мотор като Ники, с полуавтоматичен смукач съм. С едно ритане на педала на газта спадат на 1200, но я оставям да работи на около 1500 докато стрелката на антифриза отлепи. Откак съм я настроил тая зима не ми е угаснала нито веднъж при студен мотор, колкото и газ да давам и както и да я карам. Извинявам се за качеството, ама на тъмно толкоз снима канончето, все пак е фотоапарат, не е камера
:
аз чесно казано нищо невидях, нямаш ли осветление в тая кола
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Ми какво да прави момчето, гадният му алчен шеф го иска рано на работа!
Последна промяна от muns61 на Вто 14 фев 2012 20:51, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
zeroheat написа:stefan4o написа:Като ще се хвалим... Ето как пали моят кош на температура -8 градуса, чисто студена, стоя цял ден навън. Не се плашете от оборотите, все пак нямам стъпков мотор като Ники, с полуавтоматичен смукач съм. С едно ритане на педала на газта спадат на 1200, но я оставям да работи на около 1500 докато стрелката на антифриза отлепи. Откак съм я настроил тая зима не ми е угаснала нито веднъж при студен мотор, колкото и газ да давам и както и да я карам. Извинявам се за качеството, ама на тъмно толкоз снима канончето, все пак е фотоапарат, не е камера
:
аз чесно казано нищо невидях, нямаш ли осветление в тая кола
Проблемът не е в осветлението, ами в апарата. Все пак е сапунерка
Поне откъм звук не става ли ясно за какво иде реч
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
И като си премерихте изпарителите викам на производителите дето слагат фабрични газови да им предложим да изхвърлят малкият резервоар от там помпата , дюзите , горивопроводи и всичко свързано с горивната система на бензин че ще смъкнат цената на колата .Щото може да се пали на газ за какво е този бензин.Аз поне съм виждал такова нещо гозомотокар дето двигателя му е оптимизиран за газ,и зарязан на вън пали като се стопли и тои си е с заводска газова бензин няма защото би трябвало да седи вътре в халето.Иначе за всезнаещия колега дето не се прецакват клапани , да прав е заминават леглата на клапаните на главата от газта явно работи в сервиза само зимата та не му идват коли от тази марка ФОРД какво пишат хората пък и разни глупаци по газови сервизи слагат дозатор на масло за какво са го мислили пък и го продават http://www.fobosgas.com/product/478/kit ... ichen.html .Явно го слагат че после пробутват маслото на 36 лв.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
djshomi написа:И като си премерихте изпарителите викам на производителите дето слагат фабрични газови да им предложим да изхвърлят малкият резервоар от там помпата , дюзите , горивопроводи и всичко свързано с горивната система на бензин че ще смъкнат цената на колата .Щото може да се пали на газ за какво е този бензин.Аз поне съм виждал такова нещо гозомотокар дето двигателя му е оптимизиран за газ,и зарязан на вън пали като се стопли и тои си е с заводска газова бензин няма защото би трябвало да седи вътре в халето.Иначе за всезнаещия колега дето не се прецакват клапани , да прав е заминават леглата на клапаните на главата от газта явно работи в сервиза само зимата та не му идват коли от тази марка ФОРД какво пишат хората пък и разни глупаци по газови сервизи слагат дозатор на масло за какво са го мислили пък и го продават http://www.fobosgas.com/product/478/kit ... ichen.html .Явно го слагат че после пробутват маслото на 36 лв.
Нещо не схванах мисълта ти, ако можеш, редактирай. Само за резервоара май разбрах, мога да ти покажа моя кола, която НЯМА резервоар за бензин, кара се само на газ.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
muns61 написа:djshomi написа:И като си премерихте изпарителите викам на производителите дето слагат фабрични газови да им предложим да изхвърлят малкият резервоар от там помпата , дюзите , горивопроводи и всичко свързано с горивната система на бензин че ще смъкнат цената на колата .Щото може да се пали на газ за какво е този бензин.Аз поне съм виждал такова нещо гозомотокар дето двигателя му е оптимизиран за газ,и зарязан на вън пали като се стопли и тои си е с заводска газова бензин няма защото би трябвало да седи вътре в халето.Иначе за всезнаещия колега дето не се прецакват клапани , да прав е заминават леглата на клапаните на главата от газта явно работи в сервиза само зимата та не му идват коли от тази марка ФОРД какво пишат хората пък и разни глупаци по газови сервизи слагат дозатор на масло за какво са го мислили пък и го продават http://www.fobosgas.com/product/478/kit ... ichen.html .Явно го слагат че после пробутват маслото на 36 лв.
Нещо не схванах мисълта ти, ако можеш, редактирай. Само за резервоара май разбрах, мога да ти покажа моя кола, която НЯМА резервоар за бензин, кара се само на газ.
е тогава нивомера в таблото какво показва ?
само не казвай газта в бутилката , че ше хвана да се обеся после - muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Не е необходимо да се бесиш, не е тази кола!
Става дума за Фиатчето на сина, бутилката е на мястото на резервоара.
На този калник беше гърловината на бензина:

На този калник беше гърловината на бензина:

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
muns61 написа:Не е необходимо да се бесиш, не е тази кола!Става дума за Фиатчето на сина, бутилката е на мястото на резервоара.
На този калник беше гърловината на бензина:
Олекотяване на модела а
Хубаво е да има бензин за мен, да свиква да подържа - beckham89
- Мнения: 41
- Регистриран на: Съб 17 май 2008 19:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Колеги имам същия двигател на моя Голф 3....рано сутрин голям зор с това палене на газ.....имам колата от 3 години и не съм сменял нищо в изпарителя,дали там е проблема...?
Единствено съм сменял филтъра на газовия клапан.
Единствено съм сменял филтъра на газовия клапан.- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
beckham89 написа:Колеги имам същия двигател на моя Голф 3....рано сутрин голям зор с това палене на газ.....имам колата от 3 години и не съм сменял нищо в изпарителя,дали там е проблема...?![]()
Единствено съм сменял филтъра на газовия клапан.
Пробваи 1 вото палене да е на бензин

-
boiko_ndl
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 21 окт 2008 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
Колеги аз да попитам винаги паля на бензин и автоматично минава на газ проблема е, че сутрин като запаля и веднага гасне въртя втори път и няма проблем.
- beckham89
- Мнения: 41
- Регистриран на: Съб 17 май 2008 19:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
vaiper 1 написа:beckham89 написа:Колеги имам същия двигател на моя Голф 3....рано сутрин голям зор с това палене на газ.....имам колата от 3 години и не съм сменял нищо в изпарителя,дали там е проблема...?![]()
Единствено съм сменял филтъра на газовия клапан.
Пробваи 1 вото палене да е на бензин
там пък е още по зле-запушени дюзи на бензина.Един майстор ми каза,че трябвало да сменя маслото,защото било замръзвало и коляновия вал неможел да преварти....палеше само с дърпане и то и трябваха не повече от 10 метра,а маслото още не е за смяна.Мисля направо платната да сменя и маслото че да видим

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
nokiangage написа:Довечера ще се опитам да намеря време да кача клипа на студеното ми палене от първия път на РП-то с Ланди Ренцо на -18, не е палена от почти 3 дена на -20, паля си директно на газ ('щото съм обявил бойкот на бензина от 3 години) и май вече е време да драсна един хвалебствен е-мейл на фрмата
. Малко стартера ми повъртя около 3 секунди, че не е карана от 1 седмица и на акумулатора вече му писва от студа, ама кучето издрапа
Повечко повъртя, но в крайна сметка запали
- tiho_madjarov
- Мнения: 214
- Регистриран на: Пет 10 окт 2008 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Палене на студен двигател направо на газ - 1,6 AFT
И аз карам AFT с газов инжекцион Ланди,но колкото и да пробвам да запаля дитектно на газ никога не става.Трябва да си запали на бензин и това е 
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта
