След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот didopoli » Пон 20 фев 2012 9:08


Ако сега не върви както казваш,най вероятно са били по-маки милиграмите.Аз моята като я правих не можах да ги докарам с местене на помпата и ги оставих по-малки като стойности-колата стана по пъргава.Но сега могат и от Ваг-кома да се пипнат софтуерно надолу и ще видиш дали има разлика.




Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот SCALE » Пон 20 фев 2012 9:57


При монтажа обратно на електр. блок след смяната на уплътнението , дали е възможно майстора да обърка положението на ексцентрика за количеството гориво и сега да се лъже помпата за действителното гориво ? Пипано ли е нещо по помпата при свален ел. блок ? Може би трябва една ревизия на монтажа.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Пон 20 фев 2012 10:35


ктре ще пробвам през ваг ком да намаля още малко милиграмите. в момента при загряла кола са 3.6 Някой може ли да ми каже в какъв диапазон може да се мърдат през ваг ком? Имам предвид, както са сега 3.6 , през ваг ком ще мога ли да ги направя до 2.8 - 3мг ? или от помпата да ги сваля до 3, и от там надолу вече ако искам, да ги правя през вага


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот didopoli » Пон 20 фев 2012 11:06


Моите втория път ги направих грубо с местене на ел.блока и после с Ваг-а.Незнам дали е правилно или не,ама аз така ги правих.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Пон 20 фев 2012 11:15


didopoli написа:Моите втория път ги направих грубо с местене на ел.блока и после с Ваг-а.Незнам дали е правилно или не,ама аз така ги правих.


идеята ми е, мога ли толкова да ги сваля, от 3.6 на 2.8, или трябва още да се мръдне помпата, и тогава вече от ваг ком. колко от тези стойности могат да се променят през ваг ком


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот V@lDo » Пон 20 фев 2012 19:56


Пак ти казвам да не си играеш с ваг-кома и милиграмите. Остави си ги 32768 както са ти по дефолт настройка. Милиграмите се свалят само с местене на главата на помпата от човек, който знае кво прави.


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Пон 20 фев 2012 20:14


каква е разликата дали ще достигна настройките през ваг ком, или с местене на помпата?


V@lDo
Мнения: 258
Регистриран на: Вто 04 окт 2011 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Stz

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот V@lDo » Пон 20 фев 2012 21:21


Няма да можеш през ваг-ком.


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот didopoli » Пон 20 фев 2012 21:41


ventostz написа:каква е разликата дали ще достигна настройките през ваг ком, или с местене на помпата?

Ако главата е преместена много в едната посока няма да може с Вага да се променя в големи стойности


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Вто 21 фев 2012 9:55


didopoli написа:
ventostz написа:каква е разликата дали ще достигна настройките през ваг ком, или с местене на помпата?

Ако главата е преместена много в едната посока няма да може с Вага да се променя в големи стойности


Аз точно за това искам да разбера, кое е голяма стойност. Какъв е диапазона в който мога да мърдам през вага +- 1мг ще може ли да се мръдне? трябва ми на мен, както е сега 3.6 да стане на 3 или 2.8, това дали е възможно през ваг?


Потребителски аватар
tekowar
Мнения: 63
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот tekowar » Вто 21 фев 2012 10:33


През вага би трябвало да може да се мърда надолу с около 1мг.При мене поне може да се мърда от заводска 4мг до 3мг,по-надолу през вага не ще,ама не ми и трябва.


Потребителски аватар
vasil_georgiev_1201
Мнения: 23
Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:26
Автомобил: VW Passat
Двигател: AFN-1996
Местоположение: smolyan

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот vasil_georgiev_1201 » Вто 21 фев 2012 10:45


имах,същия проблем,не ти е настроена главата след ремонта,иди при майстор който знае какво прави


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот ventostz » Вто 21 фев 2012 10:58


tekowar написа:През вага би трябвало да може да се мърда надолу с около 1мг.При мене поне може да се мърда от заводска 4мг до 3мг,по-надолу през вага не ще,ама не ми и трябва.


:applause: най-накрая, един човек просто и ясно да каже колко може нагоре или надолу през ваг. мерси колега :drunk


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот rosen79 » Вто 21 фев 2012 18:14


Нагласете милиграмите на 2,6-2,8 и виж дали ще върви.Най-добре е това да се прави от помпата,а не от компа.След като преди смяната на гарнитурата от ваг-кома не е пипано,по-добре е да не пипаш там.Там са запаметени фабричните настройки,които ти не си променял.Променил си самата помпа и трябва от нея да ги коригираш.Ако имаш ваг-ком можеш и сам да си го направиш,не е трудно.Ако нямаш намери някой,който има и ги нагласете.


narz21
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 09 яну 2012 10:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Lozen

Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН

Мнениеот narz21 » Вто 21 фев 2012 19:22


здрасти колега аз имах същия проблем,и даже трудно ми пали смених всички уплътнения, обаче никаква промяна теча спря но паленето и вървенето не се промени не върви като преди да се прави помпата. Даите някакви идеи, и някои читав маистор.Мерси предварително



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта