


След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
Ако сега не върви както казваш,най вероятно са били по-маки милиграмите.Аз моята като я правих не можах да ги докарам с местене на помпата и ги оставих по-малки като стойности-колата стана по пъргава.Но сега могат и от Ваг-кома да се пипнат софтуерно надолу и ще видиш дали има разлика.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
При монтажа обратно на електр. блок след смяната на уплътнението , дали е възможно майстора да обърка положението на ексцентрика за количеството гориво и сега да се лъже помпата за действителното гориво ? Пипано ли е нещо по помпата при свален ел. блок ? Може би трябва една ревизия на монтажа.
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
ктре ще пробвам през ваг ком да намаля още малко милиграмите. в момента при загряла кола са 3.6 Някой може ли да ми каже в какъв диапазон може да се мърдат през ваг ком? Имам предвид, както са сега 3.6 , през ваг ком ще мога ли да ги направя до 2.8 - 3мг ? или от помпата да ги сваля до 3, и от там надолу вече ако искам, да ги правя през вага
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
Моите втория път ги направих грубо с местене на ел.блока и после с Ваг-а.Незнам дали е правилно или не,ама аз така ги правих.
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
didopoli написа:Моите втория път ги направих грубо с местене на ел.блока и после с Ваг-а.Незнам дали е правилно или не,ама аз така ги правих.
идеята ми е, мога ли толкова да ги сваля, от 3.6 на 2.8, или трябва още да се мръдне помпата, и тогава вече от ваг ком. колко от тези стойности могат да се променят през ваг ком
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
Пак ти казвам да не си играеш с ваг-кома и милиграмите. Остави си ги 32768 както са ти по дефолт настройка. Милиграмите се свалят само с местене на главата на помпата от човек, който знае кво прави.
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
каква е разликата дали ще достигна настройките през ваг ком, или с местене на помпата?
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
ventostz написа:каква е разликата дали ще достигна настройките през ваг ком, или с местене на помпата?
Ако главата е преместена много в едната посока няма да може с Вага да се променя в големи стойности
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
didopoli написа:ventostz написа:каква е разликата дали ще достигна настройките през ваг ком, или с местене на помпата?
Ако главата е преместена много в едната посока няма да може с Вага да се променя в големи стойности
Аз точно за това искам да разбера, кое е голяма стойност. Какъв е диапазона в който мога да мърдам през вага +- 1мг ще може ли да се мръдне? трябва ми на мен, както е сега 3.6 да стане на 3 или 2.8, това дали е възможно през ваг?
- tekowar
- Мнения: 63
- Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 20:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
През вага би трябвало да може да се мърда надолу с около 1мг.При мене поне може да се мърда от заводска 4мг до 3мг,по-надолу през вага не ще,ама не ми и трябва.
- vasil_georgiev_1201
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 22 ное 2009 15:26
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFN-1996
- Местоположение: smolyan
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
имах,същия проблем,не ти е настроена главата след ремонта,иди при майстор който знае какво прави
- ventostz
- Мнения: 197
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
tekowar написа:През вага би трябвало да може да се мърда надолу с около 1мг.При мене поне може да се мърда от заводска 4мг до 3мг,по-надолу през вага не ще,ама не ми и трябва.


- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
Нагласете милиграмите на 2,6-2,8 и виж дали ще върви.Най-добре е това да се прави от помпата,а не от компа.След като преди смяната на гарнитурата от ваг-кома не е пипано,по-добре е да не пипаш там.Там са запаметени фабричните настройки,които ти не си променял.Променил си самата помпа и трябва от нея да ги коригираш.Ако имаш ваг-ком можеш и сам да си го направиш,не е трудно.Ако нямаш намери някой,който има и ги нагласете.
Re: След смяна на уплътнения на помпата.. АФН
здрасти колега аз имах същия проблем,и даже трудно ми пали смених всички уплътнения, обаче никаква промяна теча спря но паленето и вървенето не се промени не върви като преди да се прави помпата. Даите някакви идеи, и някои читав маистор.Мерси предварително
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта