При студен двигател 1,8куб,20v.1999г B5
- ilko_azov
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 08 окт 2009 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
При студен двигател 1,8куб,20v.1999г B5
При студен двигател 1,8куб,20v. B5 .1999г 125 к.с с газов инжекцион,пали трудно и като запали,прекъсва докато загрее.Като загрее работи добре на безин и газ със съвсем леко прекъсване.Сменени свещи,кабели,бобината върху свещите,по думи на майстора изчистване и на дроселовата клапа.Без промяна в работата на двигателя.Вече без грешки на диагностиката.КАЖЕТЕ НЕЩО ДРУГО, ПАСАТ ЧЕТИРИ модела на двигателя не го знам в момента
Последна промяна от ilko_azov на Сря 22 фев 2012 22:33, променено общо 2 пъти.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: При студен двигател 1,8куб,20v.1999г
Този 1,8куб,20v. двигател на какво е монтиран? УАЗ-ка?
Има ли си код?
Не съм особено запознат с тези мотори, но по принцип виновници за такива проблеми най-често са температурни датчици, датчици на делкото итн.
ПП: Пускането на тема и в Поло раздела, както и Офф топик неимоверно покачва шансовете за отговор, не само в Голф и Пасат техническите..
Има ли си код? Не съм особено запознат с тези мотори, но по принцип виновници за такива проблеми най-често са температурни датчици, датчици на делкото итн.
ПП: Пускането на тема и в Поло раздела, както и Офф топик неимоверно покачва шансовете за отговор, не само в Голф и Пасат техническите..

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: При студен двигател 1,8куб,20v.1999г
snupeca написа:Този 1,8куб,20v. двигател на какво е монтиран? УАЗ-ка?Има ли си код?
Не съм особено запознат с тези мотори, но по принцип виновници за такива проблеми най-често са температурни датчици, датчици на делкото итн.
ПП: Пускането на тема и в Поло раздела, както и Офф топик неимоверно покачва шансовете за отговор, не само в Голф и Пасат техническите..
А ти къде видя делко при 1.8 20в.
Колегата да каже малко по-подробно за проблема. Да си замери температурния датчик и да си зачъсти дросела. Принципно с мръсен дросел може да имаш проблем с празния ход, но нагоре не.
Re: При студен двигател 1,8куб,20v.1999г
Може да имаш спукан маркуч на смукателните тръби.Те са 4ри такива саединителни маркучлета.Провери ги,най често се цепват от долна страна.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: При студен двигател 1,8куб,20v.1999г
leonardo_vd написа:А ти къде видя делко при 1.8 20в.
Имам някакво усещане, че доста колеги им прави кеф да се заяждат, въз основа на по-голяма компетенция..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: При студен двигател 1,8куб,20v.1999г
snupeca написа:Този 1,8куб,20v. двигател на какво е монтиран? УАЗ-ка?Има ли си код?
Не съм особено запознат с тези мотори, но по принцип виновници за такива проблеми най-често са температурни датчици, датчици на делкото итн.
ПП: Пускането на тема и в Поло раздела, както и Офф топик неимоверно покачва шансовете за отговор, не само в Голф и Пасат техническите..
Това е мнение преди мойто, каквото повикало - такова се обадило. Или не си го писал ти??
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: При студен двигател 1,8куб,20v.1999г
leonardo_vd написа:...
Имаш ЛС.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта