
проблем със запалването на голф 2 КР
проблем със запалването на голф 2 КР
Купих голфа през лятото и когато го запаля за 1-ви път в деня работи много зле прекъсва все едно на 2-3 цилиндъра....дойде зимата и край няма палене .... когато колата загрее си пали независимо дали е топло или студено, но не мога да не я спирам
.. Ако някой може да ми помогне, благодаря предварително .. ?

- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
Провери си wur регулатора. Намира се под делкото. Представлява алуминиева кутийка с две метални тръбички излизищи от нея. На въпросната кутийка има маркуче за вакуум. Като засмучеш с уста запуши с език . Ако задържи вакуума за 10сек. значи регулатора е здрав. Ако не с малко търсене ще намериш за 20-30лв.
От там отиваш на петата дюза. Тя се намира най-отдясно на всмукателния колектор. Има синя букса. Провери има ли хубава връзка, здрави ли са кабелите.
Ако е тая дюза имам една от моя голф .
Срещу 10лв. е твоя.
Надявам се да съм помогнал.
От там отиваш на петата дюза. Тя се намира най-отдясно на всмукателния колектор. Има синя букса. Провери има ли хубава връзка, здрави ли са кабелите.
Ако е тая дюза имам една от моя голф .
Срещу 10лв. е твоя.

Надявам се да съм помогнал.
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
Ще проверя още тази вечер благодаря ти и дано се окаже това !
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
Колега и аз си мисля ,че проблема е в във петата дюза защото моят регулатор е с спукана мембрана но пали и работи нормално и на студено и на топло само дето разхода е от 20л.нагоре на бензин. А ако някои има WUR регулатор с здрав вакум направо го отнасям 

- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
K.vasev написа:Не е в петата дюза, защото я карах на ултра звук !
Дори при изолирани основни дюзи,само с 5-тата дюза колата трябва да припалва!Плюса за 5-тата дюза минава от стартера,през термоампула която е отстрани на главата,провери веригата за да си сигурен!

Re: проблем със запалването на голф 2 КР
диференциален регулатор.... умрял е в "бедно" положение....
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
какво ще рече това .. какъв е този диференциален регулатор ?
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
Е т'ва е WUR регулатора(бенз. регулатор, дето е под делкото)
- zooz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велинград
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
а дюзите трябва ли постоянно да пръскат когато въртиш
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
малко на тласъци но си пръскат стабилно (ако не пръскат ще е проблем)
- zooz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: велинград
Re: проблем със запалването на голф 2 КР
ми вадиш ги и въртиш на стартер по продължително и ги гледай как пръскат
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 112 госта