проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
става въпрос за голф4 1.6 16в азд.смених термостата,запалих като междувременно извадих маркуча който отива за парното до изкара въздуха.температурата я следях на ваг-кома.отначало качи до 95гр но термостата не отвори,изгасих колата и в тоя момент термостата отвори и дръпна вода.пак запалих и този път отвори на 93-94гр пусна и перките 3-4 пъти но все на 94гр.после тръгнах на път и по пътя държеше 93-94,но когато влязох грацко температурата се дигна до 95-96,слядох и проверих маркуча който излиза от термостата беше студен.кажете на колко градуса трябва да отваря термостата,на него пише 87гр.как да обезвъздуша системата.може ли да се е прцакало нещо от по-високата температура.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
Нищо не е трябвало да вадиш.Системата се обезвъздушава сама!Възможно е да е влязъл въздух в радиаторчето на парното,но той би трябвало да си излезе сам.Покарай колата и тя ще се оправи.Вероятно от въздуха се образуват парни мехури с по-висока температура и затова датчика ти отчита температура по-висока от реалната.96 гр не е температура за притеснение.До 102 гр можеш да си спокоен.
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
Най-лесния начин за обезвъздушаване е да се смени позицията на автомобила 1-2 пъти от стръмен наклон надолу до същия нагоре на работещ двигател, разбира се. Ако и тогава не е добре - проблема едва ли е в обезвъздушаване, тъй като за нашите автомобили тази процедура е напълно достатъчна. А що се отнася до прецакването, колегата по-горе е писал. Споко!
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
радвам се ме нищо лошо не е станало.утре обаче смятам да си ъврна стария термостат,той работеше в диапазона на 87-92гр.впичатление ми направи следното,когато на таблото стрелката отиде на 90гр. на ваг-кома беше още 72гр.и после когато на ваг-кома температурата стигна 95-96гр срелката си стоеше свърдо на 90гр.имате ли някаква идея защо е така.
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
таблото ти е с моторчета на уредите и минават през комп.....
Тези коли имат навика да правят "възглавници" в парното... но като цяло се самообезвъздушават.
следи си парното и темп на вода ама не през ваг ком... а на ръка.... т.е. преди да пусне перките трябва да има малко налягане в системата и като ги пусне трябва да изчезне ... (не напълно)
Тези коли имат навика да правят "възглавници" в парното... но като цяло се самообезвъздушават.
следи си парното и темп на вода ама не през ваг ком... а на ръка.... т.е. преди да пусне перките трябва да има малко налягане в системата и като ги пусне трябва да изчезне ... (не напълно)
- ktamen
- Мнения: 6376
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
toni82 написа:радвам се ме нищо лошо не е станало.утре обаче смятам да си ъврна стария термостат,той работеше в диапазона на 87-92гр.впичатление ми направи следното,когато на таблото стрелката отиде на 90гр. на ваг-кома беше още 72гр.и после когато на ваг-кома температурата стигна 95-96гр срелката си стоеше свърдо на 90гр.имате ли някаква идея защо е така.
Купи си дигитален термометър за 10тина лева и го провери във вряща вода трябва да покаже 100градуса, после измери температурата на двигателя с него и ще знаеш дали таблото и вагкома отчитат вярно. Много е вероятно и двете да са грешни

Обезвъздушаването става, като се остави двигателя да поработи няколко минути без капачка.
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
ktamen написа:Обезвъздушаването става, като се остави двигателя да поработи няколко минути без капачка.
????? а ако е направил възглавница?????????
при положение че това го правя през 3 дни на какви ли не коли ... повярвай ми всяка кола си прави каквото поиска
Онзи ден след смяна на термостат и Голф 4 1,4 16В ме изненада с "възглавница".....
- ktamen
- Мнения: 6376
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
Написал съм как да си провери истинската температура, ако тя не е в нормални граници тогава ще мислим за термостат и обезвъздушаване. Почти съм сигурен, че проблема е в датчика за температурата, но преди да се прави каквото и да е трябва да се знае истинската температура. Освен това съм написал нормалния начин за обезвъздушаване, ако той не свърши работа тогава....
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
Доливай всяка сутрин антифриза, за 2-3 дни ще се оправи, не си играй с термостата, просто имаш още въздух в системата 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
toni82 написа:радвам се ме нищо лошо не е станало.утре обаче смятам да си ъврна стария термостат,той работеше в диапазона на 87-92гр.впЕчатление ми направи следното,когато на таблото стрелката отиде на 90гр. на ваг-кома беше още 72гр.и после когато на ваг-кома температурата стигна 95-96гр срелката си стоеше свърдо на 90гр.имате ли някаква идея защо е така.
Нищо ново.....датчикът на таблото е най-неточният прибор в Голфа....често има разминаване с реалните стойности ....има няколко начина за оправяне ама не му е тук мястото да обяснявам.
карай си колата и не слушай за разни възглавници и смяна на наклони...това е патент на френските коли но не и на Голфа!
- ktamen
- Мнения: 6376
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
Съгласен съм, че стрелката често лъже, но нали знаеш за лъжливото овчарче - понякога и то казва истината, но никой не му вярва.
Колегата най-добре да си купи термометър и да провери реалната температура. За десетина лева ще е спокоен, а и ще си има доста полезна играчка
Колегата най-добре да си купи термометър и да провери реалната температура. За десетина лева ще е спокоен, а и ще си има доста полезна играчка

Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
добре де не ме слушайте.....
Аз се опитвам да помогна без изобщо да виждам или чувам какво се случва ....
Не виждам дали има цикулация ... постоянна или ....
не виждам кога, как и колко се отваря термостата....
не виждам цялостното поведение на охладителната система....
Успех на колегата .... само ще чета!
Аз се опитвам да помогна без изобщо да виждам или чувам какво се случва ....
Не виждам дали има цикулация ... постоянна или ....
не виждам кога, как и колко се отваря термостата....
не виждам цялостното поведение на охладителната система....
Успех на колегата .... само ще чета!
- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
все пак ако някой може да обясни при положение че термостата е затворен като сипваш водата кое ще изгони въздуха от блока, нали трябва термостата да е във вода за да се отвори. може и да се обезвъздуши сам ама след колко време ако не му помогнеш. успех
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
До колкото знам, нали нашите VAG-ове мк3 и мк4 се самообезвъдушават сами? Наистина ли трябва да е махната капачката?
До колкото знам Не...

- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: проблем с обезвъздушаването на опхадителната система на голф
в капачката има клапан за обезвъздушаване
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: k_garchev и 74 госта