Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира

Мнениеот osev » Пон 27 фев 2012 11:07


Колата е Голф 4 1,4 16V 75hp - вентилатора за охлаждане не спира да работи, все едно, че е прегряла, но въртенето започва още след като я запаля студена и не спира с малки изключения, когато работи без да натискам газта.




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира

Мнениеот snupeca » Пон 27 фев 2012 11:21


Провери датчика на перката. Климатици и такива глупости има ли?


osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира

Мнениеот osev » Пон 27 фев 2012 11:27


snupeca написа:Провери датчика на перката. Климатици и такива глупости има ли?

Има климатик, като го пусна духа студено - работи :)
Къде е този датчик на перката и как да го проверя?


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира

Мнениеот snupeca » Пон 27 фев 2012 11:33


mhihi

Имах предвид, че ако има климатик, трябва да си с 2 перки. Пусто още не съм стигнал до голф 4, че да имам повече личен опит :Mr Green Fun
Потърси с търсачката, има писано по въпроса. Ако не ти се отдава - колегата zfa159 го беше написал, но тук пък ЕГН-то ми се обажда и не я помня коя беше темата точно.. scare
Той беше обяснил точно кое, как, къде и защо.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7920
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
Двигател: DXRB AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира

Мнениеот zfa159 » Пон 27 фев 2012 13:36


Той го беше обяснил,да (ах как обичам да говоря за себе си в 3-то лице mhihi :screwy ) ама говореше за Голф 3 :) .При голф 4 пак е същото,ама зависи от годината,защото до Май 2000 са с датчик за фреона като на Голф 3,след Май 2000 са с един по-умен,електронен,който казва електронно на черната кутийка какво е налягането на фреона и тя си клати перките,както и е кеф.Този втория тип, вече се хваща с диагностика на ВАГ-Ком.При климатроник този датчик се чете през секцията за климатроника,а при климатик,се чете през моторния комп (в живите данни секция не знам си коя си го показваше).
Ето тук съм писал по въпроса,разликата е,че твоят датчик за налягане на фреона седи на друго място,малко преди преградата между купето и двигателния отсег, на тръбата за високо налягане от дясно на колата,точно до бомбето,черен и тумбест с куплунг с 4 тънки кабелчета (ако е механичния са 4 де,ако е електронния - с 3) :).И при двата типа датчици,изключиш ли го,перките трябва да спрат,ако проблема е в него :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=314257&hilit=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B8
:beer


osev
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира

Мнениеот osev » Пон 27 фев 2012 18:23


zfa159 написа:Той го беше обяснил,да (ах как обичам да говоря за себе си в 3-то лице mhihi :screwy ) ама говореше за Голф 3 :) .При голф 4 пак е същото,ама зависи от годината,защото до Май 2000 са с датчик за фреона като на Голф 3,след Май 2000 са с един по-умен,електронен,който казва електронно на черната кутийка какво е налягането на фреона и тя си клати перките,както и е кеф.Този втория тип, вече се хваща с диагностика на ВАГ-Ком.При климатроник този датчик се чете през секцията за климатроника,а при климатик,се чете през моторния комп (в живите данни секция не знам си коя си го показваше).
Ето тук съм писал по въпроса,разликата е,че твоят датчик за налягане на фреона седи на друго място,малко преди преградата между купето и двигателния отсег, на тръбата за високо налягане от дясно на колата,точно до бомбето,черен и тумбест с куплунг с 4 тънки кабелчета (ако е механичния са 4 де,ако е електронния - с 3) :).И при двата типа датчици,изключиш ли го,перките трябва да спрат,ако проблема е в него :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=314257&hilit=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B8
:beer

Пробвах датчика за налягане на фреона, откачих го и перката спря. Как се сменя този датчик, има ли някаква особеност при смяната?
Благодаря zfa159, спести ми много нерви и пари :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта