Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира
-
osev
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира
Колата е Голф 4 1,4 16V 75hp - вентилатора за охлаждане не спира да работи, все едно, че е прегряла, но въртенето започва още след като я запаля студена и не спира с малки изключения, когато работи без да натискам газта.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира
Провери датчика на перката. Климатици и такива глупости има ли?
-
osev
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира
snupeca написа:Провери датчика на перката. Климатици и такива глупости има ли?
Има климатик, като го пусна духа студено - работи
Къде е този датчик на перката и как да го проверя?
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира
Имах предвид, че ако има климатик, трябва да си с 2 перки. Пусто още не съм стигнал до голф 4, че да имам повече личен опит
Потърси с търсачката, има писано по въпроса. Ако не ти се отдава - колегата zfa159 го беше написал, но тук пък ЕГН-то ми се обажда и не я помня коя беше темата точно..
Той беше обяснил точно кое, как, къде и защо.
- zfa159
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
- Двигател: DXRB AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира
Той го беше обяснил,да (ах как обичам да говоря за себе си в 3-то лице
) ама говореше за Голф 3
.При голф 4 пак е същото,ама зависи от годината,защото до Май 2000 са с датчик за фреона като на Голф 3,след Май 2000 са с един по-умен,електронен,който казва електронно на черната кутийка какво е налягането на фреона и тя си клати перките,както и е кеф.Този втория тип, вече се хваща с диагностика на ВАГ-Ком.При климатроник този датчик се чете през секцията за климатроника,а при климатик,се чете през моторния комп (в живите данни секция не знам си коя си го показваше).
Ето тук съм писал по въпроса,разликата е,че твоят датчик за налягане на фреона седи на друго място,малко преди преградата между купето и двигателния отсег, на тръбата за високо налягане от дясно на колата,точно до бомбето,черен и тумбест с куплунг с 4 тънки кабелчета (ако е механичния са 4 де,ако е електронния - с 3)
.И при двата типа датчици,изключиш ли го,перките трябва да спрат,ако проблема е в него :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=314257&hilit=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B8

) ама говореше за Голф 3 Ето тук съм писал по въпроса,разликата е,че твоят датчик за налягане на фреона седи на друго място,малко преди преградата между купето и двигателния отсег, на тръбата за високо налягане от дясно на колата,точно до бомбето,черен и тумбест с куплунг с 4 тънки кабелчета (ако е механичния са 4 де,ако е електронния - с 3)
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=314257&hilit=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B8

-
osev
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Голф 4 1,4 16V 75hp - охлаждащ вентилатор не спира
zfa159 написа:Той го беше обяснил,да (ах как обичам да говоря за себе си в 3-то лице![]()
) ама говореше за Голф 3
.При голф 4 пак е същото,ама зависи от годината,защото до Май 2000 са с датчик за фреона като на Голф 3,след Май 2000 са с един по-умен,електронен,който казва електронно на черната кутийка какво е налягането на фреона и тя си клати перките,както и е кеф.Този втория тип, вече се хваща с диагностика на ВАГ-Ком.При климатроник този датчик се чете през секцията за климатроника,а при климатик,се чете през моторния комп (в живите данни секция не знам си коя си го показваше).
Ето тук съм писал по въпроса,разликата е,че твоят датчик за налягане на фреона седи на друго място,малко преди преградата между купето и двигателния отсег, на тръбата за високо налягане от дясно на колата,точно до бомбето,черен и тумбест с куплунг с 4 тънки кабелчета (ако е механичния са 4 де,ако е електронния - с 3).И при двата типа датчици,изключиш ли го,перките трябва да спрат,ако проблема е в него :
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=314257&hilit=%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B8
Пробвах датчика за налягане на фреона, откачих го и перката спря. Как се сменя този датчик, има ли някаква особеност при смяната?
Благодаря zfa159, спести ми много нерви и пари

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта