Чисто нов е около 100-тина лв,хубав.Купуваш друг,само с мострата,защото са 7-8 вида и разликите са много малки.Имат разлики основно в дължината на кабелите и в гумените части,които закрепват кабела към крепежите за него (намират се на различни разстояния едно от друго и при монтажа това позволява различно опъване на кабела при завиване).Това значи,че или кабела ще опира в гумата,понеже ще виси или пък ще се опъва много при завой и ще се скъса.Говорим за разлики от сорта на 1 или 2см,което обаче е достатъчно в случая и затова е добре,да си наложиш стария до новия.
При монтажа - датчика не се набива плътно навътре в дупката си,защото ще се счупи.влиза толкова,че гумения пръстен да опре в металната част и съвсем лекичко да се свие.Ако се набута повече,гривната на карето го чупи отпред и датчика спира да работи мигновено.
