


Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
е нали е ходил на диагностика,него ще го хване я..
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
на тоя мотор
датчик на коляновия вал и хол датчик са две различни неща, на две различни места

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
miren написа:на тоя мотордатчик на коляновия вал и хол датчик са две различни неща, на две различни места
на тоя мотор знам аз,датчик на колянов вал няма.
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
че пробвам да вида кво ще стане с тия дюзи ,а номера е 2Е502428
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
ааа и номер се намери ...кви дюзи говориш
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
казаха ми да вида дюзите проверих не са те,сега от самосебеси се оправи остана ми Ламбда сонда да смена ако няма ефект ще му готвя сватба некои ако иска да се занимава,налял съм толко пари в него че ми излезе златен 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
е аз ти казах отначало,то не остана друго освен ламбда и ЕКУ и май ще тябва да се вслушаш в съвета от предната страница за Монтана...
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
добре де Ламбда сонда лесна работа,свалям старат нося е в магазин поръчва се и 30 кинта и е готово. Ама ако е ЕКУ прави ли се? ако е капсоловано? има ли сериен номер някакав ?не съм виждал още как изглежда,подменя ли се? и най-важното е колко пари струва и дали пак ще прави същия гаф



- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
то за тая цена няма ламбда,поне един стотак към твоите 30 приготви.НО когато колата палиш студена т не играе,на нея и трябва да стопли до към 800 градуса май и тогава заработва,което я вади от списъка с заподозрени.Трябва да видиш дали припушва колата като я запалиш черен пушек и да се върнеш към Дебитомер,дросел,температурен датчик.Сега като пиша се сещам,че е възможно и нeщо по тоците да ти прави чакмаци на студено,я таралеж я бушон...само читава диагностика при самото палене може да види кво става.Трябва да се обърнеш към Ваското1,той ще има представа къде да те насочи,Радотом също но защо не се включва....Колкото до ЕКУ има си номер,но едва ли е в него проблема ,нещо по веригата е.
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
Днес както си карам с повечко гас 2-ра,3-та 4000/об.мин бие муцуната няма палене.След въртене на стартер и на скорост по слух чух че помпата не дига гориво.Изчаках 2-3мин. Дадох контакт помпата качи и запали от раз заначи се стига до твоето мнение че нещо по токовете не как трябва.На 16-ти съм се разбрал с един жичкаджия да прегледа всеки кабел щото полужението никак не е розаво,до колко Ламбда сонда цените са от 40 до 120лв днес съм проверил.Мерси за мнението 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
Я за по интересно да замериш налягането и също.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
Iezekil написа:НО когато колата палиш студена т не играе,на нея и трябва да стопли до към 800 градуса май и тогава заработва,което я вади от списъка с заподозрени.
По-скоро 350*

viewtopic.php?f=17&t=113723&hilit=%D0%9B%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0
Iezekil написа:Я за по интересно да замериш налягането и също.
И дебита!

А също така отвори релето, която захранва помпата и огледай старателно за спукани спойки.

-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
Ти бобината провери ли я на мен тази зима такива номера ми въртеше..Накрая я напръсках с вода и колата изгасна като чук след 1 мин запалих и всичко ок ..Същия двигател..
- mirk0
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 17:45
- Автомобил: Golf3 Gti Edition
- Двигател: 2E 1996
- Местоположение: Лом
- Контакти:
Re: Голф3 GTi Edition - проблемите започнаха с паленето
сменена е до кабел и свещ,по точно всичко е сменено шлайфано с цел подобрение но се получава в водата дупка 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта