
голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
И при мен нещата са идентични. Колата седи само в гараж на температура 5-6 градуса и при паленето претриса и изпушва сиво-бял пушек, около 10 секунди претраква и изчиства. Прегледах подгревните свещи и една не е наред ,но си мисля че не тя ще е проблема,защото това го прави и лятото и пали от първия път. Наложи се да спи един път колата навън на -10-12 градуса и да ви кажа запали от 2-3 път доста трудно, върти и тресе,киха
. Сипвам maxx motion дизел.

- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
mircho82 написа:И при мен нещата са идентични. Колата седи само в гараж на температура 5-6 градуса и при паленето претриса и изпушва сиво-бял пушек, около 10 секунди претраква и изчиства. Прегледах подгревните свещи и една не е наред ,но си мисля че не тя ще е проблема,защото това го прави и лятото и пали от първия път. Наложи се да спи един път колата навън на -10-12 градуса и да ви кажа запали от 2-3 път доста трудно, върти и тресе,киха. Сипвам maxx motion дизел.
Оправи си свщта.Определено играе роля при паленето.Но се радвай ,че мотора ти е наред и пали макар и по тежко ,при тия температури.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 27 фев 2011 11:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: казанлък
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Аз съм с asz на мен ми се беше развалил датчика на външната темп. и на борда показваше по високи стойности.Лятото добре но зимата....
На -15 темп. на борда ми показваш +3
....Няма палене 4тия 5тия.....с големи пушилки...Смениха го и карай:) 



- golfvr66
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пет 12 ное 2010 19:11
- Автомобил: Golf 3 - 4
- Двигател: ABU 1Y ABS ARL
- Местоположение: Harmanli
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Колега и моя проблем е същия като я паля "стодено палене" изпушва сиво-бял дим за 2-3 сек.
Но като загрее става направо АД пали с много въртене.
Оправи ли проблема с твоята и от къде беше ???
Но като загрее става направо АД пали с много въртене.
Оправи ли проблема с твоята и от къде беше ???
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Ами аз си смеих свеща за всеки случей още когато беше студено, но не смятам, че тя играе роля за паленето при плюсови температури. Пушенето си го има,а и нямам време кога да отида да я прегледат.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
И моята кола го прави този проблем 1.9 АРЛ, падне ли под -2 градуса пали с замисляне и започва да подухва бяло отзад. Искам да кажа че този проблем и до ден днешен не мога да го оправя водил съм я на доста майстори но не можах да го оправя това първо гадно палене. Значи минах като всички както си му е редът разни датчици на температура, компресия, нов акумулатор подгревни свещи разни динама, пратих дюзите на рециклиране (в турция там е най-билизкия сервиз за такъв вид дюзи)след всичко никакъв резултат пробвах разбира се други дюзи пак така друг дебитомер същата работа. Накрая ми писна да се занимавам и несъм ходил повече последния майстор ми каза вече само едно нещо остава да е пукната глава някой микро цепнатина понеже когато металът е студен се свива и се отваря тая пукнатина но щом поработи 4-5 мин докато вдигне 50-60 градуса се разширява и се запушва пролуката, разбрахме се карам и ако вземе да губи вода ще я отворим и ще пратим главата да я проверят, но така и неми е светвала лампата за водата.Там едни маркучета ми се пукаха за водата който минават под ГНП помпата и ми казаха да я погледна щото капело нафта на маркучите и ги разяждало да си сменя някакви оплътнения на капака от там сълзеше но като я отворихме вътре имаше счупен елемент та направо си взех друга помпа това стана на скоро незнам може и да се е оправило ще разбера началото на зимата но ме съмнява.
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Хм доста сериозен проблем ще излезе ако е пукнатина. При мен си го прави и сега при първоначален старт за деня,за около 6-7 сек изпушва и се изчиства. Но несъм забелязвал да ми пада нивото на антифриза.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
осезателно подобрение след смяна на температурен датчик на двигателя вече не се замисля при студено палене !!!
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Пусни една снимка да видим къде е тоя датчик и какъв номер е и зависи от парите но, мога да пробвам и аз да го сменя
- golfvr66
- Мнения: 120
- Регистриран на: Пет 12 ное 2010 19:11
- Автомобил: Golf 3 - 4
- Двигател: ABU 1Y ABS ARL
- Местоположение: Harmanli
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Вчера си оправих и моето АРЛ от проблема с студеното палене.
Оказа се при смяна на ангр.ремък майстора каза че не е бил зацепен както трябва и затова не е палила добре.
Оказа се при смяна на ангр.ремък майстора каза че не е бил зацепен както трябва и затова не е палила добре.
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
колеги аз съм с AFN и нямам такива проблеми, но знам че при голф 4 с AHF го има този проблем при температура на въздуха малко над 0 м/у 0-6 градуса и целият проблем идва от стартера,само първото палене сутрин е проблемно,направете си профилактика на стартера ,четки и втулки и няма да повярвате какъв резултат ще има,



-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пон 21 сеп 2009 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
аз също сменях ремъци и ролки с датчика но преди това също съм проверявал за центровката без резултат датчика го смених на моя глава въпреки че на ваг ком даваше перф показатели
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 28 дек 2012 17:49
- Автомобил: golf 4
- Двигател: 1.9 AGR
- Местоположение: septemwri
Re: Проблем : с паленето сутрин голф 4 1.9 тди арл
Колеги аз имах същия проблем когато е студана колата ми палеше труно и изпушваше.
След като работеше полувин минута вече палеше на четвърт оборот без да пуши грам.
Когато утидох при майстора той ми каза че ангренажа ми е за смяна и може проблема да е от него защото с времето се разтягал и променял с малко центровката. Смених ангренажа с всички ролки и колата започна да пали идеално без значение дали е студена или топла.
След като работеше полувин минута вече палеше на четвърт оборот без да пуши грам.
Когато утидох при майстора той ми каза че ангренажа ми е за смяна и може проблема да е от него защото с времето се разтягал и променял с малко центровката. Смених ангренажа с всички ролки и колата започна да пали идеално без значение дали е студена или топла.
- mircho82
- Мнения: 378
- Регистриран на: Нед 28 сеп 2008 19:28
- Автомобил: Golf IV TDI GTI
- Двигател: ARL 2001
- Местоположение: Плевен
Re: голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин
И при мен беше от това , но все нямам време да пиша по темата. Направихме центровката по ВАГ на 0,0-0,1
точно заради същия проблем, че ремъка след някой друг месец ще е за смяна и явно се е разтегнал осъзаемо намали пушека,но ще видим в горещите дни как ще е с паленето. 


-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пет 28 дек 2012 17:49
- Автомобил: golf 4
- Двигател: 1.9 AGR
- Местоположение: septemwri
Re: голф 4 1.9 тди арл проблем с паленето сутрин
При мен не пипахме центровката колега само сменихме ремъка и всички ролки и проблема изчезна. Не съм сигурен но имам чувството , че дори и разхода падна малко но не съм напълно сигурен.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта