Малко след началото:




Ето го моя елемент:



От ляво е елемента на Аудито:


Елемента си върви и с неговата си гърбица,моята не пасва:


Ремонтния комплект за помпи:


Тая втулка беше заминала и трябваше да се набие друга:


А тази тук имаше голям ход и се наложи да се прави от стругар,сега не мърда:






Дотук добре,помпата се монтира и настрои.Нещата първоначално тръгнаха добре,но почна да ми губи налягане и да върви по-малко.Разбутаха се авансите и шпилките за празния ход,както и болта за обогатяване с отвор за права отвертка.Колата започна да прави налягане макс до 1 бар.Има 2 варианта-или не можахме да я настроим както трябва,или нещо турбото ме оставя вече или губя налягане от някои маркуч.Утре ще гледам пак,но в момента колата не върви-едва прави 11,5-12 сек до 100.Ето как изглеждат шпилките към момента:

