Напомпване на голф 2 GTD- завършено, 113 кс на колелата

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Нед 04 мар 2012 0:16


Днес с колега от форума решихме да сменим елемента на помпата.Моя се оказа,че е 9 мм.Колегата приготви 10 мм елемент от помпа на Ауди Б4 1,9 ТДИ.
Малко след началото:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Ето го моя елемент:
Изображение
Изображение
Изображение
От ляво е елемента на Аудито:
Изображение
Изображение
Елемента си върви и с неговата си гърбица,моята не пасва:
Изображение
Изображение
Ремонтния комплект за помпи:
Изображение
Изображение
Тая втулка беше заминала и трябваше да се набие друга:
Изображение
Изображение
А тази тук имаше голям ход и се наложи да се прави от стругар,сега не мърда:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Дотук добре,помпата се монтира и настрои.Нещата първоначално тръгнаха добре,но почна да ми губи налягане и да върви по-малко.Разбутаха се авансите и шпилките за празния ход,както и болта за обогатяване с отвор за права отвертка.Колата започна да прави налягане макс до 1 бар.Има 2 варианта-или не можахме да я настроим както трябва,или нещо турбото ме оставя вече или губя налягане от някои маркуч.Утре ще гледам пак,но в момента колата не върви-едва прави 11,5-12 сек до 100.Ето как изглеждат шпилките към момента:
Изображение
Изображение




Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот passatfen » Нед 04 мар 2012 0:40


а как се разбира колко мм е елемента във помпата ?
може би звучи тъпо но не е срамно да питаш нали :oops:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Нед 04 мар 2012 0:42


най-сигурно е като се извади и се премери с шублер.Моя така го разбрахме


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот passatfen » Нед 04 мар 2012 0:44


със по-голям елемент и правилни настройки има ли голяма разлика във вървежа


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Нед 04 мар 2012 0:50


ами още не мога да ти кажа дали съм с правилни настройки..теоретично трябваше да съм с една идея по бърз а дефакто в момента съм 3 секунди по-бавен до 100.Проблема се издирва :wink:


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот passatfen » Нед 04 мар 2012 0:53


Мерси за отговорите :beer


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот mupk0 » Нед 04 мар 2012 11:52


Много ръждица си имал в помпата от гурлива нафта май май.Спирайте ги тея туби ей ;) Иначе а дано намериш проблема.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот emiltd » Нед 04 мар 2012 16:27


Техническата част изглежда добре изпълнена,ма за настройките май нещо не сте се справили :dummy:Тоше,ще ти трябва жокер"обади се на приятел" :Mr Green Fun


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот don hose » Нед 04 мар 2012 18:07


Според мен гърбичната шайба, която е от TDI не е подходяща, защото тя определя кривата на нрастване на налягането.Другото което е механизма за подаване на газ не е пригоден да работи с 10мм бутало.
Аз също мислех да пробвам с такова бутало но знаех, че не тръгва директно помпата.
Който има информация дали е така да обясни!


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот emiltd » Нед 04 мар 2012 18:52


don hose написа:Според мен гърбичната шайба, която е от TDI не е подходяща, защото тя определя кривата на нрастване на налягането.Другото което е механизма за подаване на газ не е пригоден да работи с 10мм бутало.
Аз също мислех да пробвам с такова бутало но знаех, че не тръгва директно помпата.
Който има информация дали е така да обясни!


Мисля да си прав,пробвахме всякакви настройки и неще да надуе над бар,затова най-вероятно предстои връщане на стария елемент,а и гърбицата сигурно идва прекалено тежка,щото и самата помпа работи доста неприятно твърдо,освен това колата я няма много във високите mhihi


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Нед 04 мар 2012 20:57


явно проблема ще е в помпата щото турбото фучи,ама нещо не му идва гориво и налягането е под бар дори и на 5 скорост.Имам чувството,че колата е неадекватна-подавам газ и не тръгва веднага както преди ами след малко,след това като върна газта и съм примерно на 3500 оборота продължава да се подава гориво и оборотите падат постепенно до 1000 а не веднага,общо взето този хибрид който сглобихме не се оказа удачен.Не ви го препоръчвам и както казват американците-не правете това у дома :cry: Сега ще се опитаме да върнем колата както беше със стоковия си елемент преди 2 дни,което беше едно доста добро състояние:онзи ден се дръпнах с БМВ тройка след 2000 год 163 коня турбодизел и ме настигна някъде на 100.По думите на шофьора и било нормално щото съм бил по-лек и много рано му свършвала втората.Ок.Дръпнах се и с една полицейска астра 1,6 туинпорт не ги знам какви коне са,но на 400 м и слагам 2-3 коли.Да ме пита човек за къв чеп ми беше да я разбутвам ама тунинг червейчето ми е влязло яко отзад и все по-навътре отива :banghead:


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Нед 04 мар 2012 23:53


и днес да не стоя със скръстени ръце реших да направя малък спирачен ъпгрейд :wink: бяха ми изпаднали още отпреди едни предни 256 вентилки с апарати,съпорти и шенкели:

Изображение
Изображение
Изображение

Тук сравнени със стоковите 239:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето ги и новите шкурки:

Изображение

Взехме и някаква паста,която се мажела за да хващат докато се поопекат малко и слегнат:

Изображение
Изображение

Спирачната ми помпа беше тръгнала затова решихме да монтираме от пасатче:

Изображение
Изображение

Ето я и моята пенсионерка:

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
И разбира се задължителното обезвъздушаване:

Изображение

Апаратите и съпортите на авера за диск 290 (ще се слагат на Ауди):

Изображение

Вляхме и нова кръв във вените:

Изображение

Задните дискове също бяха за смяна че си имаха немалък ръб:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Днеска ми станаха и джантите,които бях дал за освежаване:

Изображение

Общо взето като оправим и вървенето съм готов за новия сезон :wink:


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот indjov_GTI » Пон 05 мар 2012 0:36


май ти хареса,как спират 256мм а mhihi

гледам,че позваш пасат за донор,ще споделиш ли дали имат разлика помпата на пасата с помпата на голфа....смисъл дали е с по-голямо бутало......че взехме нещо да неспираме :lol:

а...при теб голф-овите карета паснаха ли на пасатовите главини,щот при мен се наложи да слагам пасатови карета....имали разлики :roll:

Последна промяна от indjov_GTI на Пон 05 мар 2012 0:40, променено общо 1 път.


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Пон 05 мар 2012 0:39


ами братле външно изглеждат еднакви ама на пасатската след 35 пише някво 5 дали е следващия размер нямам представа обаче би трябвало да е по-голямо буталото като знам на какъв кораб е сложено да го спира :)


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Напомпване на голф 2 GTD

Мнениеот shanadjiqta » Пон 05 мар 2012 0:55


indjov_GTI написа:
а...при теб голф-овите карета паснаха ли на пасатовите главини,щот при мен се наложи да слагам пасатови карета....имали разлики :roll:


Само помпата е от пасата братле,другите неща май са тройкови



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта