samo_pechka написа:lenovec написа:Вече е претопена поне пет пъти, ще се услушвам за инсталацийка сега имам ред други неща за дооправяне, че мойто кънтри се оказа най проблемнотоАко може да искараш схема на подгряването ще съм много благодарен, понеже сега подгрявам с копче релето за погряването го взех, но немога да си обесня как това реле разбира двигателя топъл ли е или не, има още едно такова с реотанче и него взех ама нещо свързването немога да го издокарам...
На тройника (фланеца) дето е на главата-на него са навързани маркучите за охлаждането и има един температурен датчик-той подава сигнал ,както на таблото термометъра дето е и съответно и на релето за подгрева ,като подадеш контакт ,се "разпознава" каква е температурата и оттам колко време да подгрее.Пиша го ,но никога не ми се е налагало да поправям нещо там ,така ,че може и нещо грешно да казвамА за схема-ще издиря нещо...
Колега какво стана със схемата? Ще съм благодарен ако в прариш.

Направих снимки.Не са много ясни ,но смятам -ще свършат работа !
И над три хиляди оборота на клапана (ел.авансатора) се прекъсва захранването и мотора преминава в предварение!
Май го няма,а ?При мен си е на ръчка,имам наблюдения върху "вакуумно" управляван(поло,кади..).