Съединител или нещо друго Б4 1Z РЕШЕН.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Съединител или нещо друго Б4 1Z РЕШЕН.

Мнениеот velinsl » Нед 04 мар 2012 19:07


Предполагам става време за смяна на съединител, но да питам все пак вещите в занаята.
Автомобила е Пасат, двигателя 1З. При движение на автомобила когато отнема газта започва страшно биене все едно няма гориво бензинов автомобил и се лашка доста силно и още по-дразнещо.
Като купувах автомобила го взех с предположението, че са само тампони на двигателя, щото и те бяха за смяна. Смених ги. Проблема остана.

Имам съмнения за съединител, защото "жицата" не показва фрапиращи грешки.

Последна промяна от velinsl на Вто 13 мар 2012 21:21, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот Dobromirski » Нед 04 мар 2012 21:19


Не е съединител.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот 110afn » Нед 04 мар 2012 21:53


ГНП


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот velinsl » Нед 04 мар 2012 22:29


Утре ще напиша грешките, защото нямаше такава грешка на ГНП-то.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот ktamen » Нед 04 мар 2012 22:44


Dobromirski написа:Не е съединител.

:да: Ама и аз не знам какво е :?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот stefan4o » Нед 04 мар 2012 22:49


Аз не разбрах къде е биенето... :roll: Цялата кола ли придърпва и се лашка?
Съединител със сигурност не е, щото щеше да го усетиш при по-рязко ускорение :beer


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот milmar » Пон 05 мар 2012 1:07


110afn написа:ГНП


Напълно възможно , но авторът на темата трябва да опише по-подробно симптомите :) .

Висока предавка , ниски обороти (под 2000) , отпусната газ (при натискане до дупка се "оправя") - 99% ГНП !


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот hooligan_sk » Пон 05 мар 2012 9:29


Сигурно ГНП-то трябва да се почисти. Ако не се лъжа 1Z събираха и метални частици около количествения регулатор/магнита :да:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот velinsl » Пон 05 мар 2012 10:12


velinsl написа:При движение на автомобила когато отнема газта започва страшно биене все едно няма гориво бензинов автомобил и се лашка доста силно и още по-дразнещо.


Доста по-рядко се получава в момент когато педала на газта е натиснат. Получава се в ниските обороти(рядко карам с над 1500 оборота), около 1200-1500. Автомобила просто подскача. Днес ще му пусна една жица за грешки да видим. Положението описано в първи пост е задължително, докато това в този пост е изключително рядко.

Не зам дали е от значение факта, че когато го запаля на студено на втората минута(задължително втората, не знам какво трае точно 2 мин) започва да мени оборотите и като загрее се стабилизира се оправя отново.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот hooligan_sk » Пон 05 мар 2012 10:15


Не очаквай грешки от това. :да: Пробвай следното упражнение. Пусни я по равно, сама да върви на 2ра на нулеви обороти. Подай малко, но рязко газ и виж дали ще придърпа в първия момент.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот Dobromirski » Пон 05 мар 2012 12:37


първо правиш това http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
и после си оправяш милиграмите на тихи обороти


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот milmar » Пон 05 мар 2012 12:45


Ако задържа регулатора за горивото - грешки няма да се отчетат !
Люшкането на обороти е напълно възможно да е симптом за ГНП .

Обяснението е : има положение в което котвата на регулиращия ел. магнит опира в нещо (някакви боклуци - частици от разпадащ се маркуч примерно , достигнали ГНП или стружки , или пък просто не е центрована добре и опира в магнитопровода на ел. магнита ). Това положение отговаря на някакво количество дозирано гориво . На студен мотор , дозатора достига това място и започва да запира , а когато мотора загрее , необходимото гориво за подържане на оборотите на ПХ намалява и дозатора застава в друго положение , където няма запиране . При подаване на газ това проблемно място се подминава откъм "горна страна" , там където се дозира повече гориво и проблем няма . Това е основно механизма на придърпването , споделям собствени изводи и опит , възможни са и други обяснения естествено :да: .

:да:


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот velinsl » Пон 05 мар 2012 16:00


hooligan_sk написа:Не очаквай грешки от това. :да: Пробвай следното упражнение. Пусни я по равно, сама да върви на 2ра на нулеви обороти. Подай малко, но рязко газ и виж дали ще придърпа в първия момент.


Направих го, няма подскоци на загрял автомобил естествено.
Ще се вслушам обаче в съветите тук, защото още съм имал сблъсъци с дилезите.
За това ще се огледам за някой на около да прави такива процедури.

Линка определено е ценен, но за мен това е прекалено голям залък. Иначе ще ми е приятно да гледам някой как го прави.
Приемам цени и координати на майстори наблизо(до Сливен) естествено или с възможно най-малко пътуване.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот 110afn » Пон 05 мар 2012 16:18


Dobromirski написа:първо правиш това http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 381015.htm
и после си оправяш милиграмите на тихи обороти

Е тука мисля и аз, че е ключа от бараката. И при мен беше така, но не чак такова биене и ритане. Моят съвет е преди да отваря помпата да оправи първо милиграмите, щото сигурно са много ниски.
Велине, има едно мнооу шашаво болтче на плочката на помпата. Моли се все някога да е отвивано и то с кадърен инструмент


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7855
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Съединител или нещо друго Б4 1Z

Мнениеот hooligan_sk » Пон 05 мар 2012 16:19


Ами то по снимките се вижда и магнитната намотка и всичко, ще я разглобиш лесно, проблема е след това събирането и настройката на горивото които са си по-пипкави. Колегата Andonov често пише полезни съвети за тди-тата, от Ямбол е. Предполагам че може да ти свърши работа :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: boichopavlov и 26 госта